لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در آوا بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم خانگی بخوانید. با اینکه به آن سرخ کردن بدون روغن می‌ گویند اما بعضی از آن­ ها مقدار اندکی روغن می ­خواهند، سرخ کن های بدون روغن به هیچ وجه غذا را سرخ نمی ‌کنند.بلکه این دستگاه ها از فن‌ ها و مکانیسم‌ های گرمایشی استفاده می‌ کنند که به آن‌ها اجازه می‌ دهد مانند یک اجاق همرفتی عمل کنند که در آن هوای گرم به سرعت در اطراف سبد یا سینی پخت و پز چرخش می­ کند. اگر از این دستگاه بسیار پر کاربرد استفاده می‌ کنید، متوجه خواهید شد که غذای سرخ ‌شده شما کاملا مشابه به غذای سرخ ‌شده است، اما بدون روغن.

سرخ کن های بدون روغن با قابلیت انتقال گرما به غذا و همان جریان همرفتی که در فرهای فن دار وجود دارد اقدام به پختن غذا می نمایند. هوای داغ جریان یافته در این دستگاه روی پخت سریع غذا تاثیر گذاشته و باعث می‌ شود تا غذا در زمان بسیار کوتاهی پخته شود. این سرخ کن ها نیز دارای سبدهای سوراخ داری هستند تا جریان هوای گرم بتواند از تمام قسمت‌ های غذای شما عبور کرده و هر چه سریعتر باعث پختن آن شود. به دلیل استفاده از جریان هوا برای پختن غذا در این سرخ کن ها به آن ها هواپز نیز گفته می شود. اصلی ترین قطعه این هواپزها المنت های حرارتی هستند که با قدرت زیاد گرما را به غذا می رسانند.

سرخ کن های بدون روغن با قابلیت انتقال گرما به غذا و همان جریان همرفتی که در فرهای فن دار وجود دارد اقدام به پختن غذا می نمایند. هوای داغ جریان یافته در این دستگاه روی پخت سریع غذا تاثیر گذاشته و باعث می‌ شود تا غذا در زمان بسیار کوتاهی پخته شود. این سرخ کن ها نیز دارای سبدهای سوراخ داری هستند تا جریان هوای گرم بتواند از تمام قسمت‌ های غذای شما عبور کرده و هر چه سریعتر باعث پختن آن شود. به دلیل استفاده از جریان هوا برای پختن غذا در این سرخکن ها به آن ها هواپز نیز گفته می شود. اصلی ترین قطعه این هواپزها المنت های حرارتی هستند که با قدرت زیاد گرما را به غذا می رسانند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی