لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

نوشیدنی سازها با قابلیت های ارزشمندی که دارند شما را در تهیه نوشیدنی هایی مانند قهوه، چای، آبمیوه و اسموتی ها کمک می کنند. این محصولات با یکدیگر تفاوت دارند و با توجه به نیاز شما نوشیدنی مورد نظرتان را در زمانی کوتاه برای شما آماده می کنند. در مقاله راهنمای خرید نوشیدنی ساز قصد داریم تا شما را با دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز و کتری برقی و کارایی و مزیت های هر یک از آن ها آشنا کنیم.

قهوه ساز

به طور کلی قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌ شوند و معمولا برای هر روش تهیه قهوه هر دو نوع این دستگاه ها وجود دارد.

قهوه ساز فیلتری

روش کار قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که ابتدا قهوه پودر شده را داخل فیلتر کاغذی یا فلزی ریخته و سپس آن را درون قیف دستگاه قرار می‌ دهند. پس از این مرحله آب سرد در مخزن آب دستگاه ریخته می ‌شود که پس از روشن کردن دستگاه و رسیدن به نقطه جوش مستقیما به درون قیف هدایت می‌ شود. معمولا در قسمت خروجی این دستگاه ها یک قوری شیشه ‌ای یا سرامیکی قرار دارد که پس از ریخته شدن آب جوش بر روی قهوه آسیاب شده، قهوه آماده شده درون آن ریخته می ‌شود ،پس از اتمام کار دستگاه، قهوه آماده است می توانید به اندازه مورد نیاز درون لیوان یا فنجان خود بریزید و آن را سرو کنید.

کتری برقی

کتری برقی یکی از وسایل برقی و ضروری در زندگی امروزی به شمار می ‌آید که برای جوشاندن آب مورد استفاد قرار می ‌گیرد. کتری برقی ساختمان پیچیده و خاصی ندارد، و تقریبا دستگاه ساده ‌ای به حساب می‌ آید و به طور کلی از دو قسمت کتری و پایه تشکیل شده است. کتری برقی با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما در زمانی بسیار کمتر در مقایسه با روش‌ های سنتی، آب جوش را برای تهیه انواع دمنوش ها، چای، قهوه و حتی پخت ‌و پز در اختیارمان قرار می‌ دهد و از این طریق باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می ‌گردد. قبل از انتخاب یک کتری برقی باید مشخص کنید که جهت چه نوع استفاده‌ ای و برای چه تعدادی قرار است از آن استفاده شود. ظرفیت کتری برقی‌ ها در بازار بین  1 تا 5/2 لیتر است. کتری برقی ‌های موجود در بازار عموما از جنس پلاستیک، شیشه نشکن، استیل ضد زنگ و یا ترکیبی از این‌ ها هستند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع دستگاه نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع نوشیدنی سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی