لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کولر آبی سپهر الکتریک یکی از انواع کولر آبی است که زیر مجموعه ای سیستم و تجهیزات تهویه مطبوع ساختمانی دسته بندی می شود. نحوه ی عملکرد این کولر آبی به این صورت است که از طریق تبخیر آب هوا را خنک می کند. کولرهای آبی سپهر الکتریک در شرایط آب و هوایی گرم و خشک به خوبی کار می کند و باعث می شود، رطوبت به هوای محیط می شود که در شهرها و استان هایی با آب و هوای خشک بسیار کاربرد دارد. سپهر الکتریک به تولید انواع کولر آبی پوشالی، کولر سلولزی، کولر آبی پرتابل، کولر بالازن و کولر آبی آکسیال می پردازد. تفاوت عمده در کولرها با پدهای پوشالی و سلولزی این است که در کولرهای سلولزی به دلیل داشتن پدهای منظم حداقل تا 30 درصد میزان خنکی دستگاه بیشتر می باشد. کولرهای آبی سپهر الکتریک دارای پروانه نشان استاندارد ایران بوده و تمامی قسمت های فلزی این دستگاه ها دارای ورق گالوانیزه با ضخامت بالا و مقاومت خوب می باشد. کولر آبی پوشالی سپهر الکتریک در توان ‌های 5 ،7 و 12 هزار موجود است و کولر سلولزی این برند قابلیت کارکرد با دمای 48 درجه را داراست. جنس بدنه کولر سپهر الکتریک در قسمت‌ های فلزی از ورق گالوانیزه با پوشش 19 میکرون روی ساخته شده است. سیستم آبرسانی پمپ‌ ها در این کولر به گونه ‌ای طراحی شده که تمامی آب خروجی پمپ را بر روی پوشال پخش می‌ کند که باعث افزایش راندمان خنک‌ کنندگی می ‌شود. یکی از ویژگی ‌هایی که برخی از مدل‌ های کولر آبی سپهر الکتریک دارد این است که دارای کلید محافظ جان می ‌باشند.

مشخصات فنی کولر آبی سپهر الکتریک

  • دارای بدنه و قسمت های فلزی از جنس ورق گالوانیزه
  • مجهز به موتور دو دور قدرتمند
  • دارای پروانه یکپارچه با بالانس بالا
  • مناسب برای مناطق گرم و خشک در تابستان
  • پوشش رنگ الکترواستناتیک مقاوم در برابر اشعه UV
  • مجهز به کنترل ترموستاتیک و کنترل ایمنی

یکی از مهم ترین ویژگی های کولر آبی سپهر الکتریک داشتن برچسب استاندارد ایران است. این نماد نشان از کیفیت قطعات و ساخت محصول می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه در مدل های مختلفی از جمله سلولزی، پرتابل و اکسیال تولید می شود که هر کدام از آن ها برحسب کارایشان از نظر نوع دریچه به انواع بالازن، پایین زن، بغل زن تقسیم بندی می شود.

مزیت دیگر دیگر کولر سپهر الکتریک کم مصرف بودن آن است و با مصرف انرژی نوع A  در بازار به فروش می رسد و توانسته سهم قابل قبولی را از بازار به خود اختصاص دهد. ار این رو شرکت سپهر الکتریک روزانه 3000  دستگاه کولر آبی را تولید و روانه بازار می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر آبی سپهر الکتریک را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

نوشیدنی سازها

به طور کلی قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌ شوند و معمولا برای هر روش تهیه قهوه هر دو نوع این دستگاه ها وجود دارد. در مقاله راهنمای خرید نوشیدنی ساز در رابطه با این محصولات بیشتر می خوانیم.

روش کار قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که ابتدا قهوه پودر شده را داخل فیلتر کاغذی یا فلزی ریخته و سپس آن را درون قیف دستگاه قرار می‌ دهند. پس از این مرحله آب سرد در مخزن آب دستگاه ریخته می ‌شود که پس از روشن کردن دستگاه و رسیدن به نقطه جوش مستقیما به درون قیف هدایت می‌ شود. معمولا در قسمت خروجی این دستگاه ها یک قوری شیشه ‌ای یا سرامیکی قرار دارد که پس از ریخته شدن آب جوش بر روی قهوه آسیاب شده، قهوه آماده شده درون آن ریخته می ‌شود، پس از اتمام کار دستگاه، قهوه آماده است می توانید به اندازه مورد نیاز درون لیوان یا فنجان خود بریزید و آن را سرو کنید.

انواع دستگاه قهوه ساز

  • کمکس
  • آئروپرس
  • فرنچ پرس
  • موکاپات
  • اسپرسوساز
  • کتری برقی

کتری برقی یکی از وسایل برقی و ضروری در زندگی امروز به شمار می ‌آید که برای جوشاندن آب مورد استفاد قرار می ‌گیرد. کتری برقی ساختمان پیچیده و خاصی ندارد، و تقریبا دستگاه ساده ‌ای به حساب می‌ آید و به طور کلی از دو قسمت کتری و پایه تشکیل شده است. کتری برقی با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما در زمانی بسیار کمتر در مقایسه با روش‌ های سنتی، آب جوش را برای تهیه انواع دمنوش ها، چای، قهوه و حتی پخت ‌و پز در اختیارمان قرار می‌ دهد و از این طریق باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می ‌گردد. یک دستگاه کتری برقی کارآمد باید بتواند در کمترین زمان ممکن، آب را برای شما به دمای مورد نظرتان برساند. می ‌توان این ویژگی را مهم ترین مزیت قیمت کتری برقی در نظر گرفت که باعث می‌ شود آن را جایگزین مایکروویو، سماور یا کتری معمولی کرد. کتری برقی برای جوشاندن آب زمانی حدود 2 تا 4 دقیقه نیاز دارد.

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر از مطرح ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم خانگی با برند های ایرانی و خارجی می باشد که شما می توانید در صورت تمایل به خرید، نمونه های مختلف دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز را از سایت انتخاب سنتر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

از جمله لوازم خانگی برقی که می ‌توانید در انتخاب سنتر خریداری کنید می توان به لوازم آشپزخانه و لوازم برقی دیگر اشاره کرد. تنوع محصولات و قیمت بسیار خوب لوازم خانگی که در شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر مشاهده می ‌کنید، قطعا نظر شما را به سمت خودش جلب می ‌کند. به همین دلیل خرید لوازم خانه از فروشگاه تخصصی لوازم خانگی انتخاب سنتر را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. انتخاب سنتر به عنوان فروشگاه لوازم خانگی در نظر دارد لوازم برقی خانگی با کیفیت و گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا را به مشتری های خود عرضه کند.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر، از جمله فروشگاه های محبوب خرید لوازم خانگی آنلاین بین عموم مردم است. این فروشگاه توانسته با عرضه محصولات با کیفیت، اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. در مقاله چرایی تمایل بیش از اندازه شما عزیزان برای خرید لوازم خانگی آنلاین از انتخاب سنتر بیشتر در رابطه با مزایای خرید از انتخاب سنتر صحبت کرده ایم.

انتخاب ‌سنتر، نماینده رسمی برندهای صاحب ‌نامی نظیر دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست می باشد که ضمن تضمین اصالت تمام کالاها، این اطمینان را ایجاد کرده است که محصولات اصل و اورجینال بهترین برندهای لوازم خانگی را با قیمتی مناسب و رقابتی به دست مشتریان می ‌رساند. با فعال شدن درگاه فروش آنلاین انتخاب ‌سنتر، شرایط خرید آسان در هر موقعیت مکانی و در هر شرایط زمانی برای همگان امکان ‌پذیر شده و تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل خرید، همراه شما هستند. یکی از مزایای خرید از انتخاب سنتر این است که تمام لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان گرامی با نازل‌ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر در فروشگاه آنلاین انتخاب ‌سنتر عرضه می‌ شود. لازم به ذکر است که انتخاب‌ سنتر این امکان را برای مشتریان فراهم نموده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تمام برندهای معتبر، از طریق درگاه‌ های آنلاین انتخاب ‌سنتر خرید کنند. در این درگاه‌ های آنلاین، اطلاعات کامل تمام محصولات ارائه شده و شما می ‌توانید علاوه بر برخورداری از مشاوره شبانه ‌روزی متخصصان و فروشندگان مجرب و با سابقه در انتخاب ‌سنتر، نسبت به ثبت سفارش کالای خود اقدام نمایید.

نمایندگی فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر

انتخاب سنتر یه بستر فوق العاده برای فروشندگان فراهم کرده تا بتونن انواع لوازم خانگی رو به مشتریان در سراسر ایران و تو پربازدیدترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی به فروش برسونن و کمیسیون بگیرن. تنوع کالایی جذاب، مشاوره تخصصی خرید، پشتیبانی حرفه ای و شبکه حمل و نقل اختصاصی انتخاب سنتر، این فروشگاه رو به اولین مقصد برای خرید لوازم خانگی تبدیل کرده. در طرح نمایندگی فروش لوازم خانگی آنلاین ، تو مرحله اول با تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خودتونو ثبت کنید تا بعد از بررسی و تایید اولیه توسط کارشناسان ما، فرم قرارداد برای شما ارسال بشه. تو این مرحله با دریافت پنل فروشندگان میتونید برای مشتریان ثبت سفارش کنید. بعد از ثبت سفارش کالا داخل پنل، سفارشتون توسط انتخاب سنتر پردازش و ارسال میشه و به دست مشتری میرسه. به همین راحتی و با نهایی شدن سفارش مشتری، کمیسیون دریافت می کنید. در ادامه میزان کمیسیون هر دسته کالایی رو میتونید مشاهده کنید.

 

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر با ویترینی کامل از همه برندهای لوازم خانگی و 5 شعبه فروشگاهی در  قلب بازار لوازم خانگی تهران، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان انجام می دهد. مشتریان محترم ساکن تهران می توانند در صورت تمایل از نزدیک کالاهای مورد نظرشان را مشاهده کنند و از مشاوره خرید تیم حرفه ای فروش انتخاب سنتر بهره ببرند.  در مقاله می دونستی اگه انتخاب سنتری شی بردی! در رابطه با شرایط خرید لوازم خانگی آنلاین انتخاب سنتر توضیحات لازم را داده ایم.

چرا باید از انتخاب سنتر خرید کنیم؟

قیمت پایین تر از قیمت روز بازار

ارسال رایگان محصولات پیش خرید

نگهداری محصول خریداری شده توسط شما

پیش خرید کردن کالاهای ناموجود در سایت انتخاب سنتر

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر در طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین یک پیشنهاد خارق العاده را برای کسانی که در حال خرید جهیزیه و محصولات بزرگ برقی هستند و دغدغه جا و مکان برای قرار گیری محصولاتشان دارند را فراهم نموده، که بدین صورت است که شما محصول را امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار خریداری می کنید و نهایتا تا دو ماه بعد تحویل می گیرید. بنابر این اگر در این دو ماه هر افزایش قیمتی در محصول خریداری شده توسط شما از سایت انتخاب سنتر اتفاق بیفتد، شما متضرر نمی شوید. فروشگاه تخصصی لوازم خانگی انتخاب سنتر سعی بر این داشته که در طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین، زمان تحویل محصولات انتخابی شما را بین 20 تا 60 روز کاری قرار دهد مزیت دیگر طرح پیش خرید لوازم خانگی برای شما این است که ارسال محصولات خریداری شده شما، به کل ایران رایگان است و همین طور امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل طرح پیش خرید لوازم خانگی هستند هم وجود دارد. این یک امکان فوق العاده برای کسانی است که به دنبال یک مدل خاص هستند که تو سایت ناموجود است.

تیم تخصصی مشاوره ما در انتخاب سنتر از ساعت 9 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات مشتریان هستند و در تلاشند که تا بهترین تجربه خرید اینترنتی را برای شما فراهم کنند. انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می باشد. لازم به ذکر است که فروشگاه انتخاب سنتر، نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب در برندهای دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست نیز می باشد. شما می‌ توانید صحت این موضوع را از طریق سایت ‌های دوو و اسنوا از قسمت نمایندگی‌ ها بررسی و مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

نوشیدنی سازها با قابلیت های ارزشمندی که دارند شما را در تهیه نوشیدنی هایی مانند قهوه، چای، آبمیوه و اسموتی ها کمک می کنند. این محصولات با یکدیگر تفاوت دارند و با توجه به نیاز شما نوشیدنی مورد نظرتان را در زمانی کوتاه برای شما آماده می کنند. در مقاله راهنمای خرید نوشیدنی ساز قصد داریم تا شما را با دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز و کتری برقی و کارایی و مزیت های هر یک از آن ها آشنا کنیم.

قهوه ساز

به طور کلی قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌ شوند و معمولا برای هر روش تهیه قهوه هر دو نوع این دستگاه ها وجود دارد.

قهوه ساز فیلتری

روش کار قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که ابتدا قهوه پودر شده را داخل فیلتر کاغذی یا فلزی ریخته و سپس آن را درون قیف دستگاه قرار می‌ دهند. پس از این مرحله آب سرد در مخزن آب دستگاه ریخته می ‌شود که پس از روشن کردن دستگاه و رسیدن به نقطه جوش مستقیما به درون قیف هدایت می‌ شود. معمولا در قسمت خروجی این دستگاه ها یک قوری شیشه ‌ای یا سرامیکی قرار دارد که پس از ریخته شدن آب جوش بر روی قهوه آسیاب شده، قهوه آماده شده درون آن ریخته می ‌شود ،پس از اتمام کار دستگاه، قهوه آماده است می توانید به اندازه مورد نیاز درون لیوان یا فنجان خود بریزید و آن را سرو کنید.

کتری برقی

کتری برقی یکی از وسایل برقی و ضروری در زندگی امروزی به شمار می ‌آید که برای جوشاندن آب مورد استفاد قرار می ‌گیرد. کتری برقی ساختمان پیچیده و خاصی ندارد، و تقریبا دستگاه ساده ‌ای به حساب می‌ آید و به طور کلی از دو قسمت کتری و پایه تشکیل شده است. کتری برقی با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما در زمانی بسیار کمتر در مقایسه با روش‌ های سنتی، آب جوش را برای تهیه انواع دمنوش ها، چای، قهوه و حتی پخت ‌و پز در اختیارمان قرار می‌ دهد و از این طریق باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می ‌گردد. قبل از انتخاب یک کتری برقی باید مشخص کنید که جهت چه نوع استفاده‌ ای و برای چه تعدادی قرار است از آن استفاده شود. ظرفیت کتری برقی‌ ها در بازار بین  1 تا 5/2 لیتر است. کتری برقی ‌های موجود در بازار عموما از جنس پلاستیک، شیشه نشکن، استیل ضد زنگ و یا ترکیبی از این‌ ها هستند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع دستگاه نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع نوشیدنی سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

خرید لوازم خونه

بدون شک رشد تکنولوژی و تولید لوازم خانگی های جدید و متنوع، زندگی های امروزی را با تحولی عظیم و شگفت همراه کرده است. تحولی که نه تنها منجر به افزایش سطح رفاه و آسایش آن ها شده است، بلکه شکل و شیوه جدیدی به زندگی روزمره افراد بخشیده است. در مقاله چرایی تمایل بیش از اندازه شما عزیزان برای خرید لوازم خانگی آنلاین بیشتر در رابطه با پیش خرید لوازم خانگی و نمایندگی فروش لوازم خانگی می خوانیم.

انتخاب ‌سنتر، نماینده رسمی برندهای صاحب ‌نامی نظیر دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست می باشد که ضمن تضمین اصالت تمام کالاها، این اطمینان را ایجاد کرده است که محصولات اصل و اورجینال بهترین برندهای لوازم خانگی را با قیمتی مناسب و رقابتی به دست مشتریان می ‌رساند. با فعال شدن درگاه فروش آنلاین انتخاب ‌سنتر، شرایط خرید آسان در هر موقعیت مکانی و در هر شرایط زمانی برای همگان امکان ‌پذیر شده و تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل خرید، همراه شما هستند. یکی از مزایای خرید از انتخاب سنتر این است که تمام لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان گرامی با نازل ‌ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت ‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر در فروشگاه آنلاین انتخاب ‌سنتر عرضه می‌ شود.

در ماه های اخیر به خاطر افزایش ناگهانی قیمت ‌ها و کم شدن قدرت خرید، مردم خرید بعضی از لوازم ضروری شان را به تعویق میندازند. از طرفی، پس انداز کردن هم در این شرایط چندان منطقی به نظر نمی آید. به همین دلیل انتخاب سنتر برای اولین بار در ایران طرح ویژه پیش فروش لوازم خانگی را برای مشتریانش فراهم کرده تا بتوانند کالاهای مورد نیازشان را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنند. در طرح پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر، زمان تحویل کالا بین 20 تا 60 روز کاری می باشد. معمولا مشتریانی که کالایی را پیش خرید می کنند، دغدغه‌ شان اصالت کالا و تحویل به موقع سفارش است. مهم ترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین در انتخاب سنتر این است که که شما محصول را امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار خریداری می کنید و نهایتا تا 2 ماه بعد تحویل می ‌گیرید. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنید. امتیاز دیگه این طرح اینه که همه کالاهایی که قابلیت پیش فروش دارن ارسالشون به کل ایران رایگانه. مزیت دیگه این طرح اینه که امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل این طرح هستن هم وجود داره. این یه امکان فوق العاده برای کساییه که به دنبال یه مدل خاص هستن که تو بازار موجود نیست.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

انتخاب ‌سنتر مجموعه ایه که تخصصی ‌ترین مرجع فروش آنلاین انواع لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبره. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی "گروه صنعتی انتخاب" و برندهای معتبری نظیر اسنوا، دوو، بست و تکنوگاز. از مزایای مهم خرید شما از انتخاب سنتر اینه که ، تمام لوازم خانگی مورد نیازتون رو با نازل‌ ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت ‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر به دستتون می رسونه و دریافت می کنین. در مقاله چرا لوازم خانگی را پیش خرید کنیم؟ با ما همراه باشید.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر برای اولین بار تو ایران به خاطر افزایش ناگهانی قیمت ‌ها و کم شدن قدرت خرید مردم، طرح ویژه پیش خرید لوازم خانگی آنلاین رو برای شما عزیزان فراهم کرده تا شما بتونین کالاهای مورد نیازتونو با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنین که تو این طرح، زمان تحویل کالا بین 20  تا 60 روز کاریه.

معمولا مشتریانی که کالایی رو پیش خرید می کنن، دغدغه ‌شون اصالت کالا و تحویل به موقع سفارشه. انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویریه و همونطور که بالا هم اشاره کردیم، نماینده رسمی گروه صنعتی انتخابه.

مهم ترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی از انتخاب سنتر اینه که شما محصولو امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار می ‌خرین و نهایتا تا دو ماه بعد تحویل می ‌گیرین. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنین.

انتخاب سنتر یه بستر فوق العاده برای فروشندگان فراهم کرده تا بتونن انواع لوازم خانگی رو به مشتریان در سراسر ایران و تو پربازدید ترین فروشگاه آنلاین لوازم خونگی به فروش برسونن و کمیسیون بگیرن. تنوع کالایی جذاب، مشاوره تخصصی خرید، پشتیبانی حرفه ای و شبکه حمل و نقل اختصاصی انتخاب سنتر، این فروشگاه رو به اولین مقصد برای خرید لوازم خانگی تبدیل کرده. در طرح های مشابه تحت عنوان "همکاری در فروش" شما به عنوان فروشنده وظیفه تامین، معرفی، قیمت گذاری و ارسال کالا رو به عهده خواهید داشت اما در طرح نمایندگی فروش لوازم خانگی آنلاین انتخاب سنتر برای اولین بار این امکان برای شما به وجود اومده که بدون داشتن دردسرهای تامین، معرفی و ارسال کالا و فقط با ثبت سفارش از طریق گوشی برای مشتری، کمیسیون بگیرین و درآمدتونو افزایش بدین. راستی شما تنها با داشتن سابقه فروشندگی و توانایی جذب مشتری برای کالاهای سایت می تونید با ما همکاری داشته باشین.

 

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

سرخ کن یک دستگاه کاربردی و چندکاره است که به واسطه قیمت مناسب و استفاده راحت، تبدیل به یک محصول پرفروش شده است. سرخ کن یکی از محصولاتی است، که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و به ‌عنوان یک دستگاه کاربردی در لیست خرید لوازم خانگی جای دارد. در واقع سرخ کن یک دستیار آشپز حرفه ‌ای است، که آشپزی را برای شما لذت ‌بخش کرده و سرعت آن را افزایش می دهد.

  • سرخ کن بدون روغن

مدل‌ های بدون روغن، پرفروش ‌ترین نوع سرخ کن‌ ها هستند و برندهای تولید کننده، بیشتر بر پیشرفت و ارتقای سطح عملکرد این دسته از سرخ کن ‌ها تمرکز دارند. سرخ شدن مواد غذایی مختلف، در سرخ کن بدون روغن با جریان سریع هوا در محفظه دستگاه و بر اثر نفوذ حرارت یکنواخت در سطح دستگاه و تحت پوشش قرار دادن همه سطوح غذا صورت می ‌گیرد. سرخ کن‌ های بدون روغن کمتر از سایر مدل ‌ها، روغن مصرف می ‌کنند و به همین واسطه با عنوان سرخ کن کم ‌مصرف نیز شناخته می‌ شوند. جریان هوا با حرارت بسیار زیاد، موجب افزایش سریع دمای روغن و پخش یکنواخت حرارت و چربی آن در تمام سطح غذای موجود در محفظه دستگاه می‌ شود، به همین واسطه با مقدار بسیار کمی روغن، می‌ توان حجم زیادی از غذا را سرخ کرد. از مهم ترین مزیت های سرخ کن بدون روغن می توان به حفظ ارزش غذایی مواد سرخ شده و در عین حال پخت کامل آن اشاره نمود. جریان هوای پر حرارت، موجب نفوذ یکسان خاصیت روغن به همه سطوح غذا می‌ شود، در نتیجه غذا به ‌صورت یکنواخت سرخ خواهد شد و طعم بسیار لذیذ و رنگ طلایی بسیار زیبایی خواهد داشت.

  • سرخ کن معمولی

سرخ کن معمولی یا الکتریکی نوع دیگری است که از المنت گرم‌ کننده برای داغ کردن روغن استفاده می ‌کند و تهیه غذا در این نوع سرخ کن ‌ها به مقدار بیشتری روغن نسبت به دسته قبلی نیاز دارد.

در واقع برای سرخ کردن غذا در سرخ کن معمولی، باید آن را در مقدار زیادی روغن غوطه ‌ور کرد و از این منظر با روش‌ های قدیمی سرخ کردن، تفاوت چندانی ندارد. از مهم‌ ترین مزیت سرخ کن‌ های معمولی به سرعت عملکرد بسیار مطلوب دستگاه می توان اشاره نمود.

نحوه عملکرد مینی سرخ کن تفاوت چندانی با دسته معمولی ندارد و فقط گنجایش کمتر و ابعاد کوچکتری دارد. غذای سرخ شده در سرخ کن بدون روغن، حاوی روغن کمتری است و می‌تواند از خطرات ناشی از مصرف زیاد روغن بکاهد.

در مقابل، سرخ کن معمولی به واسطه استفاده از روغن بیشتر، با سرعت تندتری غذا را حاضر می ‌کند. مینی سرخ کن ‌ها از گنجایش کمتری بهره می ‌برند و برای خانواده‌ هایی که جمعیت کمی دارند، مناسب ‌تر خواهند بود.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

  • farnaz taghizadeh