لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در این بخش از سری مطالب ارائه شده در این بلاگ ، ما قصد داریم با معرفی پلوپز و آرام پز در خدمت شما باشیم تا شناختی کامل بدانید که کدام یک از آنها بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟

در ابتدای معرفی پلوپز برقی و آرام پزها شما میتوانستید امکانات متفاوتی را در هر یک ببینید و هر برند نسبت به تکنولوژی و تولیدات خود ، محصولات متفاوتی را تولید میکرد. اما امروزه ما شاهد آن هستیم که از اینها تنها بیشتر یک اسم مانده است و تمامی این محصولات در یک محصول تجمیع کرده اند.

البته با توجه به قیمت پلوپز برقی که با امکانات کامل یک آرام پز ارائه می شود ، برخی از برندها همچنان به تولید محصولی صرفاً جهت طبخ برنج بسنده کرده و برای کاهش قیمت امکانات جانبی را برای آن در نظر نمیگرند و امروز در این مطلب ما سعی داریم با پلوپزهای برقی آشنا شویم که صرفاً به پخت برنج پرداخته اند و پس از آن به معرفی آرام پزها خواهیم پرداخت.

معرفی پلوپز برقی

بهترین پلوپز های برقی ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند که شامل پخت سریع برنج و صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان می شوند.

در بعضی از پلوپز های برقی جدید امکاناتی به کار رفته است که پس از تمام شدن پخت برنج، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود که کاربران با خیالی آسوده می توانند آن را بر روی برنامه دلخواه تنظیم کنند و به دیگر کارهای خود در آشپزخانه برسند.

پلوپز های موجود در بازار از قیمت های مختلفی برخوردار هستند و این اختلاف قیمت به تفاوت در جنس، حجم و امکانات ویژه ای که در این محصولات به کار رفته است، بستگی دارد.

یکی دیگر از مشخصه هایی که در هنگام خرید پلوپز بسیار باید مورد بررسی قرار گیرد، ظرفیت آن بوده؛ ظرفیت پلوپز بستگی به تعداد افراد خانواده دارد و عموماً برندهای معتبر ظرفیتی 2 نفره تا 12 نفره را دارند.

در برخی از پلوپز ها صفحه نمایشی تعبیه شده که با توجه به وجود آن کاربران می توانند دستگاه خود را تنظیم کنند. همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، در بعضی از پلوپز ها تنظیمات خودکار تعبیه شده که در صورت اتمام پخت برنج، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و یا در برخی از پلوپزها شاهد آن هستیم که سیستمی برای بستن ته دیگ قرار دارد.

گفتنی است که در برخی از بهترین پلوپز های برقی موجود در بازار ایران ، قابلیت گرم نگه داشتن غذا به کار رفته و به عبارتی می شود گفت که در پلوپز های برقی، سیستم گرم کن خودکار تعبیه شده که پس از اتمام زمان پخت غذا همچنان گرم باقی می مانند.

این دستگاه ها در برندهای مختلفی در بازار در دسترس مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان قرار دارند که تعدادی از آن ها در بازار لوازم خانگی بسیار شناخته شده اند که شامل پلوپز خلیج فارس، پلوپز پارس خزر و پلوپز تفال  می شوند.

معرفی آرام پز و تفاوت آن با پلوپز

آرام پز مواد غذایی را بین 75 تا 135 درجه سانتی گراد و به آهستگی و با حجم زیادی آب می پزد. ارام پز ها از فاسد شدن مواد غذایی و وعده های غذایی جلوگیری می کنند.

آرام پز ها دارای امکانات متفاوت و برنامه های مختلفی برای طبخ انواع غذاها مانند خورش های متنوع ، کیک ، سبزیجات و سایر موارد هستند که در کنار اینها طبخ برنج در زمانی مناسب و کامل را دارا می باشند. بنابراین با خرد یک آرام پز شما میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید.

این دستگاه ها را میتوان یک دستگاه همه کاره و یا چندکاره نام برد که البته قیمت آن نیز به قیمت پلوپز ها بیشتر بوده و در صورتی که شما نیاز دارید به طبخ برنج بپردازید ، بهتر از به خرید یک پلوپز بیشتر فکر کنید.

جمع بندی نهایی

با بررسی کوتاه در مورد پلوپز و آرام پز ها شاید تا الان تصمیم گرفته اید که کدام یک از این دو را خریداری کنید. چون پر واضح است که خرید یک وسیله کاربردی میتواند آشپزی را برای شما دلچسب تر و جذاب تر کند.

از همین رو در صورت نیاز به مقایسه و بررسی انواع مدلهای پلوپز و آرام پز و برندهای معتبر آنها ، میتوانید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کرده و از دسته پلوپز ؛ آرام پز به بررسی و خرید آنها بپردازید. حتی با توجه به طیف گسترده لوازم خانگی موجود در این سایت شما میتوانید انواع قیمت زودپز ، غذاساز ، بخاز پز و ... را مشاهده کنید و هر یک را که در نظر دارید با تخفیفات ویژه در جشنواره های این سایت خریداری کنید.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • farnaz taghizadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی