لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

در بین انواع محصولات میگل، دسته بندی پلوپزهای این برند دارای طرح‌های متنوعی هستند. این شرکت با توجه به تغییراتی که در زندگی‌های مدرن ایجاد شده، توانسته محصولات خود را کاملا مدرن و بهینه طراحی کند. انواع پلوپزهای جدید برند میگل با در نظر گرفتن نیاز کاربران و با قابلیت‌های گوناگون عرضه می‌شوند. در ادامه به بررسی کامل این محصولات و مشخصات آنها خواهیم پرداخت.

 

قابلیت‌های کلی در پلوپزهای میگل

این محصولات فقط به عنوان یک پلوپز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و با توجهی که امروزه قیمت پلوپز دارد، قابلیت های پخت بسیاری از غذاهای متنوع توسط این دستگاه‌ها امکان پذیر است. از جمله غذاهایی که می‌توان داخل این پلوپزها آماده کرد شامل ماکارونی، پاستا، حلیم، انواع سوپ‌ها و بسیاری از غذاهای متنوع دیگر است. قابلیت گرم کردن برنج توسط این پلوپزها نیز امکان پذیر است و می‌توان برنج سرد شده را مانند یک غذای تازه پخته شده، گرم و آماده سرو کرد.

قابلیت تنظیم دما و مدت زمان پخت در انواع مدل‌های پلوپز میگل باعث کاربرد راحت آن توسط کاربران می‌شود. امکان پخت غذاها با تاخیر در این محصولات، یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در پلوپزهای برند میگل است. ظرفیت دیگ در هر کدام از پلوپزهای این برند متغیر است. به صورت میانگین برای تهیه غذای تعداد افراد یک خانواده 4 تا 12 نفره می‌توان از این محصولات استفاده کرد.

 

طراحی و ساخت محصولات

طراحی‌های به کار رفته در ظاهر هر کدام از مدل‌های پلوپز میگل کاملا مدرن و به روز می‌باشد. در کنار این طراحی‌ها از مواد اولیه مقاوم نیز برای ساخت بخش‌های بیرونی و داخلی این محصولات استفاده شده است. مواد به کار رفته در قسمت دیگ این پلوپزها نچسب است که در کیفیت پخت مواد غذایی تاثیرگذار می‌باشد. برای بخش‌های بیرونی این محصولات نیز از موادی مثل استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم استفاده شده است. کاربرد دکمه‌های مکانیکی و لمسی به همراه صفحه نمایش دیجیتالی باعث می‌شود تا کارکرد این محصولات را بهتر کنترل و مدیریت کرد. در بعضی از مدل‌های جدید از پلوپزهای میگل باز کردن درب اصلی دستگاه به صورت خودکار و با دکمه صورت می‌گیرد. امکان باز شدن قطعات اصلی دستگاه برای شستشوی بهتر آن یکی دیگر از مزیت‌های مهمی است که در طراحی این محصولات به آن توجه شده است.

در کنار طراحی و ساخت مدل‌های جدید پلوپزهای میگل از ملاقه و کفگیر مخصوص نیز به عنوان ملزومات این دستگاه‌ها استفاده شده است. امکان جدا شدن کابل برق از بدنه پلوپز نیز باعث می‌شود تا حمل و نقل این دستگاه‌ها به راحتی صورت گیرد. مواد به کار رفته در بدنه این پلوپزها کاملا عایق بوده و از انتقال گرما به لایه بیرونی دستگاه جلوگیری می‌شود. این پلوپزها در ابعادی مناسب طراحی شده‌اند و می‌توان به کمک دستگیره‌های طراحی شده در قسمت‌های مختلف از بدنه محصول، آن را به راحتی جا به جا کرد.

سخت پایانی

امروزه اکثر مردم به دنبال خرید لوازم برقی و یا دریافت اطلاعاتی چون قیمت زودپز ، پلوپز ، غذاساز و ... به صورت روزانه هستند. ما به شما پیشنهاد میکنیم با ورود به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، به مشاهده اطلاعات کافی از لوازم خانگی و قیمت آنها بپردازید و هر زمان نیاز داشتید، از مشاوره رایگان این شرکت استفاده نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

 

  • ۰۱/۰۵/۲۶
  • farnaz taghizadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی