لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. به طور کلی خردکن ها به دو نوع خردکن دستی و خردکن برقی تقسیم بندی می شوند.

 خردکن برقی: این دسته از خردکن‌های موجود در بازار که به صورت اختصاصی با انرژی برق و به واسطه تیغه و قدرت موتور تعبیه‌ شده در بدنه فعالیت می‌کنند، کاربری آسان‌ تر و حرفه ‌ای ‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا هیچ دردسری حین خرد کردن انواع مواد غذایی، سبزی‌جات، میوه‌ها و غیره پیش نیاید.

خردکن دستی: خردکن ‌های دستی هم از تیغه‌ های خاص خودشان تشکیل شده‌اند و باید با استفاده از قدرت دست، مواد غذایی مورد نظر را خرد کرد. استفاده از دستگاه ‌ها، ممکن است باعث خستگی کاربر شود و کاربری حرفه ‌ای و آسانی را به همراه نداشته باشد.

برخی از ویژگی ها و مشخصات خردکن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جنس ظرف دستگاه خردکن
  • تعداد تیغه های خردکن
  • جنس تیغه های خردکن
  • توان و موتور خردکن
  • پایه ضد لغزش خردکن
  • ایمنی دستگاه خردکن

اهمیت جنس تیغه ‌های دستگاه خردکن آن ‌قدر بالاست که باید بررسی کردن آن را در اولویت‌ قرار داد. از آن‌ جایی که تیغه‌ های خردکن باید پس از هر بار استفاده کردن، مورد شستشو قرار بگیرند، لازم است جنس تیغه‌ ها را بازبینی کنید و بدانید تیغه محصول مورد نظر شما از چه مقاومتی برخوردار شده است. یکی دیگر از نکات راهنمای خرید خردکن توجه به توان مصرفی موتور دستگاه است. موتور خردکن‌ های برقی موجود در بازار معمولاً دارای توان مصرفی برابر با ۱۵۰ تا ۱۰۰۰ وات هستند، کم‌مصرف‌ترین و البته کم ‌قدرت‌ترین خردکن موجود در بازار دارای توان مصرفی برابر با ۱۵۰ تا ۵۰۰ است و بهترین و قدرتمندترین خردکن‌ها، دارای موتورهایی با توان مصرفی ۱۰۰۰ هستند. فراموش نکنید که تنظیمات سرعت خردکن این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید موادغذایی مختلف را با اندازه‌های دلخواه خودتان خرد کنید. پایه ضد لغزش و پلاستیکی تعبیه ‌شده در بسیاری از خردکن‌ های موجود در بازار از تحرکات اضافه دستگاه حین فعالیت جلوگیری می ‌کند.  

 شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله خردکن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی