لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

۱۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع بخاری ها

بخاری ها در انواع مختلف تولید می شوند و صرفا با اتصال به منبع انرژی گاز، برق، نفت و … شروع به کار می کنند. انتخاب این وسیله گرمایشی باید با توجه به مواردی نظیر میزان گرمادهی، نوع سوخت، مدل و برند، ترموستات و تجهیزات جانبی صورت گیرد. انتخاب هوشمندانه این وسیله علاوه بر این که از نظر اقتصادی هزینه گزافی برای افراد در پی ندارد، به میزان قابل توجهی می تواند میزان انرژی مصرفی در ساختمان را کاهش دهد. بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی است که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.  بخاری برقی انواع مختلفی دارند که در مقاله نکات مهم برای خرید بخاری ها با چند مدل محبوب در چند سال اخیر بیشتر آشنا می شویم.

مهم ترین مزایای استفاده از بخاری برقی

  • از مهم ترین مزایای بخاری های برقی می توان به قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد. این بخاری ها به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارند، به راحتی جا به جا می شوند و از آن جایی که این بخاری ها با نیروی الکتریکی کار می کنند، می توانند حکم بخاری سیار را نیز داشته باشند.
  • دیگر مزیت این نوع بخاری ها، این است که احتمال مرگ بر اثر گاز گرفتگی را به صفر می رسانند. بخاری های برقی کاربردهای بیشتری نسبت به نوع گازی و یا نفتی نیز دارند و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.
  • یکی از مهم ترین مزایا بخاری های برقی این است که بخاری های برقی کمک می کند تا آلودگی هایی که بر اثر مونو اکسید کربن در طبیعت تولید می شود وجود نداشته باشد و به نوعی در زمستان آلودگی هوای کمتری خواهند داشت.

از مهم‌ ترین مزایای بخاری گازی بدون دودکش می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بخاری گازی بدون دودکش به ‌راحتی قابل جابجایی است و می ‌توان آن را در مکانی مورد استفاده قرار داد. این نوع از بخاری گازی ‌ها دارای کاربری مسکونی و تجاری است.
  • این نوع بخاری گازی می ‌تواند گرمای مطلوب و یکنواخت را در فضا ایجاد نماید.
  • هیچ ‌گونه نشتی هوای گرم در بخاری بدون دودکش وجود ندارد و تمام گرمای تولید شده از آن به فضا دمیده می ‌شود.
  • این بخاری ها در مقایسه با بخاری گازی دودکش دار ارزان‌ قیمت ‌تر است.
  • با استفاده از این نوع بخاری گازی ‌ها می ‌توان هزینه سوخت را تا حد قابل ‌توجهی کاهش داد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع بخاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع بخاری ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

سیستم صوتی و تصویری از محصولات مورد علاقه جوانان است که امروزه علاقمندان و مصرف کنندگان این نوع محصولات رشد چشمگیری را داشته اند. در عرصه ساخت لوازم صوتی و تصویری برندهای متعددی مشغول به فعالیت هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای خرید به حساب آیند که در این میان برند سونی را می توان به عنوان یکی از برترین برندها در این عرصه معرفی کرد. تلویزیون های سونی به علت کیفیت بسیار بالا در تصاویر و همچنین بهره مندی از قطعات درجه یک و با کیفیت به یکی از محصولات پرفروش این کمپانی تبدیل شده است و توانسته به محبوبیت زیادی در بازار لوازم صوتی و تصویری دنیا راه یابد. در مقاله لوازم صوتی و تصویری پرکاربرد را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید تا در رابطه با تلویزیون سونی، سیستم پخش کننده خانگی و ساندبار بیشتر بخوانیم.

  • کیفیت تصویر  4K تلویزیون سونی

تلویزیون های 4K  سونی کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهند. کیفیت تصویر تلویزیون های4K  سونی 4 برابر بهتر از تلویزیون های Full HD سونی است و جزییات دقیق تر، رنگ های طبیعی تر و کنتراست تصویر بهتری را نمایش می دهند. با خرید جدیدترین تلویزیون 4K  سونی تا چند سال آینده نیاز به تعویض تلویزیون نخواهید داشت چرا که تلویزیون های 4K  تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می دهد. تلویزیون های  4K سونی بسیار متنوع هستند. پردازنده و فناوری های به کار رفته در هر مدل با مدل دیگر متفاوت است. همچنین ابعاد تلویزیون، سری ساخت، امکانات هوشمند، سال عرضه و … از عواملی هستند که در قیمت تلویزیون سونی تاثیر می گذارند.

  • کیفیت تصویر  HD تلویزیون سونی

 HDکوتاه شده عبارت HDTV (High Definition) است و به معنای یک استاندارد ویدئویی با کیفیت بالا برای جایگزینی با قالب‌ های قدیمی ویدئو است. سیگنال ‌های HD به صورت دیجیتال بوده و می‌ تواند از بروز تداخل آنالوگ ناشی از جریان‌ های الکتریکی و میدان‌ های مغناطیسی را برطرف سازد. همچنین HD دارای نسبت ابعاد وسیع ‌تری نسبت به فناوری‌ های نسل قبلی خود است که می‌ تواند تصاویر را به صورت واقعی ‌تری نمایش دهد.

  • کیفیت تصویر  Full HD تلویزیون سونی

 Full HDنام کیفیت تصویری است که جزء یکی از رایج ‌ترین وضوح تصاویر در انواع تلویزیون‌ ها بوده و از کیفیت تصویر HDبهتر و پیشرفته ‌تر است. بیشتر فیلم ‌ها و سریال‌ های مربوط به سرویس ‌های پخش زنده با کیفیت Full HD در دسترس هستند و پخش کننده Blu-ray اصلی نیز تصاویر را با این وضوح نمایش می‌ دهد. این کیفیت تصویر، با تمام پیشرفت‌ ها و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل که نسبت به تصاویر HD بسیار بهتر و زنده‌ تر است.

سیستم پخش کننده خانگی

با استفاده از سیستم پخش کننده خانگی با کیفیت در کنار تلویزیون یا دیوارهای خانه در فضایی مناسب می توانید از صدایی شفاف و بی نقص لذت ببرید و طیف وسیعی از صدا را تجربه کنید. برای ایجاد یک سیستم صوتی مناسب و قدرتمند در فضای منزل خود می توانید از پخش کننده خانگی استفاده کنید. پخش کننده خانگی به اسپیکری گفته می شود که برای مصارف خانگی طراحی شده است و اسپیکرها با توجه به نوع کاربری، توان خروجی و تعداد بلندگوها، وزن و حجم، رنگ و شکل ظاهری با توجه به نوع استفاده در فضاها و مکان ها طراحی و ساخته می شوند. از آن جایی که این اسپیکرها در اندازه ها، توان خروجی، رنگ، طرح و کاربردهای متنوعی تولید می شوند و در طیف وسیعی در دسترس هستند، انتخاب را برای تنوع و نیازهای شما آسان می کنند.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید اینترنتی لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. لازم به ذکر است که شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل و دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره ‌مند شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

به وسیله ای که با استفاده از آن می توان قهوه درست کرد قهوه ساز می گویند. اما واژه قهوه ساز معمولا برای قهوه سازهای برقی که می توان با آن ها قهوه های فیلتری تهیه کرد به کار می رود. به طور کلی دستگاه های قهوه ساز به دو دسته اسپرسوساز و فیلتردار تقسیم می شوند.  عملکرد قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که در ابتدا قهوه پودر شده را درون فیلتر فلزی یا کاغذی می ریزد و در مرحله بعد آن را داخل قیف دستگاه قرار می دهد. در مرحله بعدی در مخزن آب دستگاه، آب سرد ریخته می شود که بعد از روشن کردن دستگاه و به نقطه جوش رسیدن مستقیم به داخل قیف هدایت می شود. معمولا یک قوری سرامیکی یا شیشه ای در قسمت خروجی این دستگاه ها قرار دارد که بعد از این که بر روی قهوه آسیاب شده آب جوش ریخته شد، قهوه آماده شده درون آن قوری ریخته می شود. عصاره دانه های قهوه آسیاب شده اسپرسو است. برای درست کردن این عصاره، لازم است که دانه های قهوه پودر شوند. سپس آب داغ با دما و فشار بالا از میان این پودر فشرده عبور می کند و عصاره قهوه یا همان اسپرسو آماده نوشیدن می شود.

قهوه سازها شامل دو دسته زیر می باشند:

  • ·         قهوه ساز دستی 

قهوه سازهای دستی قیمت پایین تری دارند و به راحتی می توانید با خود در محل کار و مسافرت و .. حمل کنید. اما باید گفت زمان آماده کردن قهوه با آن، نسبت به قهوه سازهای برقی بیشتر است. همچنین برخی از قهوه سازهای دستی به فیلتر نیاز دارند که فیلترهای کاغذی در آن ها یکبار مصرف است.

  • ·         قهوه ساز برقی

قهوه سازهای برقی که محبوب ترین آن اسپرسوسازها هستند و محبوب ترین نوع قهوه در دنیا اسپرسوها هستند. همچنین از اسپرسو برای درست کردن بسیاری از قهوه های دیگر مانند کاپوچینو، آمریکانو، موکا و .. استفاده می شود. درست کردن قهوه با قهوه ساز برقی بسیار راحت است. در این روش لازم است تا قهوه را آسیاب کنید و آن را در ظرف مخصوص قهوه بریزید و دستگاه را روشن کنید. بعد از مدت زمان کوتاه قهوه شما آماده است. قیمت قهوه سازها با توجه به برند آن ها متغیر است. همچنین زمانی که با قهوه ساز، قهوه درست می کنید بر روی قهوه لایه ی کرمی ایجاد می شود. کرم لایه ای نازک به رنگ نارنجی یا قهوه ای است که بر روی قهوه ایجاد می شود و نشان دهنده کیفیت قهوه می باشد.

از جمله فاکتورهایی که در خرید و قیمت قهوه سازها تاثیر بسزایی دارد شامل موارد زیر می باشد:

  • وجود بخش آسیاب کننده
  • ظاهر دستگاه، مخزن قهوه
  • مخزن آب قهوه ساز برقی
  • سیستم قطع اتوماتیک

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله قهوه ساز بایترون را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع قهوه سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

 

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

اسپرسوساز دستگاهی است که می ‌تواند انواع نوشیدنی ‌های بر پایه قهوه را برایتان تهیه کرده و شما در هر زمان که بخواهید این فرصت را خواهید داشت که نوشیدنی مد نظرتان را تهیه کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. از نکات مهمی که هنگام خرید اسپرسوساز بیشل بایستی به آن توجه کنید مقدار ظرفیت دستگاه می باشد. اصولا برای مصرف های خانگی احتیاج به ظرفیت های پایین است که مقدار ظرفیت آن به تعداد افراد خانواده شما بستگی دارد.

انواع مختلف دستگاه های اسپرسوساز بیشل

  • ·         اسپرسوساز دستی

در اسپرسوساز دستی اهرمی وجود دارد که به شکل مکانیکی و با نیروی دست فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش از میان دانه های قهوه را مهیا می کند.

  • ·         اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک در اکثر خانه ها و کافه ها وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از نیمه اتوماتیک بودن این محصول این می باشد که در مرحله آخر و بعد از آماده شدن قهوه کارهایی مانند ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر ، فوم و یا موارد دیگر به صورت دستی صورت می گیرد.

  • ·         اسپرسوساز تمام اتوماتیک

اسپرسوساز تمام اتوماتیک تمامی مراحل تهیه قهوه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و تنها کافی است که شما یک دکمه را فشار بدهید. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه کاملا راحت و آسان می باشد. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید کاپوچینو درست کنید قهوه ، شیر و آب را در جای مخصوص خود بریزید و از روی محصول گزینه کاپوچینو را انتخاب نمائید و بعد از گذشت چند دقیقه نوشیدنی شما آماده می شود.

آشنایی با انواع قطعات و اجزا دستگاه اسپرسوساز بیشل

  • وارمر یا همان سیستم گرم نگهدارنده فنجان
  • پرتافیلتر
  • هد گروپ
  • نازل آب جوش
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه داخلی
  • فیلتر آب

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوسازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

برای تهیه ‌ی اسپرسو همانطور که می‌ دانید باید بخار آب جوشیده با فشار از پودر قهوه رد شود. کیفیت اسپرسوی تهیه شده به کیفیت قهوه و پودر شده ‌ی آن و همچنین فشار پمپ بستگی دارد. خوشبختانه فشار پمپ اسپرسوساز DL640 دلمونتی بسیار بالا و 15 بار است. این فشار در اسپرسوسازهای خانگی بیشترین مقدار ممکن است.

ویژگی های اسپرسوساز دلمونتی مدل  DL640

  • فیلتر آب

برای تهیه ‌ی قهوه ‌ی غلیظ، شفاف و خوش طعم باید علاوه بر کیفیت دستگاه، آب آن نیز خالص و بدون مواد ترکیب شده باشد. در اسپرسوساز دلمونتی DL640 سیستم فیلتر آب وجود دارد که هر گونه ناخالصی را زدوده و آب خالص را برای تهیه‌ ی اسپرسو به ما تحویل می دهد.

  • طراحی

اسپرسوساز دلمونتی DL640 از طراحی بسیار مدرن و بی ‌نظیری برخودار است به ‌طوری‌ که دیزاین آشپزخانه را متحول کرده و جذاب ‌تر خواهد نمود.

  • حجم مخزن ‌ها

می ‌توان به صورت تقریبی حدس زد که در هر بار استفاده از اسپرسوساز دلمونتی DL640 قادر به آماده سازی 14 فنجان قهوه می باشیم. چرا که حجم مخزن آب 1.2 لیتر است و ظرفیت قوری همراه آن نیز در حدود 1 لیتر است. که این تعداد چهارده فنجان قهوه به دست می دهد.

  • گرم نگه دارنده

اسپرسوساز دلمونتی DL640 قادر است تا قهوه را برای مدت دو ساعت گرم نگه دارد و پس از این مدت به طور خودکار خاموش خواهد شد.

  • چند منظوره

این محصول دلمونتی چند کاره بوده و برای تهیه قهوه، اسپرسو، کاپوچینو، کارامل و … کاربرد دارد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای 5 شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره‌ مند شوند.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

اسپرسوسازها دستگاهی هستند که برای تهیه قهوه اسپرسو مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها برای طرفداران قهوه بسیار مناسب بوده و طعم و بوی قهوه را تحت تاثیر قرار می دهد. دستگاه های اسپرسوساز کارکردهای متفاوتی دارند و از اجزا و قطعات مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند قهوه مورد نیاز شما را در مدت زمان کوتاهی تهیه کنند. سرعت دم کردن قهوه در اسپرسوسازها به خصوص مدل اسپرسوساز مباشی یکی از دلایل رایج شدن این دستگاه می باشد.

انواع اسپرسوساز مباشی

طراحی اسپرسوساز مباشی همانند سایر اسپرسوسازها  بر اساس کارکرد و قابلیت ها در گروه های مختلفی قرار می گیرد که عبارت است از:

  • اسپرسوساز خانگی
  • اسپرسوساز نوع کپسولی
  • اسپرسوساز نوع مینی
  • اسپرسوساز نوع برقی

اجزای اسپرسوسازهای مباشی

اسپرسوسازها از قطعات و اجزای مختلفی تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. در واقع قطعات این دستگاه تعیین کننده کیفیت و قیمت این محصول می باشد. قطعا شناخت از قطعات مختلف اسپرسوسازها به شما در خرید بهتر این محصول کمک می کند.

  • پرتافیلتر

پرتافیلترها به دلیل اهمیت بسیاری که در طعم و کیفیت قهوه دارند از جمله قطعاتی است که در ابتدا باید به شما توضیح دهیم. پرتافیلترها محفظه ای هستند که درون آن قهوه ریخته شده و به گروپ هد وصل می شود. این قطعه سوراخ های ریزی دارند که طرح و جنس آن به برند دستگاه بستگی دارد. ابعاد و اندازه پرتافیلترها به میزان ظرفیت مخزن وابسته است و هر چه پرتافیلترها بزرگ تر باشد شما می توانید قهوه بیشتری را در هر وعده تهیه کنید.

  • هد گروپ

از دیگر قطعات اسپرسوسازها که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، هد گروپ ها می باشد. این قطعه طراحی خاص و ویژه ای دارد. بخار آب به وسیله هد گروپ ها به پرتافیلتر منتشر شده و قهوه را دم می آورد. در واقع هد گروپ ها نوعی عصاره گیر هستند که بر روی طعم قهوه تاثیر می گذارند.

  • نازل بخار

معمولا اسپرسوسازها به دو صورت تک منظوره و چند منظوره تولید می شوند. برندهای معروفی همچون دلونگی، نوا، مباشی، بوش و … دارای اسپرسوسازهای چند منظوره هستند که کیفیت کار را افزایش می دهد. در اسپرسوسازهای تک منظوره شما تنها قادر به تهیه قهوه اسپرسو می باشید ولی در اسپرسوسازهای چند منظوره شما می توانید انواع قهوه ها از جمله لاته، موکا، کاپوچینو و … را نیز تهیه کنید. معمولا نازل بخار از جنس استیل ساخته می شوند تا کیفیت بیشتری داشته باشند.

  • نازل آب جوش

برخی از اسپرسوسازهای پیشرفته دارای بخشی تحت عنوان نازل آب جوش هستند که با در اختیار قرار دادن آب جوش می توان انواع دمنوش ها و چای را نیز در اختیار داشت. معمولا وجود ان نازل در اسپرسوسازهای خانگی هزینه های خرید سماور و کتری را کاهش می دهد و شما نیازی به خرید این دو محصول نخواهید داشت.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوسازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

شرکت بوش تولید کننده بهترین اسپرسوسازهای حال‌حاضر به‌شمار می‌رود‌. به‌عبارت دیگر این دسته از محصولات بوش همانند دیگر تولیدات آن نیز بی نظیر بوده و از همه جهات نسبت به سایر موارد موجود برتری دارند.

اسپرسوسازهای برند بوش با استفاده از بهترین متریال‌ها و به‌روزترین فناوری‌‌ها به تولید می رسند. همچنین کمپانی بوش یک تولیدکننده محبوب بوده که سالیان درازی است در این زمینه فعالیت دارد. بنابراین تجربه بالای این تولیدکننده نیز از دیگر عواملی است که موجب افزایش کیفیت ساخت اسپرسوسازهای آن شده است

دستگاه اسپرسوساز بوش در دو نوع رومیزی و توکار و در مدل های مختلف وجود دارد که از نظر کیفیت و عملکرد تفاوتی با هم ندارند.

به نکته ‌ای که باید توجه داشت، این است که اسپرسوساز یک دستگاه قهوه ساز پایه است و فقط برای ساخت اسپرسو از آن استفاده نمی‌ شود بلکه بسته به میزان حرارت آب و موارد دیگر می ‌توان برای ساخت قهوه‌ های دیگری مانند دوپیو ، لاته و کاپوچینو و ... نیز از آن استفاده کرد.

از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در اسپرسوساز بوش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آسیاب قهوه حرفه ‌ای  CeramDrive
  • تنظیم کنترل غلظت قهوه  AromaDouble
  • آماده سازی هم‌ زمان 2 فنجان  OneTouch DoubleCup
  • تنظیم جداگانه حجم قهوه هر فنجان  IndividualCup Volume
  • سیستم حرارت دهی یکنواخت  SensoFlow
  • تمیزکننده خودکار شیر دستگاه  MilkClean
  • Calc’nClea  تمیزکنندگی خودکار برای از بین بردن رسوبات و باقی مانده قهوه و آماده سازی آن

انواع مختلف دستگاه‌ های اسپرسوساز بوش 

1- اسپرسوساز دستی

در این مدل اسپرسوسازها اهرمی وجود دارد که به شکل مکانیکی و با نیروی دست فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش از میان دانه های قهوه را مهیا می ‌کند.

2- اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

در این مدل‌ ها در مرحله آخر و بعد از آماده شدن قهوه کارهایی مانند ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر، فوم و یا موارد دیگر به صورت دستی صورت می ‌گیرد. این نوع از اسپرسوساز بوش بیشتر در کافه‌ ها و خانه‌ ها استفاده می‌ شود.

3- اسپرسوساز تمام اتوماتیک

استفاده  از اسپرسوساز بوش تمام اتوماتیک که از نوع پیشرفته اسپرسوسازها هستند، کاملا راحت و آسان است، چراکه در این مدل همه چیز به صورت اتوماتیک و با فشردن یک دکمه انجام می‌شود.به عنوان مثال در صورتی که می‌خواهید کاپوچینو درست کنید قهوه ، شیر و آب را در جای مخصوص خود بریزید و از روی محصول گزینه کاپوچینو را انتخاب نمایید و بعد از گذشت چند دقیقه نوشیدنی دلخواه شما آماده می ‌شود.

اجزای سازنده اسپرسو ساز بوش

به طور معمول اسپرسوسازها در مدل ‌های تک گروپ و پنج گروپ ساخته می‌ شوند. برای استفاده از اسپرسوساز بوش لازم است تا قطعات آن را به طور کامل بشناسید تا بتوانید هم از آن به درستی استفاده کرده و هم به هنگام نیاز آن را تعمیر کنید.

  • مخزن آب اسپرسو ساز
  • پرتافیلتر اسپرسو ساز
  • تمپر قهوه
  • هدگروپ اسپرسوساز
  • نازل بخار
  • پمپ دستگاه

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی را از جمله دستگاه اسپرسوساز، قهوه ساز و... با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تمام حساسیت ‌ها و دغدغه ‌های مصرف کننده را درک می ‌کند و تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرد تا خریدی لذت بخش را برای همه کسانی که قصد خرید لوازم خانگی دارند را میسر کند.

 

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

اسپرسوسازهای دلونگی در سه دسته معمولی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند. دستگاه های اسپرسوساز دلونگی سطح بالا بدنه ای از فولاد ضد زنگ، برنج یا فلز دارند که هزینه تجهیزات را افزایش می دهد.

اسپرسوسازهای اتوماتیک دلونگی از بخش هایی از جمله: مخزن آب، مخزن قهوه، تنظیم درجه آسیاب قهوه، قسمت ایجاد کف شیر، محل نگهداری تفاله، خروجی و هدایت‌گر قهوه، صافی (قهوه‌گیر)، درپوش قیف و مخزن و صفحه تنظیمات تشکیل شده ‌اند.

مهم ترین فاکتور در زمان خرید اسپرسوساز دلونگی توان دستگاه است. توان بالا یعنی نوشیدنی خوش طعم تر و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد قطعا رضایت شما از نوشیدنیتان افزایش خواهد یافت. بالاترین رده انرژی برای اسپرسوساز دلونگی تا 1600 وات می باشد. این میزان توان باعث تولید گرما شده و آب را سریعا به جوش می رساند. همچنین پمپ هم زمانی می تواند فشار را به مقدار حداکثر 15 بار برساند که توان بالایی داشته باشد. فشار آب بالا موجب عبور بخار آب داغ از روی پودر قهوه شده و طبیعتا اسپرسو غلیظ تری ایجاد می شود.

نوع فیلتر و جنس اسپرسوساز دلونگی در داشتن طعم نهایی و خوب قهوه تاثیر بسزایی می گذارد. شاید از خود بپرسید که طعم قهوه چه ارتباطی با فیلتر دستگاه دارد؟ پاسخ واضح است. زمانی که آب به نقطه جوش می رسد و تبدیل به بخار آب داغ می شود وارد فیلتر شده و به پودر قهوه می رسد. یعنی دائما در برابر بخار آب داغ قرار می گیرد. فرض کنید، جنس فیلتر از فلز نامرغوب باشد، قطعا در برابر آب دچار پوسیدگی و زنگ زدی می شود و به مرور وارد قهوه می شود. استفاده از جنس استیل برای فیلتر مانع از این اشکالات خواهد شد و در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد.

اسپرسوساز دلونگی دارای پیچ تنظیم بخار می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با تنظیم بخار، کف شیری با غلظت مختلف را برای دستگاه های اسپرسوساز دلونگی بدون مخزن شیر را تهیه نمایید.

اکثر دستگاه های اسپرسوساز دلونگی دارای سیستم قطع خودکار هستند. این ویژگی باعث می شود که طول عمر دستگاه افزایش پیدا کرده و از خرابی زود هنگام جلوگیری شود. همچنین در صورت بلا استفاده بودن و در مدت زمان مشخص خاموش شده و بر کاهش مصرف برق هم تاثیر گذار باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی را از جمله دستگاه اسپرسوساز، قهوه ساز و... با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تمام حساسیت ‌ها و دغدغه ‌های مصرف کننده را درک می ‌کند و تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرد تا خریدی لذت بخش را برای همه کسانی که قصد خرید لوازم خانگی دارند را میسر کند.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

سونی تلویزیون‌ های خود را در سایزهای بسیار متنوع از 43 اینچ تا 85 اینچ تولید و عرضه می کند اما تلویزیون هایی که اکثرا در ایران وارد می شود از سایز 55 اینچ تا 85 اینچ را در برمی گیرد. تلویزیون سونی با توجه به کیفیت ساخت بالا، کیفیت تصویر فوق العاده و عمر مفید بسیار بالای صفحه‌ی پنل همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد

تلویزیون های سونی را بر اساس نوع صفحه نمایش تقسیم ‌بندی می کنند، این کمپانی ژاپنی به ‌طور کلی از دو نوع پنل OLED  و LCD برای ساخت تلویزیون ‌های خود استفاده می‌ کند که هر کدام ویژگی ‌های منحصر به فرد خود را دارند. پنل OLED می ‌تواند تاریکی مطلق را نمایش دهد و با توجه به روشنایی صفحه نمایش، کنتراست بیشتری داشته باشد. میلیون ‌ها پیکسل در هر تلویزیون سونی با پنل OLED تعبیه شده است که هرکدام به ‌طور مجزا نوردهی و کنترل می‌ شوند. به این ترتیب عمق رنگ و کنتراست برای تصاویر تقویت شده و می‌ توان جزئیات و بافت ‌های واضح‌ تری را در صحنه‌ های تاریک نمایش داد.

خرید تلویزیون سونی با پنل OLED برای تماشای فیلم و سریال، بازی و محتوای HDR پیشنهاد می ‌شود. تلویزیون های OLED  سونی که به تراشه XR مجهز هستند تا به بهترین شکل تصاویر و ویدئوها را پردازش کنند. همچنین این تراشه اشباع رنگ و روشنایی هر تصویر را تجزیه و تحلیل می ‌کند تا بتواند سایه‌ هایی طبیعی همراه با جزئیات را نمایش دهد.

اجازه دهید پیش از تلویزیون ال ای دی سونی، LCD  را توضیح دهیم. تلویزیون LCD سونی برخلاف اولد از نور پس ‌زمینه برای نمایش تصاویری روشن و رنگارنگ استفاده می‌ کند. تلویزیون‌ هایی که با نام تلویزیون ال ای دی در بازار فروخته می‌شوند در واقع از نوع LED-LCD هستند که استفاده از لغت LED به شیوه‌ی نوردهی آن مرتبط می ‌شود.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

  • farnaz taghizadeh
  • ۰
  • ۰

از عواملی که در خرید یک تلویزیون مورد توجه افراد قرار می گیرد کیفیت تصویر آن می باشد.  برند سونی همواره در تلاش بوده تا بتواند این نیاز مشتریان یعنی تولید یک تلویزیون با کیفیت تصویر مطلوب را در دستور کار خود قرار دهد، و مشاهده می­‌ شود که تقریبا اکثر تلویزیون­‌ های این برند از کیفیت تصویر مطلوبی برخوردار می باشند.

جدیدترین تلویزیون ‌های سونی را می ‌توان در سه نوع  LED، OLED  و QLED با کیفیت تصاویر مختلف دسته‌ بندی کرد. در ادامه با هر یک از این تلویزیون‌ های سونی و میزان کیفیت تصویر در آن ‌ها بیشتر آشنا می شویم تا در هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید.

  • ·         قابلیت های تلویزیون LED سونی

دارای قطر کم

مناسب برای تماشا در روز و فضاهای پر نور

تنوع بسیار زیاد در امکانات، سایز و همچنین قیمت

ارزان‌تر از تلویزیون‌های OLED و QLED سونی

عمیق نبودن رنگ مشکی به دلیل نور پس زمینه (کنتراست پایین)

زوایای دید محدود

  • ·         قابلیت های تلویزیون OLED سونی

ارائه تصویر بهتر به دلیل استفاده از میلیون‌ها پیکسل روشنایی

نمایش رنگ سیاه با غلظت بالا و به صورت کاملا طبیعی

کیفیت بسیار بالای تصویر

نمایش بسیار زنده و طبیعی رنگ‌ها

عدم تغییر کیفیت تصویر از زوایای مختلف

  • ·         قابلیت های تلویزیون QLED سونی

سطح روشنایی بالاتر

پشتیبانی از محدوده‌ گسترده‌ای از رنگ‌ها

کیفیت تصویر فوق‌العاده بالا

کنتراست کمتر نسبت به OLEDها

به تازگی کمپانی سونی از قابلیت Android TV نیز در محصولات خود پشتیبانی کرده است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از صوت به سرچ محتوا مورد نیاز خود در تلویزیون بپردازید. از دیگر امکانات بسیار مهم تلویزیون‌ های این کمپانی می‌ توان به AirPlay 2 آن اشاره کرد. این قابلیت امکان پخش مستقیم محتوا از طریق  mac، Pad و iphone را برای کاربر فراهم می‌ کند.

وجود فناوری ‌های HDR10+  و HLG  امکانات مهمی را در اختیار کاربر قرار می ‌دهد. به عنوان مثال HDR 10+ قادر است تصاویر را با کیفیت و تضاد بسیار بالا به نمایش بگذارد. همچنین HLG نیز به افزایش تضاد شفافیت نور روشن کمک می‌ کند. تلویزیون ‌های این کمپانی دارای پورت‌ های HDMI و USB بوده که متناسب با هر مدل تعداد پورت‌ها متفاوت است. این محصولات از حافظه داخلی 16 گیگابایتی پشتیبانی می ‌کنند. در برخی مدل ‌های سونی امکان ضبط فیلم دیده می‌ شود. این قابلیت یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌ های تلویزیون سونی است. آن چه بسیار مهم است، فارسی بودن منو این تلویزیون ‌ها است. بنابراین کاربر به راحتی می‌ تواند از دستگاه استفاده کند. وجود قابلیت Clear Voice سبب حذف صداهای اضافی از تلویزیون می ‌شود.

  • farnaz taghizadeh