لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

ما این مطلب را در این بلاگ برای شما آماده کرده ایم تا شما را با بهترین جاروبرقی های موجود در بازار آشنا کنیم، و به شما کمک کند تا مناسب ترین موارد را برای استفاده خود بدست آورید. زمانی که قصد خرید جاروبرقی را دارید، باید بدانید که برای چه محیطی نیاز به خرید جاروبرقی دارید. برای مثال برای جارو کردن خانه های برزگ جاروبرقی های ایستاده پیشنهاد میشود و برای جارو کردن خانه های کوچک و پله ها و… جاروبرقی‌های سیلندری گزینه مناسبی است. جاروبرقی ها در نحوه جذب گرد و غبار متفاوت هستند و در برخی از خصوصیات با یک دیگر تفاوتی دارند؛ زیرا برخی از شرکت ها برای تمایز آنها از سایر رقبا برخی از ویژگی ها و مزایا را اضافه کرده اند، برای مثال بعضی از جاروبرقی ها سیم دار هستند و بعضی بیسم و برخی دیگر با طراحی دستی کار میکنند و برخی ها بسته به ویژگی های هوش مصنوعی به صورت خودکار هستند.

انواع جاروبرقی های تولید شده و موجود در بازار

جاروبرقی سیلندری

جاروبرقی‌های سیلندری همان جاروبرقی های قدیمی هستند که در اکثر خانه های یافت میشوند و برای نظافت زیر مبلمان و برای فضای کوچک و تمیز کردن پله ها را آسان تر می کنند. آنها معمولاً ساکت تر هستند.

جاروبرقی ایستاده

جاروبرقی های ایستاده برای فضا های و خانه های بزرگ کاربرد دارند در این مدل شما میتوانید در حالت ایستاده جارو کنید. جاروبرقی های ایستاده به طور کلی برای گرفتن مو و کرک از فرش نیز بهتر هستند. استفاده از آنها در پله ها، فضاهای تنگ و زیر مبلمان کمی سخت تر است، و اغلب از مدل های سیلندر پر سروصدا هستند.

جاروبرقی کیسه دار

اگر شما به گرد و غبار حساسیت دارید این مدل بهتر است زیرا گرد و غبار در درون یک کیسه‌ی یکبار مصرف قرار می‌گیرد و هیچ تماسی با محفظه جاروبرقی ندارید.

جاروبرقی بی سیم

جاروبرقی‌های بی سیم قابل حمل سبکترین و کوچکترین گزینه برای جارو و تمیز کردن کمد، سطوح مبلمان، خلاص شدن از شر عنکبوت ها در گوشه ها یا گرد و غبار در آستانه های پنجره حتی تمیز کردن فضای داخلی ماشین استفاده می شود.

جاروبرقی بدون کیسه

در مدل دیگر نیاز نیست هر بار کیسه گرد و غبار را تعویض کنید و محفظه یا کیسه تعبیه شده قابل استفاده مجدد است فقط کافی است، پس از پرشدن آن را خالی کنید و سپس آن را سرجایش بگذارید.

 فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع جاروبرقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع جاروبرقی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی