لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب از سری مطالب معرفی محصولات بوش با شما همراه خواهیم بود تا با یخچال های بوش و امکانات آنها نیز بیشتر آشنا شوید.

یکی از لوازم خانگی که وجود آن به نسبت دیگر اثاثیه منزل ضروری تر است یخچال است. همانطور که میدانید بوش یکی از شرکت های معتبر در ساخت و عرضه لوازم خانگی است که یخچال های تولیدی این شرکت از پرفروشترین آنها نیز میباشد. عرضه مدل های متنوعی از جمله ساید بای ساید، دوقلو و ... با برخورداری از برترین فناوری های روز سبب شده تا این محصولات به عنوان بهترین یخچال بوش در بین افراد شناخته شوند.

حال در ادامه همراه ما باشید تا امکانات متفاوت و با کیفیت یخچال های بوش بیشتر آشنا شوید.

 

  • قدرت خنک کنندگی بالا

موتور بکاررفته در یخچال های بوش ، تولید خود این شرکت آلمانی بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به واسطه کیفیتی که دارد ، قدرت خنک کنندگی بالایی داشته و به یک میزان کلیه بخش های یخچال را از طبقه بالا تا پایین خنک میسازد و باعث میشود ، تمامی موارد قرار گرفته شده در یخچال در هر طبقه و سبدی که هستند ، به بهترین نحو نگه داری شوند.

  • سیستم بدون برفک

شاید سیستم بدون برفک امروزه امکانی طبیعی در تمامی یخچال ها باشد ، اما یخچال های بوش به واسطه فناوری نوآورانه ای که دارند ، به هیچ وجه برفک نمیزنند و اگر ساعت ها درب یخچال باز بماند ، هیچ آثاری از برفک دیده نمیشود که این امر خود یک امر بسیار مطلوب در نگه داری و طول عمر بیشتر یخچال خواهد بود.

  • انجماد سریع

سیستم انجماد سریع در بخش فریزرهای قرار گرفته در بوش در نوع خود جالب است و اصولا یخچال ها این امکان را ندارند و این سیستم در ساید بای ساید ها عموما قرار دارد ، اما از آنجایی که این کمپانی برای تمامی مشتریان خود سعی دارد اماکانات قابل توجهی را فراهم سازد ، قابلیت انجماد سریع را برای یخچال های خود نیز در نظر گرفته است.

  • هوم بار

نمیتوان گفت زیبایی در یک یخچال مهم نیست اما باید این دید را از جعبه مکعب بزرگ که کنار آشپزخانه ها در قدیم قرار داشت دور کنیم و با طراحی جذاب ، ساده و زیبای محصولات بوش به خصوص یخچال های آن زیبایی بیشتری را به آشپزخانه بیاوریم. طراحی یک هوم بار در یخچال های بوش جزو قابلیت ها و امکانات محدودی است که در کمتر یخچال ها مشاهده میشود و اکثر شرکت ها این امکان را تنها در ساید بای ساید های خود قرار میدهد.

  • سیستم جریان چند هوا

چرخش هوا در یخچال برای عبور هوای فضای داخل از فیلترها و جلوگیری از بو گرفتن یک امر طبیعی در تمامی یخچال فریزرهای امروزی است و نمیتوان این را در نظر گرفت که یخچال امروزی این امکان را نداشته باشند. اما بوش سیستم جریان هوای جالبی را در یخچال های خود قرار داده تا جدا از جلوگیری از بوی نا مطبوع ، هوای خنک در گوشه ترین و تمامی قسمت ها به طور یکسان پخش شود و با کمترین میزان انرژی ، یخچال شما همیشه خنک ، و مواد غذایی شما همیشه سالم بمانند.

 

آیا یخچال بوش بخریم یا نه ؟

برند بوش ، کیفیت لوازم خانگی بوش و همه صفات نام آشنای بوش تنها در حرف نیست و بوش به تمامی آنها متعهد بوده و هست اما شاید قبل از خرید تردید داشته باشید که قیمت بالای لوازم خانگی بوش شاید شما را دو دل کند. اما اگر با خودمان روراست باشیم میدانیم که کیفیت در تمامی محصولات بوش آلمان ، غیر قبال انکار است و با خرید هر یک از لوازم خانگی بوش ، شما میتوانید سال ها بدون دغدغه از آن استفاده کنید و نگران خرابی ، سرویس و تعمیرات آنها نباشید.

از کجا یخچال بوش خریداری کنیم ؟

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید ، مرکز و فروشگاهی است که برای خرید انتخاب میکنیم. اعتبار فروشگاه ، کیفیت و ضمانتنامه ارائه شده ، مهم است و باید با دید باز انتخاب کرد. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین کشور است که با دارا بودن طیف گسترده ای از محصولات به همراه گارانتی معتبر ، تمامی محصولات بوش را در اختیار کاربران قرار داده و شما میتوانید قبل از خرید ، به بررسی و مشاهده تمام محصولات در سایت کرده و پس از انتخاب با مشاواران فروش انتخاب سنتر تماس حاصل کنید و در پایان با انتخابی صحیح ، بهترین محصول را خریداری نمایید.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • farnaz taghizadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی