لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. به طور کلی می توان چای سازها را به سه دسته دم آور، چای ساز دارای استند و چای ساز بدون قوری تقسیم نمود.

دم آورهااین نوع از چای ساز ها دارای قوری و کتری هستند؛ به گونه ای که قوری در بالای کتری قرار می گیرد و بخار آب حاصل از کتری به سمت قوری رفته و به همین دلیل هم چایی که درون محفظه فلزی درون آن است به آرامی دم می کشد. شاید بتوان گفت که این نوع از چای سازها به شیوه های قدیمی نزدیک تر بوده و چای خوش رنگ و خوش عطری را به شما می دهند.

چای ساز دارای استنداین نوع از چای سازها به کلی با مورد قبلی متفاوت هستند. در چای ساز دارای استند، قوری و کتری شما کاملا بر روی استند قرار گرفته و با حرارت آن، چای درون قوری دم می کشد. بیشتر مدل های این نوع از چای سازها دارای تایمر هستند و درجه حرارت آب را تنظیم می کنند. شاید بتوان گفت که دلیل وجود این سیستم بر روی چای سازهای دارای استند، آن است که اگر قوری شما مدت طولانی بر روی استند باقی بماند باعث می شود که کیفیت طعم و عطر چایتان کاهش پیدا کرده و دیگر برایتان لذت بخش نباشد.

چای ساز بدون قوریاین نوع از چای سازها دارای محفظه ای هستند که درون کتری قرار می گیرد و چای با همان شرایط دم می کشد.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله چای ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی