لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

ماشین ظرفشویی بوش دارای نمودار مصرف انرژی+A   است، که نشان دهنده صرفه اقتصادی در مصرف انرژی می باشد. این دستگاه دارای سیستم شستشوی سریع و سیستم شستشوی خودکار به صورت 65-45 درجه می باشد. از دیگر امکانات آن دارا بودن عملکرد شستشوی اولیه است. ماشین ظرف‌شویی علاوه بر کارایی زیادی که دارد دارای فضای مناسب برای گذاشتن ظروف می باشد. ماشین ظرفشویی بوش مجهز  به سیستم شستشو با سرعت متغیر (VarioSpeed) می باشد. ماشین ظرفشویی بوش مجهز به سیستم هیدرولیک( ActiveWater) است. این ماشین ظرفشویی دارای سیستم ضد نشت آب( AquaStop) می باشد. این دستگاه مجهز به سنسور تشخیص میزان آب( AquaSensor )است.

دکمه های روی پنل ماشین ظرفشویی بوش

Powe  : این دکمه برای روشن یا خاموش کردن ظرفشویی بوش می باشد.

Programs : با فشار دادن این دکمه می توانید برنامه مورد نظر را انتخاب نمایید.

Display : نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

Start : برای شروع یا متوقف کردن برنامه در ظرفشویی بوش میتوانید از این دکمه استفاده نمایید

Timer Setting: این دکمه برای تنظیم زمان در ماشین ظرفشویی بوش استفاده می شود.

Extra Option  : با فشار دادن این دکمه می توانید ویژگی های اضافی را در ظرفشویی بوش مشاهده نمایید.

مدل های مختلف ماشین ظرفشویی های بوش از قابلیت قفل کودک برخوردار هستند که مصرف کنندگان می توانند با فعال کردن این قفل، اجازه تغییر در تنظیمات به کودکان داده نخواهد شد. برای فعالسازی قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش می توانید دکمه lock  یا child lock که بعضا می توان آن را به شکل علامت قفل نیز مشاهده نمایید را فشار دهید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی