لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

نوشیدنی سازها

به طور کلی قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌ شوند و معمولا برای هر روش تهیه قهوه هر دو نوع این دستگاه ها وجود دارد. در مقاله راهنمای خرید نوشیدنی ساز در رابطه با این محصولات بیشتر می خوانیم.

روش کار قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که ابتدا قهوه پودر شده را داخل فیلتر کاغذی یا فلزی ریخته و سپس آن را درون قیف دستگاه قرار می‌ دهند. پس از این مرحله آب سرد در مخزن آب دستگاه ریخته می ‌شود که پس از روشن کردن دستگاه و رسیدن به نقطه جوش مستقیما به درون قیف هدایت می‌ شود. معمولا در قسمت خروجی این دستگاه ها یک قوری شیشه ‌ای یا سرامیکی قرار دارد که پس از ریخته شدن آب جوش بر روی قهوه آسیاب شده، قهوه آماده شده درون آن ریخته می ‌شود، پس از اتمام کار دستگاه، قهوه آماده است می توانید به اندازه مورد نیاز درون لیوان یا فنجان خود بریزید و آن را سرو کنید.

انواع دستگاه قهوه ساز

  • کمکس
  • آئروپرس
  • فرنچ پرس
  • موکاپات
  • اسپرسوساز
  • کتری برقی

کتری برقی یکی از وسایل برقی و ضروری در زندگی امروز به شمار می ‌آید که برای جوشاندن آب مورد استفاد قرار می ‌گیرد. کتری برقی ساختمان پیچیده و خاصی ندارد، و تقریبا دستگاه ساده ‌ای به حساب می‌ آید و به طور کلی از دو قسمت کتری و پایه تشکیل شده است. کتری برقی با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما در زمانی بسیار کمتر در مقایسه با روش‌ های سنتی، آب جوش را برای تهیه انواع دمنوش ها، چای، قهوه و حتی پخت ‌و پز در اختیارمان قرار می‌ دهد و از این طریق باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می ‌گردد. یک دستگاه کتری برقی کارآمد باید بتواند در کمترین زمان ممکن، آب را برای شما به دمای مورد نظرتان برساند. می ‌توان این ویژگی را مهم ترین مزیت قیمت کتری برقی در نظر گرفت که باعث می‌ شود آن را جایگزین مایکروویو، سماور یا کتری معمولی کرد. کتری برقی برای جوشاندن آب زمانی حدود 2 تا 4 دقیقه نیاز دارد.

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر از مطرح ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم خانگی با برند های ایرانی و خارجی می باشد که شما می توانید در صورت تمایل به خرید، نمونه های مختلف دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز را از سایت انتخاب سنتر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی