لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

با شروع فصل تابستان یکی از محبوب ترین وسایل سرمازا در مناطق گرمسیری، کولرهای گازی می باشند. در حقیقت کولر گازی ها بهترین حالت کارایی یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش را نمایش می دهند. زیرا تا پیش از عرصه این محصول، وسایل دیگری مانند پنکه، کولر آبی و بخاری تنها برای گرمادهی یا سرمادهی محیط استفاده می‌شد. به همین دلیل است که در چند سال گذشته و با ورود گرما و سرمای طاقت فرسا در فصول تابستان و زمستان خرید کولر گازی با استقبال قابل توجهی روبه‌ رو شد.  با توجه به محبوبیت بالای کولرهای گازی، برندهای زیادی به تولید و طراحی این محصولات پرداختند که در این بین برند هایسنس توانست بسیار خوش بدرخشد. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از باکیفیت ترین کولرهای گازی هایسنس یعنی، کولرگازی 30000 هایسنس بپردازیم.

این مدل از کولر گازی هایسنس با مجهز بودن به کمپرسور روتاری، از قدرت بالایی در خنک کنندگی محیط برخوردار می باشد. کولر گازی 30000 هایسنس از فیلتر 4 لایه بهره‌ مند است و قابلیت کارکرد کم‌ صدا را دارد. از دیگر مزایای این مدل برخورداری از ریموت کنترل است که تنظیم و کنترل دستگاه را از راه دور به‌ راحتی ممکن کرده است.  از مشخصه های مهم کولر گازی هایسنس 30000 می توان به نمایشگر جلوی پنل داخلی ، ریموت کنترلر ، پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشتو ، فیلتر پلی پروبلین قابل شسشتو ، کنترل سه حالته ی سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک ، سیستم تنظیم اتومات جهت پرتاب باد عمودی ، تنظیم اتومات جهت پرتاب باد افقی ، خاموش کردن نور نمایشگر پنل کولر گازی هایسنس ، وجود حالت حرفه ای خواب، عملکرد هوشمند، دارای عملکرد حداکثری، نمایشگر کمپرسور، ریست اتومات دستگاه و قابلیت کارکرد تا 55 درجه اشاره کرد.

 

  • ۰۱/۰۱/۲۷
  • farnaz taghizadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی