لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. یکی دیگر از مزایای خرید لباسشویی بوش نسبت به دیگر مارک‌های موجود در بازار، موتور قدرتمند آن است که به جای برس‌های کربن معمولی، در آنها آهنربای‌های خاصی کار شده تا کمترین اصطحکاک را با قطعات داخلی موتور داشته باشد. بدین ترتیب موتور می ‌تواند با سرعت و قدرت بیشتری کار کند و صدای زیادی نیز تولید ننماید. لازم به ذکر است که دور موتور در برخی از مدل ‌های ماشین لباسشویی بوش تا 1600 دور در دقیقه نیز می ‌رسد که بسیار بالا است.

از ویژگی های حائز اهمیت ماشین لباسشویی بوش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طول عمر بالای ماشین لباسشویی بوش: به دلیل استفاده از متریال های باکیفیت در هنگام ساخت ماشین لباسشویی بوش این محصول طول عمر بالایی دارد و کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کنند

صدای بسیار کم ماشین لباسشویی بوش: ماشین های لباسشویی بوش جزء ماشین های لباسشویی کم صدا و بدون لرزش هستند.

مصرف انرژی کم ماشین لباسشویی بوش: یکی از دلایل محبوبیت این برند تولید محصولات با مصرف انرژی کم است که ماشین های لباسشویی بوش نیز از این قاعده مستثنی نیستند و این محصول کمترین مصرف آب و برق را دارد.

ماشین لباسشویی بوش با بهره ‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ های روز دنیا بسیار کم مصرف است و محصولی اقتصادی محسوب می ‌شود.مهم ترین برنامه ‌های ماشین لباسشویی بوش برای کاهش انرژی شامل موارد زیر می‌شود:

• VarioPerfect: کاهش زمان شستشو و کاهش مصرف انرژی

• EcoPerfect: کاهش مصرف انرژی با آرام شدن فرآیند شستشو و طولانی شدن زمان آن

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی