لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید.

دستگاه اسپرسو دو نوع دارد: اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

تفاوت در عملکرد این ماشین ها است. هر دوی آن ها به مراحل اولیه نگهداری و تمیز کردن احتیاج دارند تا اطمینان حاصل شود که از عمر طولانی و نتیجه مطلوبی که شما از خرید دستگاه اسپرسو انتظار دارید، برخوردار هستند. در زیر تفاوت بین دو نوع دستگاه اسپرسوساز را بررسی خواهیم کرد. دستگاه های اسپرسوساز فارغ از سایز و کارکرد خانگی یا کافی شاپ به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دسته بندی می شوند.

  • ·        دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک

در اسپرسوساز های اتوماتیک تنها کافی است که مقدار کافی قهوه آسیاب شده به اندازه مناسب و آب را وارد محفظه های مخصوص بریزید.مرحله بعد فشرده سازی دانه های قهوه است که باید به صورت کامل برای عصاره گیری مناسب این کار انجام شود. قدم بعدی فشردن دکمه شروع کار است. 25 تا 30 ثانیه بعد قهوه اسگرسوشما اماده است.

  • ·        دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

در اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک همه چیز مشابه با اسپرسوسازهای اتوماتیک پیش می رود، با این تفاوت که باید خودتان مقدار شات اسپرسو را مشخص کنید.

مزایای دستگاه اسپرسوساز شامل موارد زیر است:

  • می ‌توان با کمک دستگاه اسپرسوساز قهوه‌ های متنوعی درست کرد.
  • اغلب دستگاه‌ های اسپرسوساز دارای بازوی بخار برای گرم کردن و ساخت فوم شیر هستند.
  • اسپرسوساز در مدت 20 تا 30 ثانیه می‌تواند یک قهوه اسپرسو درجه‌ یک آماده کند.
  • برخی از دستگاه‌ های اسپرسو دانه ‌های قهوه را نیز آسیاب می‌کنند.
  • می‌ توان به کمک این دستگاه قهوه اسپرسو لایه‌ لایه تهیه کرد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی