لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی بوش از ممتازترین و محبوب ترین ماشین لباسشویی‌ ها در استفاده عموم مردم به شمار می آیند. تکنولوژی این برند همیشه در حال پیشرفت بوده و روز به روز گسترده تر نیز می شود. موتور لباسشویی مهم ترین قسمت آن می باشد. این که امروزه از موتور های پر قدرت و با کمترین میزان صدا و لرزش در لباسشویی ها استفاده شود می تواند برتری قابل توجهی به دستگاه دهد. موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی بوشEco  Silence Drive  نام دارد که همانطور که از نام آن پیداست میزان صدا و لرزش در این موتور به حداقل رسیده است و در کنار این موضوع قدرت و طول عمر بالای آن سبب شده است این ماشین لباسشویی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را دارند. لازم به ذکر است که دور موتور در برخی از مدل ‌های ماشین لباسشویی بوش تا 1600 دور در دقیقه نیز می ‌رسد که بسیار بالا است. سنسور مخصوصی به نام Aqua Stop در ماشین لباسشویی بوش نصب شده است که به لطف آن چنانچه خطر نشتی آب وجود داشته باشد توانایی قطع جریان آب را دارا می باشد. عملکرد این سیستم به گونه ای است که می تواند میزان فشار آب ورودی را اندازه گیری نموده و در صورت نشتی از بروز آبگرفتگی در محیط و یا هرگونه آسیب به ماشین لباسشویی با قطع جریان آب جلوگیری به عمل آورد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی