لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

۱۹ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در رز بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر ظاهر بسیار لوکس تر از دو سری قبل به شمار می آید. شرکت بوش در سری 6 از یک پنل ترکیبی استفاده می کند که به صورت لمسی و مکانیک طراحی شده است و باعث شده ظاهری مدرن تر به خود بگیرد اما اگر بخواهیم نگاهی به پنل آن داشته باشیم باید بگوییم در این پنل برنامه های شستشو بر روی یک پیچ در وسط پنل قرار گرفته که به صورت مکانیک کار می کند که با چرخاندن آن می توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید اما در سمت راست این پنل از یک صفحه لمسی استفاده شده است که تنظیمات مربوط به سرعت چرخش، دمای آب و دیگر مواردی که می توانید به برنامه شستشو اضافه کنید از طریق این صفحه لمسی قابل مدیریت می باشد. همچنین این سری دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو در آن به نمایش گذاشته می شود این مواردی بود که در ظاهر ماشین لباسشویی بوش سری 6 دیده می شود، اما مدل های که در سری 6 تولید می شود تعدادی از آن ها در کشور ترکیه مونتاژ می شود و تعدای از مدل های آن در کشور آلمان مونتاژ می شود، اما دقت داشته باشید که هر مدل تنها در یک کشور تولید می شود و امکان ندارد که یک مدل به صورت هم زمان در دو کشور تولید شود پس اگر مدلی ساخت آلمان باشد غیر ممکن است که همان مدل در کشور دیگری تولید شود. ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر ظرفیت می توانند گنجایشی معادل 8 یا 9 کیلوگرم داشته باشند و دور خشک کن در این سری می تواند به 1400 دور در دقیقه برسد. ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار پیشرفته تر از دو سری قبلی هستند سیستم هایی مانند سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، شستشوی بهداشتی  Active Oxygen، برنامه های لکه بری و... . انواع ماشین لباسشویی بوش سری 6 به شکل سفید و استیل تولید می شود که به یاد داشته باشید که در بدنه استیل در لوازم خانگی بوش از تکنولوژی نانو مورد استفاده قرار گرفته شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و لازم نیست نگران باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن باشید لازم به ذکر است که تمام مدل های سری 6 با کد WAT  شروع می شود که با توجه به کیفیت و کارایی آن قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 6 بسیار مناسب است به شرطی که امکانات و برنامه های شستشوی آن برای شما کارایی داشته باشد در غیر این صورت شما فقط پول بیشتر بابت ظاهر آن پرداخت کرده اید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در پارسی بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم خانگی بخوانید. یخچال ساید بای ساید بوش یک یخچال بی نظیر با طراحی فوق العاده بوده که نه تنها به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه کمک می کند بلکه فضایی مناسب برای نگهداری مواد غذایی است. این یخچال دارای دو درب مجزا بوده که هر کدام به محفظه ای جداگانه دسترسی دارند. یخچال های ساید به هم چسبیده اند و یک موتور قسمت یخچال و فریزر را روشن می کند. سایز این یخچال ها متفاوت بوده و به صورت کوچک و بزرگ هستند تا شما بتوانید در آشپزخانه های کوچک و بزرگ آنها را قرار دهید.

امکانات یخچال ساید بای ساید بوش

  • یخچال بوش دارای
  •  نمایشگر LED جهت نمایش درجه حرارت می باشد.
  • اکثر یخچال های بوش دارای بر چسب انرژِی A++ یا A+ هستند.
  • دکمه‌های کنترلی در یخچال بوش وجود دارد که این دکمه‌ها به‌ صورت لمسی هستند و کار کردن آن ها با چراغ‌ های LED مشخص می‌شود.
  • قرارگیری دکمه‌های کنترلی در جایی به دور از دسترس این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنظیمات دستگاه شما به ‌صورت ناخواسته یا توسط کودکان تغییر نکند.
  • صدای یخچال بوش بسیار کم است.
  • طبقات داخلی یخچال از موادی ساخته شده اند که در اثر ضربه مقاومت دارند و همچنین تاثیر مخربی بر سلامتی نخواهد گذاشت.
  • در صورت باز ماندن در فریزر طول بکشد، چراغ چشمک‌زن یخچال همراه با صدا به شما هشدار خواهد داد.
  • باکس‌ها و کشوهای یخچال بوش از جنس نشکن هستند و همچنین قابلیت جدا شدن را نیز دارند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال ساید بای ساید را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. سرخ کن ‌های معمولی، اولین سرخ کن ‌های برقی هستند که به بازار آمدند. اساس کار این دستگاه‌ ها غوطه ور کردن ماده‌ غذایی، در روغن است. این سرخ کن ‌ها دارای یک سبد توری هستند که پس از اتمام زمان پخت، به راحتی مواد غذایی را از روغن خارج می ‌کنند‌.

طرز استفاده از سرخ کن معمولی

پس از آن که دستگاه را تمیز و خشک کردید، نوبت استفاده از سرخ کن است.

برای استفاده از سرخ کن، از روغن مخصوص سرخ کردنی استفاده کنید.

ظرف داخلی سرخ کن برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف، درجه بندی شده است. با توجه به نوع غذا، به اندازه مناسب روغن بریزید.

سرخ کن را به پریز برق زده و روشن کنید.

می‌ توانید سرخ کن را براساس مواد غذایی متنوع، گرم کنید. درجه حرارت را مشخص  و اجازه دهید تا روغن به گرمای لازم برسد.

زمانی که به دمای مناسب رسید، ماده غذایی‌ تان را روی سبد گذاشته و سبد را براساس تایمر مشخص شده روی سرخ کن، در روغن غوطه ‌‌‌ور کنید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع سرخ کن ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در آوا بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش سری 2 در حقیقت پایین ترین سری از ماشین های لباسشویی برند بوش محسوب می شود. توجه داشته باشید که مدل های موجود در این سری بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند مدل هایی که در این سری قرار دارد ظرفیتی معادل 6 کیلوگرم را دارا می باشند که می توان گفت با توجه به ظرفیت این سری برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است، مدل هایی که در سری 2 قرار دارند مصرف آب و برق بسیار کمی دارند به طوری که دارای رتبه انرژی +++A  می باشند و جزء لوازم خانگی کم مصرف به شمار می آیند، اما محصولاتی که در این سری تولید می شود باید بگوییم تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان در کشور ترکیه با بکارگیری قطعات و تکنولوژی آلمان مونتاژ می شود تا با کاهش هزینه در دستمزد کارگر و پایین تر بودن قیمت انرژی در ترکیه به نسبت آلمان بتوانند قیمت تمام شده کالا را پایین آورده، به همین جهت با توجه به قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 2 کیفیت بسیار بالایی دارند. مدل های این سری با رنگ سفید و سیلور تولید می شود و باید بگوییم که مدلی با بدنه استیل در این سری تولید نمی شود و به جرئت می توانیم بگوییم ماشین لباسشویی بوش سری 2 تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا می باشند که باعث شده کیفیت شستشوی بسیار خوبی داشته باشند و در این حال قیمت محصولات این سری بسیار مناسب است چراکه شرکت بوش برای مناسب تر کردن قیمت از یک پنل ساده مکانیک استفاده کرده است و با دیزاینی ساده تر و حذف تکنولوژی های خاص که کارایی زیادی برای همه افراد ندارد و برای ماشین لبسشویی 6 کیلویی لازم نیست توانسته قیمت آن را کاهش دهد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در رز بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. تا به امروز سه نوع ماشین ظرفشویی طراحی و ساخته شده است. ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده که سه نوع شناخته شده از این دستگاه جالب و پرکاربرد هستند. ماشین ظرفشویی های بوش با سیستم و سنسورهایی که دارد شستشوی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورند.

  • سنسور حجم:

با این سنسور دستگاه میزان مصرف برق و آب را با توجه به میزان ظروف شما مصرف می کند و اگر ظروف شما کم باشد در مصرف آب و برق صرفه جویی بعمل می آید.

  • سنسور کثیفی:

این سنسور میزان تمیزی ظروف را تشخیص می دهد و گاهی تایم شستشو را بصورت خودکار بیشتر می کند تا بهترین شستشو را انجام دهد و ظروف کاملا تمیز و درخشان شود.

  • سنسور نشتی:

این سنسور برای زمانی است که دستگاه دچار نشتی شده باشد حالا این نشتی می تواند پارگی در شلنگ باشد یا از کف آشپزخانه آب وارد دستگاه شما شود.

از ویژگی های مهم ماشین ظرفشویی بوش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای قابلیت شست و شو با تاخیر
  • دارای قفل کودک
  • جنس کابین داخلی تمام استیل ضد زنگ
  • مجهز به صفحه کلید دیجیتال دکمه ای
  • دارای قابلیت تنظیم آب اتوماتیک
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
  • دارای قابلیت تشخیص تعداد ظروف
  • قابلیت شست و شو با نصف ظرفیت
  • دارای سنسور میزان آب مصرفی
  • دارای سیستم محافظت از ظروف شیشه ای
  • دارای قابلیت شست و شو سریع

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع ماشین ظرفشویی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در رز بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. انواع و مدل ‌های مختلفی از سرخ‌کن ‌ها با توجه به ظرفیت، نحوه کارکرد، سایز و ابعاد، دستگاه نمایش مربوط به وضعیت و سایر امکانات و لوازم جانبی در بازار وجود دارد، بنابراین کاربر بایستی با توجه به نیازهای خود و همچنین در نظرگیری عواملی همچون میزان گنجایش، توان و قدرت مصرفی مناسب، نوع تنظیمات از لحاظ دستی و یا دیجیتالی بودن(صفحه نمایش) و آپشن‌ها و لوازم جانبی موجود در دستگاه سرخ کن بدون روغن از قبیل گریل، سبد دو قلو، کفگیر و موارد دیگر نسبت به انتخاب و خرید این مدل از لوازم خانگی اقدام نمایند.

سرخ کن بدون روغن ( هواپز )

در این نوع از سرخ‌کن‌ ها از جریان همرفتی به منظور انتقال گرما به غذا استفاده می‌شود. وجود المنت حرارتی با قدرت فوق‌العاده در زمینه‌ی گرم‌کردن هوای داخل سرخ‌کن نقش مهمی ایفا می‌کند. همچنین به کارگیری فن در این دستگاه به منظور انتقال هر چه بهتر گرما به غذا و کاهش قابل توجه در مدت زمان پخت صورت گرفته‌است. استفاده از هوای داغ به جای روغن فراوان در زمان سرخ‌کردن مواد غذایی دلیل کاربرد نام هواپز برای این مدل از لوازم خانگی می‌باشد. چنین دستگاه‌هایی برای آماده‌سازی غذا تنها به یک قاشق غذاخوری روغن و یا حتی کمتر نیاز دارند. از مزایای سرخ کن بدون روغن (هواپز) می توان به چند کاره بودن، تغییر در سرعت فرآیند آشپزی، کاربرد و شستشوی آسان و کاهش مصرف انرژی می توان اشاره نمود.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. به طور کلی خردکن ها به دو نوع خردکن دستی و خردکن برقی تقسیم بندی می شوند.

 خردکن برقی: این دسته از خردکن‌های موجود در بازار که به صورت اختصاصی با انرژی برق و به واسطه تیغه و قدرت موتور تعبیه‌ شده در بدنه فعالیت می‌کنند، کاربری آسان‌ تر و حرفه ‌ای ‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا هیچ دردسری حین خرد کردن انواع مواد غذایی، سبزی‌جات، میوه‌ها و غیره پیش نیاید.

خردکن دستی: خردکن ‌های دستی هم از تیغه‌ های خاص خودشان تشکیل شده‌اند و باید با استفاده از قدرت دست، مواد غذایی مورد نظر را خرد کرد. استفاده از دستگاه ‌ها، ممکن است باعث خستگی کاربر شود و کاربری حرفه ‌ای و آسانی را به همراه نداشته باشد.

برخی از ویژگی ها و مشخصات خردکن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جنس ظرف دستگاه خردکن
  • تعداد تیغه های خردکن
  • جنس تیغه های خردکن
  • توان و موتور خردکن
  • پایه ضد لغزش خردکن
  • ایمنی دستگاه خردکن

اهمیت جنس تیغه ‌های دستگاه خردکن آن ‌قدر بالاست که باید بررسی کردن آن را در اولویت‌ قرار داد. از آن‌ جایی که تیغه‌ های خردکن باید پس از هر بار استفاده کردن، مورد شستشو قرار بگیرند، لازم است جنس تیغه‌ ها را بازبینی کنید و بدانید تیغه محصول مورد نظر شما از چه مقاومتی برخوردار شده است. یکی دیگر از نکات راهنمای خرید خردکن توجه به توان مصرفی موتور دستگاه است. موتور خردکن‌ های برقی موجود در بازار معمولاً دارای توان مصرفی برابر با ۱۵۰ تا ۱۰۰۰ وات هستند، کم‌مصرف‌ترین و البته کم ‌قدرت‌ترین خردکن موجود در بازار دارای توان مصرفی برابر با ۱۵۰ تا ۵۰۰ است و بهترین و قدرتمندترین خردکن‌ها، دارای موتورهایی با توان مصرفی ۱۰۰۰ هستند. فراموش نکنید که تنظیمات سرعت خردکن این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید موادغذایی مختلف را با اندازه‌های دلخواه خودتان خرد کنید. پایه ضد لغزش و پلاستیکی تعبیه ‌شده در بسیاری از خردکن‌ های موجود در بازار از تحرکات اضافه دستگاه حین فعالیت جلوگیری می ‌کند.  

 شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله خردکن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. سرخ کن ها دسته ای از لوازم برقی آشپزخانه هستند که کاربرد زیادی در آشپزخانه داشته و به طور مداوم از آن استفاده می شود. طرز کار این سرخ کن ها برگرفته از فرهای کانوکشن بوده است. بدین معنی که در این مدل ها از جریان هم رفتی برای انتقال گرما به مواد غذایی استفاده شده است. با وجود المنت های پر قدرت، هوای داخلی بسیار داغ شده و سرخ شدن در زمان کمتری به وقوع می پیوندد. به عبارت دیگر به جای روغن، در هوای داغ برشته می شوند. گرفتن نام هوا پز به سبب این ویژگی آن ها اطلاق شده است. حتی بعضی مدل های پیشرفته را با قابلیت برخورداری از فن نیز ساخته اند که باعث توزیع یکنواخت و بهتر حرارت می شود.

 سرخ کن های بدون روغن بر خلاف نمونه های معمولی، غذا را در روغن زیاد سرخ نمی کنند و این در صورتی است که پایان کاری تقریبا به همان کیفیت برای شما فراهم می کنند. در هر دو مدل سرخ کن، آب سطحی مواد غذایی گرفته شده و در نتیجه واکنش میلارد اتفاق می افتد. بدین صورت که در این واکنش، سطح خارجی مواد غذایی به دلیل تجزیه پروتئین ها و قند ها، ترد و برشته شده در حالی که هم چنان بافت نرم و لذیذی دارند. سبد این سرخ کن ها نیز مانند مدل های عادی دارای سوراخ های ریز و درشتی است که نه برای روغن بلکه برای عبور جریان و رفت و آمد هوای داغ قرار داده شده اند. این سرخ کن ها نه تنها سرعت آشپزی را بسیار بالا می برند بلکه شستشوی راحت تری نیز دارند. این در صورتی است که در سرخ کن های معمولی، قطره های روغن به اطراف و بدنه دستگاه پاشیده می شود و تمیز کردن آن ها نیازمند زمان و انرژی زیادی است. در حالی که بدنه سرخ کن های بدون روغن در حین استفاده هم چنان خنک است و لازم نیست منتظر بمانید تا سرد شوند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. یخچال فریزرهای بوش نه تنها زندگی روزمره را خوشمزه تر می کنند، بلکه آن را آسان تر نیز می کنند، قفسه های شفاف، جعبه های جادار و تقسیم کننده های مبتکرانه در یخچال ساید بای ساید بوش به این معناست که کاربر همیشه می داند چه مواد غذایی در فضای یخچال خود دارد. طراحی داخلی یخچال ساید بای ساید بوش آزادی، دید واضح و پر کردن و تخلیه آسان را به شما ارائه می دهد. اگر در یخچال به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، می توانید با جابجایی شیشه های هر طبقه فضای مورد نیاز خود را ایجاد کنید. یک قفسه شیشه ای تقسیم شده را می توان به سادگی کمی عقب انداخت یا کاملاً برداشت.  دسترسی به قفسه ‌ها آسان است و می ‌توان آن ها را مستقیماً بیرون کشید، که قرار دادن غذا در داخل آن را برای کاربر سریع و میسر می ‌کند.

امکانات یخچال ساید بای ساید بوش

  • یخچال بوش دارای
  •  نمایشگر LED جهت نمایش درجه حرارت می باشد.
  • اکثر یخچال های بوش دارای بر چسب انرژِی A++ یا A+ هستند.
  • دکمه‌های کنترلی در یخچال بوش وجود دارد که این دکمه‌ها به‌صورت لمسی هستند و کار کردن آنها با چراغ‌های LED مشخص می‌شود.
  • قرارگیری دکمه‌های کنترلی در جایی به دور از دسترس این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنظیمات دستگاه شما به ‌صورت ناخواسته یا توسط کودکان تغییر نکند.
  • صدای یخچال بوش بسیار کم است.
  • طبقات داخلی یخچال از موادی ساخته شده اند که در اثر ضربه مقاومت دارند و همچنین تاثیر مخربی بر سلامتی نخواهد گذاشت.
  • در صورت باز ماندن در فریزر طول بکشد، چراغ چشمک‌زن یخچال همراه با صدا به شما هشدار خواهد داد.
  • باکس‌ها و کشوهای یخچال بوش از جنس نشکن هستند و همچنین قابلیت جدا شدن را نیز دارند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال ساید بای ساید را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی بوش از ممتازترین و محبوب ترین ماشین لباسشویی‌ ها در استفاده عموم مردم به شمار می آیند. تکنولوژی این برند همیشه در حال پیشرفت بوده و روز به روز گسترده تر نیز می شود. موتور لباسشویی مهم ترین قسمت آن می باشد. این که امروزه از موتور های پر قدرت و با کمترین میزان صدا و لرزش در لباسشویی ها استفاده شود می تواند برتری قابل توجهی به دستگاه دهد. موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی بوشEco  Silence Drive  نام دارد که همانطور که از نام آن پیداست میزان صدا و لرزش در این موتور به حداقل رسیده است و در کنار این موضوع قدرت و طول عمر بالای آن سبب شده است این ماشین لباسشویی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را دارند. لازم به ذکر است که دور موتور در برخی از مدل ‌های ماشین لباسشویی بوش تا 1600 دور در دقیقه نیز می ‌رسد که بسیار بالا است. سنسور مخصوصی به نام Aqua Stop در ماشین لباسشویی بوش نصب شده است که به لطف آن چنانچه خطر نشتی آب وجود داشته باشد توانایی قطع جریان آب را دارا می باشد. عملکرد این سیستم به گونه ای است که می تواند میزان فشار آب ورودی را اندازه گیری نموده و در صورت نشتی از بروز آبگرفتگی در محیط و یا هرگونه آسیب به ماشین لباسشویی با قطع جریان آب جلوگیری به عمل آورد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh