لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در آوا بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش سری 2 در حقیقت پایین ترین سری از ماشین های لباسشویی برند بوش محسوب می شود. توجه داشته باشید که مدل های موجود در این سری بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند مدل هایی که در این سری قرار دارد ظرفیتی معادل 6 کیلوگرم را دارا می باشند که می توان گفت با توجه به ظرفیت این سری برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است، مدل هایی که در سری 2 قرار دارند مصرف آب و برق بسیار کمی دارند به طوری که دارای رتبه انرژی +++A  می باشند و جزء لوازم خانگی کم مصرف به شمار می آیند، اما محصولاتی که در این سری تولید می شود باید بگوییم تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان در کشور ترکیه با بکارگیری قطعات و تکنولوژی آلمان مونتاژ می شود تا با کاهش هزینه در دستمزد کارگر و پایین تر بودن قیمت انرژی در ترکیه به نسبت آلمان بتوانند قیمت تمام شده کالا را پایین آورده، به همین جهت با توجه به قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 2 کیفیت بسیار بالایی دارند. مدل های این سری با رنگ سفید و سیلور تولید می شود و باید بگوییم که مدلی با بدنه استیل در این سری تولید نمی شود و به جرئت می توانیم بگوییم ماشین لباسشویی بوش سری 2 تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا می باشند که باعث شده کیفیت شستشوی بسیار خوبی داشته باشند و در این حال قیمت محصولات این سری بسیار مناسب است چراکه شرکت بوش برای مناسب تر کردن قیمت از یک پنل ساده مکانیک استفاده کرده است و با دیزاینی ساده تر و حذف تکنولوژی های خاص که کارایی زیادی برای همه افراد ندارد و برای ماشین لبسشویی 6 کیلویی لازم نیست توانسته قیمت آن را کاهش دهد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی