لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. از ویژگی های مهم در انتخاب  و خرید یک قهوه ساز مناسب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کارایی و عملکرد

قدرت موتور دستگاه قهوه ساز تاثیر زیادی روی کیفیت و طعم قهوه و کرمایی (لایه خامه مانند از روغن قهوه) دارد.

نوع مواد به کار رفته در دستگاه قهوه ساز

نوع جنس بدنه دستگاه قهوه ساز قطعا کیفیت و طول عمر دستگاه را مشخص می کند و نکته دیگر این موضوع در سالم بودن قهوه ساخته شده شما تاثیر مستقیمی دارد.

آسیاب

ویژگی یک دستگاه قهوه ساز خوب، توجه به داشتن آسیاب کننده قهوه است. در کل پیدا کردن قهوه با خلوص بالا به شدت مشکل است به همین خاطر اگر قهوه ساز شما دارای آسیاب کردن دانه قهوه است می توانید به آسانی قهوه خود را درون آن ریخته و با فشار دادن دکمه پاور قهوه دلخواه خود را درست کرده و از آن لذت ببرید.

مخزن قهوه

این وسیله برای قرار دادن قهوه در درون آن ساخته شده است که اغلب جنس آن ها از استیل و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. ولی قهوه سازهایی که از مخزن بی کیفیت ساخته شده هستند از مخازن کاغذی برای ریختن قهوه در آن تعبیه شده است.

مخزن آب

مخزن آب دستگاه مشخص می کند که شما قادر به ساختن چند فنجان قهوه برای چند نفر هستید پس هر چقد ظرفیت مخزن آب دستگاه زیاد باشد برای افراد زیادی می توانید قهوه درست کنید.

تایمر اتوماتیک خاموش کردن در دستگاه قهوه ساز

وجود این ویژگی در دستگاه قهوه ساز باعث امنیت بیشتر دستگاه و محیط زندگی می شود. این ویژگی به شما کمک می کند دستگاه بعد از درست کردن قهوه یا با ریخته شدن قهوه داخل فنجان به طور اتوماتیک خاموش شود.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع قهوه ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع قهوه سازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی