لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در بلاگ بلوک 13 می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. زودپزها بهترین وسیله برای پخت انواع گوشت و سبزیجات در کوتاه ‌ترین زمان ممکن هستند. کافی است زودپز را پر از آب کرده و مواد را درون آن بریزید و بگذارید تا بپزد. پس از اتمام مرحله پخت، بخار از دورن سوپاپ آن خارج شده و غذا آماده می‌باشد. زودپزها در دو نوع زودپز رواجاقی (روگازی) و زودپز برقی تولید می شوند. بیشتر تولید کنندگان ، از جنس استیل ، برای ساخت زودپز استفاده می کنند و دلیل آنها برای انتخاب استیل مقاوم بودن آن در برابر ضربه و شست و شو است. خریداری زودپز استیل با دیواره زیرین سه لایه (به صورت مس-الومینیوم-مس یا استیل-آلومینیوم-استیل) است. چرا که، در زودپز های جنس استیل، که دیواره ی زیرین آن ها سه لایه است ، غذا زودتر گرم می شود و زمان بیشتری نیز، گرم می ماند. که این یک ویژگی فوق ‌العاده است و همچنین در اینگونه زودپزها مشکل سوختگی غیر یکنواخت بسیار کم دیده می شود. برای خرید یک زودپز درجه یک بهتر است که به نکات ایمنی آن نیز توجه کنید. زودپز مورد نظر شما باید حتما سیستم قفل درب و سوپاپ فشار بخار را داشته باشد. از دیگر نکات مهم خرید زودپز می توانیم به ظرفیت محصول (که با توجه به تعداد نفرات خانواده می توانید ظرفیت های مختلفی را انتخاب کنید.)، تعداد دسته (زودپزهایی که تعداد دسته آن ها از یک بیشتر است یعنی دارای دو دسته هستند از ایمنی بالاتری برخوردارند) و جنس آن و ... اشاره نمود. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله زودپز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

بررسی گوشت کوب برقی

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. اصلی ترین کاربرد گوشت کوب برقی ها توانایی پوره کردن، هم زدن، خرد کردن و … می باشد که به کمک آن می توان مواد اولیه انواع غذا را با گوشت کوب برقی ها آماده کنید. علاوه بر گوشت کوب برقی های تک کاره نمونه های دیگری از گوشت کوب برقی سه کاره ، دو کاره ، چهار کاره و در کل چند کاره نیز وجود دارد. گوشت کوب برقی که همراه خود قابلیت همزن و خرد کن و… داشته باشد را معمولا گوشت کوب برقی سه کاره و چند کاره در نظر میگیرند البته ممکن است به جای این قابلیت ها کاربرد های دیگری نیز داشته باشد. نحوه استفاده از  گوشت کوب برقی ها بسیار ساده است. تنها کافی است قبل از روشن کردن، سری را به صورت مناسب به بدنه دستگاه خود متصل کنید و با زدن آن به برق و بنا به مدل انتخابی تان درجه تنظیم سرعت عملکرد را انتخاب و کار با دستگاه را آغاز کنید و اگر دستگاه شما در مدلی چند کاره بود نیز به همین ترتیب می ‌توانید قطعات دیگر همراه کالای خود را مورد استفاده قرار دهید. گوشت کوب برقی ها دارای یک موتور و یک میله بلند بوده و تیغه ای هم به آن متصل است که این تیغه قابل جدا شدن می باشد و به راحتی می توانید آن را جدا کنید، البته که گوشت کوب برقی های چند کاره دارای تیغه های متفاوتی می باشند. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله گوشت کوب برقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده ی پست های مرتبط با این محصول می توانید کانال اینستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. شرکت سپهرالکتریک با توانِ تولیدی روزانه 3000 دستگاه کولر آبی مختلف در مدل‌های پوشالی، پوشالی بالا زن، سلولزی و آکسیال با درجه‌ی مصرفِ انرژی A سهم عمده‌ای از بازار کولرهای آبی را به خود اختصاص داده است. استفاده از ورق گالوانیزه‌ ی مخصوص تیسن آلمان با ضخامت بالا سبب می‌شود تا محصولات کولر آبی سپهرالکتریک توان بالایی در محافظت در برابر رطوبت و خوردگی از خود نشان بدهند. کلیه ی کولر های آبی سپهرالکتریک دارای کلید حفاظت از جان هستند. در ادامه به انواع کولر آبی تولیدی شرکت سپهر الکتریک می پردازیم.

  • کولر پوشالی

کولر پوشالی از پرکاربردترین و قدیمی ترین نوع کولر مصرفی در میان مردم می باشد که به دلیل قیمت مناسب و بازدهی خوب طرفداران زیادی دارد. کارکرد تبخیری این نوع کولر از جنس پوشال است و در توان های 5، 7 و 12 هزار در بازار موجود است که متناسب با آب و هوای ایران تولید می شود. توان کولر و قدرت مکندگی و دمندگی آن متناسب با عدد درج شده روی آن می باشد و هر چه آن عدد بیشتر باشد، کولر از توان بالاتری برخوردار است و سرمای بیشتر و پرقدرت تری را تولید می کند.

  • کولر سلولزی

ویژگی های کولرهای سلولزی تقریبا مشابه کولر پوشالی می باشد و آنچه بین این دو نوع کولر متفاوت است جنس واسط تبخیری آن می باشد. در کولرهای سلولزی به جای پوشال از پدهای سلولزی متراکم استفاده می شود. پد سلولزی از صفحات کاغذی سلولزی ساخته می شود که بسیار نازک بوده و خاصیت موئینگی و جذب زیادی دارد؛ این پدها که به صورت منظم و موجدار می باشند دارای شیارهای مشخص، زوایای شیار مخصوص و روکش رزینی می باشند.

  • کولر پوشالی بالازن (بالکنی)

کولر آبی بالازن سپهر الکتریک برای استفاده در تراس یا بالکن طراحی و تولید می شود و با توجه به موقعیت کانال هوای خروجی از آنها (از سقف کولر)، به کولر آبی بالکنی نیز معروف است. به دلیل تعبیه خروجی هوای در سقف کولرهای آبی بالازن سپهر الکتریک، در صورت نصب این کولرهای آبی در بالکن، به کانال کشی کوتاه تری نیاز خواهند داشت و براحتی در بالکن و تراس نصب می شوند.

  • کولر آکسیال

در کولرهای آکسیال نیز همچون سایر کولرهای آبی (تبخیری) ، انتقال حرارت از طریق تبخیر آب صورت می گیرد. بدین ترتیب که رطوبت موجود در پدها یا پوشال ها با هوای گرم تماس پیدا کرده و در اثر دریافت انرژی از آن، معادل آنتالپی تبخیر آب، تبخیر می شود. بنابراین می توان شاهد کاهش قابل ملاحظه درجه حرارت هوا بود.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر آبی سپهر الکتریک را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده ی پست های مرتبط با این محصول می توانید کانال اینستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. کولر گازی تی سی ال از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در بخش تهویه مطبوع می باشد که در ظرفیت های  9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 در دو نوع اینورتر و غیر اینورتر تولید و روانه بازار می شوند.  کولر گازی معمولی (غیر اینورتر) تی سی ال با بهره گیری از کمپرسورهای پرقدرت روتاری از نوع T1 مناسب برای شهرها و مناطقی با آب و هوای معتدل و همچنین با بهره گیری از کمپرسورهای پر قدرت T3 مناسب برای شهرها و مناطقی با آب و هوای گرم و کویری می باشد. این دستگاه با بهره گیری از مجرای هوای بهینه شده بیشترین میزان بازدهی را با کمترین سطح صدا داراست و بیشترین سطح آسایش در سرمایش و گرمایش را با حفظ رطوبت استاندارد محیط برای شما به ارمغان خواهد آورد. کولر گازی اینورتر تی سی ال با مصرف برق بسیار کم و بازدهی بالا مناسب برای استفاده در شهرها و مناطقی با آب و هوای معتدل باشد، همچنین در شهرهایی که تعرفه برق آنها نسبت به سایر شهرها بالاتر است (مانند تهران) استفاده از کولرهای گازی اینورتر باعث کاهش مصرف برق تا 30 درصد کمتر نسبت به کولرهای گازی غیر اینورتر می گردد. این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی جریان هوای هوشمند، هوای سرد را به سمت سقف و هوای گرم را به سمت کف هدایت می کند تا تجربه دلنشین سرمایش و گرمایش مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین کولر گازی تی سی ال بسیار کم صدا بوده و دارای سیستم تایمر خواب می باشد. این محصول قابلیت تنظیم دمای محیط و ثابت نگه داشتن دمای مطلوب فضای مورد نظر شما را دارد. همچنیین یکی از مزیت های مهم کولر گازی تی سی ال عملکرد گرمایشی آن است که باعث شده در روزهای سرد زمستان نیز از سیستم گرمایشی بی نیاز باشید. . فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر گازی تی سی ال را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده ی پست های مرتبط با این محصول می توانید کانال اینستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید.

الکترواستیل انواع مختلفی از یخچال و فریزر را برای استفاده های مختلف تولید کرده است که شما می توانید نسبت به نوع نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و خرید کنید. تنوع تولید، یکی از فاکتورهای مهم در یخچال الکترواستیل است که در ادامه به آن می پردازیم. از یخچال فریزر های الکترواستیل می توان به : یخچال ساید بای ساید ، یخچال فریزرهای دوقلو یخساز و بدون یخساز ، یخچال فریزرهای هتلی کوچک و اداری ، یخچال فریزر دوقلو کابینتی بزرگ ، فریزرهای تک ، یخچال فریزر های کمبی (معمولی) ، یخچال فریزر بالا و عرض پهن ، یخچال شوکیس و درب شیشه ای اشاره نمود.

همان طور که گفته شد به دلیل تنوع بالای یخچال فریز الکترواستیل ، می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود ، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. یخچال فریزر الکترواستیل مجهز به انواع تکنولوژی­‌ها، سیستم­‌ها، لوازم جانبی کاربردی و همچنین فیلترهای تصفیه است. یکی از مهمترین قابلیت­‌های این یخچال، وجود دکمه­‌های تنظیم دیجیتالی و پنل­‌های لمسی این یخچال است. علاوه بر این، در مدل‌های جدید این یخچال مصرف انرژی تا حد زیادی بهینه شده است.

 در ادامه نیز به کاربرد و مزیت های کلی یخچال فریزر الکترواستیل می پردازیم:

  • موتور ایتالیایی با طول عمر بالا و صدای بسیار کم
  • ورق های استفاده شده از نوع الکتروگالوانایز پیش رنگ کره ای با درخشندگی بالا و مقاومت پانزده ساله نسبت به آسیب و خوردگی
  • کندانسور مخفی و کاملا پشت بسته که باعث کاهش صدای قابل توجهی شده است.
  • درب محصولات که با زاویه ی 90 درجه که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند وزیبایی خاصی به محصولات می دهد.
  • نوار دور درب قابل تعویض و شستشو
  • دارای یخساز اتوماتیک سه حالته
  • لامپ های ال ای دی داخلی
  • سیستم خنک کننده با یون سبز
  • عیب یابی هوشمند
  • قفل کودک
  • تنظیم دما
  • ضد برفک و....

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر الکترواستیل را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده ی فیلم و اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال فریزر الکترواستیل، می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

ما این مطلب را در این بلاگ برای شما آماده کرده ایم تا شما را با بهترین جاروبرقی های موجود در بازار آشنا کنیم، و به شما کمک کند تا مناسب ترین موارد را برای استفاده خود بدست آورید. زمانی که قصد خرید جاروبرقی را دارید، باید بدانید که برای چه محیطی نیاز به خرید جاروبرقی دارید. برای مثال برای جارو کردن خانه های برزگ جاروبرقی های ایستاده پیشنهاد میشود و برای جارو کردن خانه های کوچک و پله ها و… جاروبرقی‌های سیلندری گزینه مناسبی است. جاروبرقی ها در نحوه جذب گرد و غبار متفاوت هستند و در برخی از خصوصیات با یک دیگر تفاوتی دارند؛ زیرا برخی از شرکت ها برای تمایز آنها از سایر رقبا برخی از ویژگی ها و مزایا را اضافه کرده اند، برای مثال بعضی از جاروبرقی ها سیم دار هستند و بعضی بیسم و برخی دیگر با طراحی دستی کار میکنند و برخی ها بسته به ویژگی های هوش مصنوعی به صورت خودکار هستند.

انواع جاروبرقی های تولید شده و موجود در بازار

جاروبرقی سیلندری

جاروبرقی‌های سیلندری همان جاروبرقی های قدیمی هستند که در اکثر خانه های یافت میشوند و برای نظافت زیر مبلمان و برای فضای کوچک و تمیز کردن پله ها را آسان تر می کنند. آنها معمولاً ساکت تر هستند.

جاروبرقی ایستاده

جاروبرقی های ایستاده برای فضا های و خانه های بزرگ کاربرد دارند در این مدل شما میتوانید در حالت ایستاده جارو کنید. جاروبرقی های ایستاده به طور کلی برای گرفتن مو و کرک از فرش نیز بهتر هستند. استفاده از آنها در پله ها، فضاهای تنگ و زیر مبلمان کمی سخت تر است، و اغلب از مدل های سیلندر پر سروصدا هستند.

جاروبرقی کیسه دار

اگر شما به گرد و غبار حساسیت دارید این مدل بهتر است زیرا گرد و غبار در درون یک کیسه‌ی یکبار مصرف قرار می‌گیرد و هیچ تماسی با محفظه جاروبرقی ندارید.

جاروبرقی بی سیم

جاروبرقی‌های بی سیم قابل حمل سبکترین و کوچکترین گزینه برای جارو و تمیز کردن کمد، سطوح مبلمان، خلاص شدن از شر عنکبوت ها در گوشه ها یا گرد و غبار در آستانه های پنجره حتی تمیز کردن فضای داخلی ماشین استفاده می شود.

جاروبرقی بدون کیسه

در مدل دیگر نیاز نیست هر بار کیسه گرد و غبار را تعویض کنید و محفظه یا کیسه تعبیه شده قابل استفاده مجدد است فقط کافی است، پس از پرشدن آن را خالی کنید و سپس آن را سرجایش بگذارید.

 فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع جاروبرقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع جاروبرقی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید.

دسستگاه های اسپرسوساز فارغ از سایز و کارکرد خانگی یا کافی شاپ به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبقه بندی می شوند.

انواع دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک

در اسپرسوساز های اتوماتیک تنها کافی است که مقدار کافی قهوه آسیاب شده به اندازه مناسب و آب را وارد محفظه های مخصوص بریزید.مرحله بعد فشرده سازی دانه های قهوه است که باید به صورت کامل برای عصاره گیری مناسب این کار انجام شود. قدم بعدی فشردن دکمه شروع کار است. 25 تا 30 ثانیه بعد قهوه اسگرسوشما اماده است.

انواع دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

در اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک همه چیز مشابه با اسپرسوسازهای اتوماتیک پیش می رود، با این تفاوت که باید خودتان مقدار شات اسپرسو را مشخص کنید.

از قطعات اسپرسوساز می توان به پرتافیلتر، هد گروپ، نازل آب جوش، نازل بخار، آسیاب قهوه داخلی و فیلتر آب اشاره نمود.

پرتافیلتر: پرتافیلتر دارای محفظه ای با مجراهای ریز است که به آن سبد پرتافیلتر می گویند. حجم این سبد بسته به تعداد خروجی های پرتافیلر، متغیر است.

هد گروپ: قسمتی از دستگاه اسپرسوساز است که که پرتافیلتر برای عصاره گیری قهوه به آن متصل می شود. آب از طریق مجراهای هد گروپ، به طور یکسان روی پودر قهوه ی کوبیده شده درون پرتافیلتر می ریزد.

نازل آب جوش: آب جوش را برای مصارف مختلف تامین می کند.

نازل بخار: لوله ای از جنس استیل و دارای چند خروجی برای بخار آب داغ،است. از این بخش برای گرم گردن و فوم گیری از شیر استفاده می شود. فوم گیری شیر همان فرآیند نفوذ هوا به داخل ذرات شیر است.

آسیاب قههوه داخلی: اگر دانه قهوه بلافاله قبل از دم کردن آسیاب شود، کیفیت نوشیدنی قهوه بسیار بالا می رود. پس اگر دستگاه  اسپرسوساز شما آسیاب هم داشته باشد، کاربرد بیشتری دارد و می توان دو محصول را در یک دستگاه داشت. لازم به ذکر است که همه اسپرسوساز ها آسیاب داخلی ندارند و وجود این قطعه، قیمت دستگاه را نیز بیشتر می کند.

فیلتر آب: با وجود فیلتر آب در اسپرسوساز، کیفیت و مزه ی آبی که استفاده می کنید روی طعم نهایی قهوه تاثیر زیادی دارد. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh