لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

بخاری برقی کانوکتور برخلاف روش مادون قرمز، هوای اطراف را گرم می کند. مدل های کانوکتور، که هوای سرد را از پایین می کشند، به لطف مقاومت داخل، هوای سرد را گرم می کنند. سپس هوای گرم شده از طریق پانل های هوای فوقانی دوباره وارد این چرخه می شود.

خرید این مدل بخاری برقی که اخیرا بیشتر ترجیح داده می شود ، با اصل همرفت طبیعی کار می کند. از آن جا که آن ها از طریق گردش طبیعی با هوا کار می کنند، از سلامتی بیشتری نسبت به سایر بخاری ها برخوردار هستند و نه تنها به عنوان یک مکمل گرمایشی بلکه به عنوان یک سیستم گرمایش اصلی نیز مدل های با ظرفیت بالا ترجیح داده می شوند.

میزان برق مصرفی توسط مدل های کنوکتور با توجه به مدل آنها متفاوت است. به خصوص مدل های جدید برای صرفه جویی در مصرف برق تولید شده اند. مدل های جدید که هنگام روشن شدن با عملکرد کامل کار می کنند، با رسیدن هوا به دمای مطلوب و با رسیدن به دمای مورد نظر به طور خودکار خاموش می شوند یا به تدریج عملکرد خود را کاهش می دهند. این امر تا 30 درصد صرفه جویی در برق در مدل های کانوکتور نسبت به معادل آنها را فراهم می کند.

مزایای استفاده از بخاری برقی کانوکتور

  • از آن جایی که فرآیند گرم شدن طبیعی تری را انجام می دهد ، برای کودکان سالم و ایمن است.
  • با توجه به این که فن دار نیست، با سر و صدای کمتری کار می کند.
  • اشعه های مضر یا گرمای مضر از خود ساطع نمی کند.
  • از آنجا که این ماده حاوی مایع گرم یا حرارت سوزاننده نیست ، در صورت افتادن مشکلی برای ایمنی ایجاد نمی کند.
  • هیچ زیرساختی برای استفاده از آن ها لازم نیست.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله بخاری برقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی