لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

بخاری های گازی به دو شکل در یک محل و یا فضای مشخص شده نصب و قابل ‌استفاده قرار می گیرد. نوع اول آن بخاری گازی زمینی و نوع دوم آن بخاری گازی دیواری می‌ باشد.

بخاری گازی زمینی 

به طور تقریبی می ‌توان گفت امروزه تمامی منازل دارای بخاری گازی نوع اول یعنی بخاری گازی زمینی می ‌باشد. این نوع بخاری دارای ویژگی‌ های خاصی می ‌باشد باید به‌ صورت کلی در درجه اول نکات ایمنی و همچنین تولید گرمای بسیار خوب و مناسب در آن ها رعایت شود هم چنین موضوعی دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد و صرفه‌ جویی انرژی در این بخاری های گازی می ‌باشد.

این‌ طور که گفته شد بخاری های گازی نوع دوم یعنی دیواری ویژگی و خصوصیات متفاوتی با بخاری‌ های نوع اول دارند پس اگر می‌ خواهید برای خانه خود از بخاری های گازی دیواری استفاده کنید لازم است بدانید که تولید گرمای بخاری های گازی دیواری نسبت به تولید گرمای بخاری زمینی بسیار کمتر می ‌باشد اما در کنار آن بخاری های گازی دیواری فضای کمتری را نسبت به بخاری های گازی زمینی اشغال می ‌کند.

بخاری های گازی دیواری

شرکت ‌های سازنده بخاری دیواری آن ها را برای مکان‌ هایی که دارای متراژ پایین هستند طراحی کرده‌ اند مانند اتاق کار و یا اتاق ‌های کوچک در محیط بنابراین حدوداً تا 7000 کیلوکالری قدرت را در ساعت دارند به همین دلیل برای مکان‌هایی که متراژ بالا دارند مناسب نمی ‌باشند.

اهمیت ترموکوپل در هنگام خریدن بخاری های گازی

یکی از خصوصیات و ویژگی‌ های بخاری‌ های استاندارد مجهز بودن به ترموکوپل است. هنگامی که بخاری خاموش می‌ شود ترموکوپل گاز را قطع می‌ کند و از جمع‌ شدن و نشتی گاز جلوگیری می ‌کند.

بخش مهم برای هر بخاری ترموکوبل محسوب می ‌شود و توصیه ما به شما این است به ‌هیچ ‌عنوان بخاری که دارای ترموکوبل نیست خریداری نکنید، زیرا گاز شهری یکی از مشتعل‌ ترین گازهای مصرفی محسوب می شود و باعث می ‌شود با حجم کم باعث انفجار شدیدی شود. هیچ موقع این ریسک را نکنید عدم وجود ترموکوپل باعث پایین بودن ایمنی دستگاه می‌شود.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله بخاری گازی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی