لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌ هایی که با هزینه کم‌ تر برای محل کار یا منزل می ‌توانید تهیه کنید انواع قهوه ساز است. شاید یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه‌ها سادگی ساز و کار و سهولت استفاده از آن‌ها باشد. فرقی نمی‌ کند چه دستگاهی از چه برندی می ‌خرید؛ بعد از یکی دو بار استفاده بدون هیچ دوره‌ای متخصص استفاده از انواع قهوه ساز خواهید شد.

این نوع دستگاه‌ ها مجهز به یک مخزن آب هستند که با اتصال به پایه دستگاه، گرم می شود. ابتدا باید داخل فیلتر مقدار کافی قهوه بریزید. پس از گرم شدن، آب به قسمت بالای دستگاه هدایت می شود تا از صافی که حاوی قالب است عبور کند. مدت زمانی که طول می‌کشد تا این عصاره گیری به واسطه عبور آب از ذرات قهوه صورت گیرد حداکثر ده دقیقه است.

قهوه ساز فیلتردار (Drip coffee maker)

به دلیل کارایی ساده این مدل، در اکثر کافه ها و همچنین شرکت ها، از این دستگاه قهوه ساز استفاده می شود این قهوه ساز را بیشتر با نام دستگاه قهوه ساز قطره ای می شناسند.

نحوه استقاده از این دستگاه بدین گونه می باشد که نیازی به جوشاندن آب ندارد، درواقع خود دستگاه به هنگام روشن شدن و شروع به کار به صورت خودکار، آب را جوشانده و با آرامی به فیلتر حاوی قهوه اضافه می کند.

قهوه ساز کپسولی (Capsule Coffee Machine)

کار با دستگاه های قهوه ساز کپسولی نیز بسیار آسان و بدون دشواری می باشد. کافی است کپسول هایی که از قبل در طعم و میزان تلخی که مورد نظرتان بوده و تهیه کردید را در مکان مخصوص قهوه ساز تعبیه کرده و چند ثانیه بعد قهوه دلخواه خود را بنوشید.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله قهوه ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی