لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش از ممتازترین و محبوب ترین ماشین لباسشویی‌ ها در استفاده عموم مردم به شمار می آیند. تکنولوژی این برند همیشه در حال پیشرفت بوده و روز به روز گسترده تر نیز می شود. چند ویژگی وجود دارد که معمولاً در خط تولید ماشین لباسشویی بوش ظاهر می شود که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

فناوری XtraSanitary: از گرمایش با کنترل ترموستات برای بالا بردن دمای آب به 170-190 درجه سانتیگراد برای از بین بردن 99.9 درصد باکتری های رایج در لباس ها استفاده می کند.

SpeedPerfect :  زمان چرخه شستشو را تا 65٪ کاهش می دهد.

زمان‌های چرخه SuperQuick و PowerWash: شستشوی فوق‌العاده سریع را در زمان‌های 15، 30 یا 60 دقیقه فعال می‌کند.

برنامه‌های VarioPerfect: به شما امکان می‌دهد زمان شستشو را سفارشی کنید تا به مصرف انرژی تا 50% کمتر و کاهش زمان تمیز کردن تا 65% کمک کند.

ActiveWater Plus : یک سنسور فشار و آب که هدف آن کاهش هزینه های آب با اندازه گیری بار شستشو و تنظیم خودکار سطح مصرف آب به میزان ایده آل در نظر گرفته شده توسط دستگاه است.

فناوری LoadSensor: میزان لباس‌های شسته شده در دستگاه را حس می‌کند و تنها به همان مقدار از مواد شوینده، آب و انرژی استفاده می‌کند که برای آن مقدار خاص لازم بداند.

ActiveWater Plus : فناوری سنجش بار که به طور خودکار جریان آب را متناسب با اندازه بار شستشو تنظیم می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی