لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در رویا بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. نوشیدنی اسپرسو قهوه ی غلیظی است که پایه ی خیلی از قهوه ها و نوشیدنی های بر پایه ی قهوه می باشد. دستگاه های اسپسرسو ساز به دو دسته کلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شوند.

  1. اسپرسوساز اتوماتیک

استفاده از اسپرسوساز اتوماتیک آسان است. فقط لازم است که قهوه و آب را اندازه گیری کرده و همراه با قهوه، آنها را در مخازن صحیح دستگاه قرار دهید. و دکمه دستگاه را فشار می دهید. و در عرض 25-30 ثانیه، اسپرسوی با کیفیتی در انتظار شماست.

  1. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

مزیت اسپرسوساز نیمه اتوماتیک این است که شما از ابتدا تا انتها کنترل کاملی بر زمان استخراج دارید. این به شما امکان کنترل بهتر عطر و طعم اسپرسو را می دهد. استفاده از اسپرسوساز نیمه اتوماتیک نیاز به صبر و حوصله و یادگیری دارد. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک  وسیله ای زمان برتر است گرچه که برای عاشقان اسپرسو ارزشش را دارد.

انواع اسپرسوسازها

  • اسپرسوساز برقی
  • اسپرسوساز کپسولی
  • اسپرسوساز مینی
  • اسپرسوساز مسافرتی

از قطعات اسپرسوساز می توان به پرتافیلتر، هد گروپ، نازل آب جوش، نازل بخار، آسیاب قهوه داخلی و فیلتر آب اشاره نمود. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی