لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. اسپرسوسازها وسیله ای هستند که به ما کمک می کنند تا راحت تر قهوه خود را آماده کنیم. اسپرسوساز ها انواع و مدل های مختلفی دارند، که تمام مدل های اسپرسوسازها در بازار موجود است.

  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

با استفاده از این اسپرسوساز، شما انتخاب می‌کنید که چه مقدار قهوه را در سبد فیلتر قرار دهید، با فشار مناسب دانه‌های قهوه را آسیاب می‌ کنید، شروع و پایان کار پمپ را برای کنترل میزان آب مصرفی، کنترل می ‌کنید و در نهایت اسپرسو تولیدی را در فنجان می‌ ریزید. اگر به دنبال بهترین اسپرسوساز خانگی هستید، باید توجه کنید که بیشتر دستگاه‌ های اسپرسو خانگی، نیمه اتوماتیک هستند و به شما کمک می‌ کنند تا اسپرسو دلخواه خود را به شیوه‌ درست و مناسب تهیه و میل  نمایید.

  • اسپرسوساز اتوماتیک

این نوع دستگاه‌ های اسپرسوساز به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست، اقدام به تولید اسپرسو می ‌کنند. در این میان شما می‌ توانید تنها با فشردن یک دکمه و انتخاب میزان قهوه یا کف شیر، موارد دلخواه خود را وارد کنید. دستگاه نیز، پس از آن همواره از همان فرمول برای تهیه اسپرسو دلخواه شما استفاده خواهد کرد. اگر به هر دلیلی از جمله کمبود زمان، توانایی تهیه اسپرسو به صورت دستی را ندارید و می‌ خواهید به سرعت و آسانی، اسپرسو تهیه کنید، استفاده از دستگاه‌ های اسپرسو تمام اتوماتیک بهترین گزینه برای شماست. لازم به ذکر است که کیفیت اسپرسو تهیه شده از این دستگاه ‌ها با اسپرسوسازهای دستی و نیمه اتوماتیک یکی نیست، اما اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک نیز برای کسانی که به دنبال تهیه آسان و سریع قهوه هستند مناسب است.

  • اسپرسوساز صنعتی

اسپرسوسازهای صنعتی اسپرسوسازهایی هستند که برای کافه ها و رستوران ها طراحی شده اند.این مدل از اسپرسوسازها در سایز و ابعاد بسیار بزرگی طراحی و تولید می شوند و مناسب برای کافه ها و رستوران ها می باشند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی