لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در رویا بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. در استفاده از ماشین لباسشویی بوش، امکان خراب شدن آن بسیار کم است. از ویژگی های بارز این محصول می توان به طول عمر بالا، طراحی زیبا و تولید در مدل های تسمه و بدون تسمه اشاره نمود. ماشین های لباسشویی بوش از قطعات اصل و با کیفیت ساخته شده اند که به ندرت دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. این محصول جزء کم صداترین ماشین های لباسشویی روز دنیا هستند.

از ویژگی ها و مشخصات ماشین لباسشویی بوش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طول عمر بالای ماشین لباسشویی بوش
  • به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت در هنگام ساخت ماشین لباسشویی بوش این محصول طول عمر بالایی دارد و کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کنند.
  • صدای بسیار کم ماشین لباسشویی بوش
  • ماشین های لباسشویی بوش جزء ماشین های لباسشویی کم صدا و بدون لرزش هستند.
  • مصرف انرژی کم ماشین لباسشویی بوش

با توجه به ویژگی های بالا از بارزترین ویژگی که در خرید ماشین لباسشویی بوش باید به آن توجه نمود، صرفه جویی در مصرف آب است. ماشین لباسشویی بوش به سبب مجهز بودن به فناوری ActiveWater در هر چرخه شستشو به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می کنند. فناوری Active Water  شامل سه جزء،کنترل سنسور،تنظیم خودکار و صرفه جویی در آب است. این فناوری برای جلوگیری از هدر رفتن آب سنسوری قرار داده است که مصرف آب لازم را برای شستشو با توجه به نوع پارچه تعیین و تنظیم می کند و لباس ها را سریع تر شستشو می دهد. از طرفی دیگر فناوری Vario soft با ایجاد ساختار قطره ای شکل این امکان را فراهم می سازد که آب به شکل سریع تری در داخل لباسشویی توزیع شود. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی