لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید.

مخزن تفاله و آبمیوه

هرقدر اندازه مخزن های تفاله و آبمیوه ی دستگاه های آبمیوه گیری حجم بزرگ تری داشته باشد ، مقدار بیشتر آبمیوه را در یک نوبت به شما تحویل می دهد. البته برخی از دستگاه های آبمیوه گیری فاقد مخزن آبمیوه می باشند و شما برای جمع آوری آبمیوه باید یک ظرف را در زیر لوله خروجی آن ها قرار دهید.

میزان مصرف انرژی

اصلی ترین ویژگی یک دستگاه آبمیوه گیر توان مصرفی یا همان قدرت موتور و میزان مصرف برق دستگاه است. همچنین میزان و نوع استفاده در تعیین میزان مصرف برق دستگاه موثر است. و شما هنگام خرید این دستگاه می توانید به برچسب مصرف انرژی دستگاه توجه کنید. البته در نظر داشته باشید که مصرف برق ذکرشده بر روی برچسب مصرف انرژی ، در شرایطی خاص اندازه گیری شده است و مصرف واقعی به موارد دیگری نیز بستگی دارد.

قطر و اندازه دهانه ورودی

سعی کنید که آبمیوه گیری های را انتخاب کنید که دارای دهانه ورودی بزرگتر باشد زیرا هرچه دهانه آن بزرگ تر باشد می توان میوه ها را با اندازه های مختلفی را در آن گذاشت و دیگر لازم نیست که میوها را به قطعه های کوچکتری تقسیم کنید. پس توجه داشته باشید که آبمیوه گیری را انتخاب کنید که دارای دهانه بزرگتری باشد.

سرعت، توان، بازده در آبمیوه گیری

هر چه سرعت چرخش موتور آب میوه گیری بیشتر باشد، بازده آن بیشتر می باشد و با سرعت بالاتری عمل آبمیوه گیری را برای شما انجام می دهد. به طور کلی آبمیوه‌ گیرهای تک ‌دنده و دو دنده نسبت به سایر مدل های دیگر سرعت کم تری دارند که همین امر سبب حفظ بیشتر مواد مغذی در آبمیوه می‌شود.

توان مصرفی آبمیوه گیری یکی از مهمترین ویژگی های آن است. توان این دستگاه ها ، همانند سایر دستگاه های الکتریکی بر حسب وات اندازه گیری می شود. این مشخصه ، رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه و همچنین مصرف برق آن دارد.

معمولا دستگاه های آبمیوه گیری قدرتی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات دارند. بازده دستگاه های آبمیوه گیری از ویژگی های مهم آن ها می باشند. یک آبمیوه گیری خوب در شرایط عادی باید بتواند بیش از ۵۰ درصد وزن میوه ها، به شما آبمیوه تحویل دهد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله آبمیوه گیری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع آبمیوه گیری ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی