لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در آوا بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش دارای برنامه های مختلفی برای انجام فرآیند شستشو می باشند، که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بسته به نوع و جنس لباس و پارچه ها، آن ها را شستشو دهید.

در ادامه با انواع برنامه های موجود در مدل ‌های مختلف این برند آشنا می شویم.

برنامه شستشو لباس‌های پنبه ‌ای (Cotton)

این برنامه مناسب لباس‌های پنبه ای و نخی است. از جمله انواع لباس‌های رنگی سبک مانند پیراهن، پیژامه و… و لباس‌های کتان تقریبا کثیف مانند لباس زیر برای این برنامه مناسب خواهند بود. دمای مناسب این برنامه، در حدود 60 درجه سانتیگراد است.

برنامه شستشو لباس‌ های ظریف (Delicate)

این برنامه با نام Silk نیز برای افراد شناخته شده است. این برنامه برای لباس‌ های ابریشمی و ظریف مانند لباس‌ های زیر، تیشرت و لباس‌ های ظریفی که به راحتی آسیب می‌ بینند، مناسب خواهد بود. دمای مناسب این برنامه شستشو حدود 30 درجه سانتیگراد است.

برنامه شستشو لباس ‌های پشمی (Wool)

این برنامه برای شستشوی لباس ‌های پشمی مناسب است. در نظر داشته باشید که برای این برنامه، باید حتما از شوینده‌های مخصوص البسه پشمی استفاده کنید. دمای مناسب این برنامه در حدود 40 درجه سانتیگراد است.

برنامه شستشوی لباس‌ های تیره (Dark Wash)

این برنامه در ماشین لباسشویی بوش برای شستشوی البسه تیره رنگ مناسب خواهد بود. در این برنامه تعداد مراحل آبکشی کاهش پیدا می کند و سرعت چرخش نیز بر روی مقدار کمتر تنظیم شده تا لباس‌ ها با ملایمت بیشتری شسته شوند. این برنامه در برخی مدل‌های بوش با نام Dark Garment  نیز نام‌ گذاری شده است. دمای مناسب این برنامه در حدود 20 درجه سانتیگراد است.

برنامه شستشوی پوشاک بیرون (Outdoor)

این برنامه مربوط به شستشوی پوشاکی از جمله لباس‌ های ورزشی و ... که در بیرون از فضای شهری و منزل مثل طبیعت، معمولا استفاده می‌  شوند و می‌ تواند بوی بد این لباس‌ ها را تا حد زیادی کاهش دهد. برای شستشوی پارچه ها و الیافی از قبیل اسپندکس، کششی و میکروفیبر نیز می‌ توانید از این برنامه در دما حدودی 40 درجه سانتیگراد استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی