لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. جاروبرقی بوش به دو دسته کلی جاروبرقی کیسه دار و جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه تسیم بندی می شود. همان ‌طور که از نام آن ها نیز پیداست تفاوت اصلی این دو نوع جاروبرقی در مخزن نگه ‌دارنده زباله می باشد.

جاروبرقی کیسه دار

انواع این دستگاه کاربردی با کیسه که به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان ‌طور که به صورت بارز پیداست دارای کیسه هایی برای نگهداری گرد و خاک و زباله های جمع شده می باشد، جنس این کیسه ها که به طور معمول پارچه، پلیمر و کاغذی است می تواند به صورت یک بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گیرد. تهیه کیسه های جاروبرقی بوش به علت استاندارد بودن کار خیلی سختی نیست.

جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه

انواع جاروبرقی مخزن دار و یا بدون کیسه بوش باقدرت و زیبایی بالایی در این برند معتبر تولید می گردد و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از مخزن های دائمی، حجم قابل توجهی از گردوغبار و زباله را در اختیار داشته باشند و شما نیازی نیست برای خرید کیسه هزینه کنید. از کامل‌ ترین و بهترین انواع موتور جاروهای برقی در کل دنیا می توان به HiSpin  و Compressor  اشاره نمود که این دو نوع موتور در فناوری تولید برند بوش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. موتور Compressor  با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده، بهترین مکش گردوغبار با پایین ترین میزان مصرف انرژی را در اختیار مصرف کنندگانش قرار می دهد. همان‌طور که گفتیم جاروبرقی کمپرسور بوش علاوه بر قدرت مکش بالا دارای مصرف انرژی پایینی است که این امر از داغ کردن جاروهای بوش جلوگیری می کند و اگر می خواهید متراژهای بزرگ را جارو کنید و یا مدت زمانی طولانی جارو را روشن نگه دارید، خرید جاروبرقی بوش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع جاروبرقی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع جاروبرقی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی