لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. شرکت سپهرالکتریک با توانِ تولیدی روزانه 3000 دستگاه کولر آبی مختلف در مدل‌های پوشالی، پوشالی بالا زن، سلولزی و آکسیال با درجه‌ی مصرفِ انرژی A سهم عمده‌ای از بازار کولرهای آبی را به خود اختصاص داده است. استفاده از ورق گالوانیزه‌ ی مخصوص تیسن آلمان با ضخامت بالا سبب می‌شود تا محصولات کولر آبی سپهرالکتریک توان بالایی در محافظت در برابر رطوبت و خوردگی از خود نشان بدهند. کلیه ی کولر های آبی سپهرالکتریک دارای کلید حفاظت از جان هستند. در ادامه به انواع کولر آبی تولیدی شرکت سپهر الکتریک می پردازیم.

  • کولر پوشالی

کولر پوشالی از پرکاربردترین و قدیمی ترین نوع کولر مصرفی در میان مردم می باشد که به دلیل قیمت مناسب و بازدهی خوب طرفداران زیادی دارد. کارکرد تبخیری این نوع کولر از جنس پوشال است و در توان های 5، 7 و 12 هزار در بازار موجود است که متناسب با آب و هوای ایران تولید می شود. توان کولر و قدرت مکندگی و دمندگی آن متناسب با عدد درج شده روی آن می باشد و هر چه آن عدد بیشتر باشد، کولر از توان بالاتری برخوردار است و سرمای بیشتر و پرقدرت تری را تولید می کند.

  • کولر سلولزی

ویژگی های کولرهای سلولزی تقریبا مشابه کولر پوشالی می باشد و آنچه بین این دو نوع کولر متفاوت است جنس واسط تبخیری آن می باشد. در کولرهای سلولزی به جای پوشال از پدهای سلولزی متراکم استفاده می شود. پد سلولزی از صفحات کاغذی سلولزی ساخته می شود که بسیار نازک بوده و خاصیت موئینگی و جذب زیادی دارد؛ این پدها که به صورت منظم و موجدار می باشند دارای شیارهای مشخص، زوایای شیار مخصوص و روکش رزینی می باشند.

  • کولر پوشالی بالازن (بالکنی)

کولر آبی بالازن سپهر الکتریک برای استفاده در تراس یا بالکن طراحی و تولید می شود و با توجه به موقعیت کانال هوای خروجی از آنها (از سقف کولر)، به کولر آبی بالکنی نیز معروف است. به دلیل تعبیه خروجی هوای در سقف کولرهای آبی بالازن سپهر الکتریک، در صورت نصب این کولرهای آبی در بالکن، به کانال کشی کوتاه تری نیاز خواهند داشت و براحتی در بالکن و تراس نصب می شوند.

  • کولر آکسیال

در کولرهای آکسیال نیز همچون سایر کولرهای آبی (تبخیری) ، انتقال حرارت از طریق تبخیر آب صورت می گیرد. بدین ترتیب که رطوبت موجود در پدها یا پوشال ها با هوای گرم تماس پیدا کرده و در اثر دریافت انرژی از آن، معادل آنتالپی تبخیر آب، تبخیر می شود. بنابراین می توان شاهد کاهش قابل ملاحظه درجه حرارت هوا بود.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر آبی سپهر الکتریک را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده ی پست های مرتبط با این محصول می توانید کانال اینستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی