لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

انواع بخاری برقی

انواع بخاری‌ برقی وجود دارد که با توجه به نوع و مدل آن ها می ‌توانید، بهترینش بر حسب نیازتان را انتخاب کنید.

بخاری‌ برقی زمینی

این بخاری ‌ها به‌ راحتی حمل می‌ شوند، به‌ صورت عمودی هم وجود دارند و چندان جاگیر نیستند. آن ها را می ‌توان در کف اتاق قرار داد و معمولا فن‌ دار هستند و گرما را به کل اتاق منتشر می ‌کنند.

بخاری‌ برقی کوچک

این بخاری‌ ها هم که قابل حمل هستند، به راحتی روی هر نوع میز یا حتی کف اتاق قرار می ‌گیرند و مناسب فضاهای کوچک هستند. با استفاده از این بخاری‌ ها می ‌توانید در مصرف انرژی و هزینه‌ هایتان صرفه‌ جویی کنید. زیرا می‌ توانید فقط فضایی را که استفاده می‌ کنید، گرم کنید و انرژی برای بخش‌ های دیگر ساختمان که مورد نیازتان نیست، هدر نرود. این بخاری ‌ها با سیستم‌های مختلف گرمایشی تولید شده ‌اند و از نظر ایمنی باید به راهنمای ارائه شده توسط سازنده‌اش، توجه کنید.

بخاری‌ برقی دیواری

این نوع بخاری‌ برقی دیواری ها را می ‌توان درون یا به روی دیوار نصب کرد و می ‌توان از آن ها در محیط‌ های کاری باز مانند کارگاه‌ ها استفاده کرد.

بخاری‌ برقی قرنیزی

این بخاری‌ ها مناسب ساختمان ‌های قدیمی که سیستم لوله‌ کشی گرمایشی و تهویه هوا ندارند، است. همچنین می ‌تواند به عنوان مکمل سیستم گرمایشی خانه ‌‌های جدید به ‌کار برده شود. این بخاری ‌ها، هوای اتاق را از کف به سقف گرم می ‌کنند. در ضمن به‌ راحتی نصب می‌ شوند و حرارت خوبی تولید می ‌کنند. همچنین به دلیل روکار بودن لوله ‌های انتقال آب گرم، تبادل حرارت بهتری با محیط دارند. در این سیستم، لوله‌ ها نقش رادیاتور را دارند و با استفاده از این نوع بخاری‌ ها می ‌توان تا 50 درصد در سیستم لوله‌ کشی ساختمان، صرفه‌ جویی کرد.

بخاری برقی‌ سرامیکی

این بخاری ‌ها مجهز به اجزای گرمایشی سرامیکی درونی هستند و بدون استفاده از سیم و سیم‌ پیچ می ‌توانند حرارت تولید کنند. این بخاری مقدار تولید حرارت را به خوبی تنظیم می ‌کند و می ‌تواند گرمای مناسب و طولانی مدتی برای فضای اتاق تامین کند.

بخاری برقی‌ مادون قرمز

این بخاری ‌ها، گرمایش تابشی تولید می ‌کنند و بر دو نوع هستند:

بخاری های دارای لامپ ‌های کوارتزی، که سیم حرارتی آن متشکل از 80 درصد نیکل و 20 درصد کرومیم است و درون یک لامپ کوارتزی قرار دارد. بخاری ‌های دارای المنت‌ حرارتی میله‌ ای، این بخاری ‌ها با استفاده از المنت فلزی جامد که شبیه سیم حرارتی درونی است، تولید حرارت کرده و فضای اتاق را گرم می ‌کنند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله بخاری برقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی