لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در رز بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر ظاهر بسیار لوکس تر از دو سری قبل به شمار می آید. شرکت بوش در سری 6 از یک پنل ترکیبی استفاده می کند که به صورت لمسی و مکانیک طراحی شده است و باعث شده ظاهری مدرن تر به خود بگیرد اما اگر بخواهیم نگاهی به پنل آن داشته باشیم باید بگوییم در این پنل برنامه های شستشو بر روی یک پیچ در وسط پنل قرار گرفته که به صورت مکانیک کار می کند که با چرخاندن آن می توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید اما در سمت راست این پنل از یک صفحه لمسی استفاده شده است که تنظیمات مربوط به سرعت چرخش، دمای آب و دیگر مواردی که می توانید به برنامه شستشو اضافه کنید از طریق این صفحه لمسی قابل مدیریت می باشد. همچنین این سری دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو در آن به نمایش گذاشته می شود این مواردی بود که در ظاهر ماشین لباسشویی بوش سری 6 دیده می شود، اما مدل های که در سری 6 تولید می شود تعدادی از آن ها در کشور ترکیه مونتاژ می شود و تعدای از مدل های آن در کشور آلمان مونتاژ می شود، اما دقت داشته باشید که هر مدل تنها در یک کشور تولید می شود و امکان ندارد که یک مدل به صورت هم زمان در دو کشور تولید شود پس اگر مدلی ساخت آلمان باشد غیر ممکن است که همان مدل در کشور دیگری تولید شود. ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر ظرفیت می توانند گنجایشی معادل 8 یا 9 کیلوگرم داشته باشند و دور خشک کن در این سری می تواند به 1400 دور در دقیقه برسد. ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار پیشرفته تر از دو سری قبلی هستند سیستم هایی مانند سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، شستشوی بهداشتی  Active Oxygen، برنامه های لکه بری و... . انواع ماشین لباسشویی بوش سری 6 به شکل سفید و استیل تولید می شود که به یاد داشته باشید که در بدنه استیل در لوازم خانگی بوش از تکنولوژی نانو مورد استفاده قرار گرفته شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و لازم نیست نگران باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن باشید لازم به ذکر است که تمام مدل های سری 6 با کد WAT  شروع می شود که با توجه به کیفیت و کارایی آن قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 6 بسیار مناسب است به شرطی که امکانات و برنامه های شستشوی آن برای شما کارایی داشته باشد در غیر این صورت شما فقط پول بیشتر بابت ظاهر آن پرداخت کرده اید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی