لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون تی سی ال

برند  تی سی ال تلویزیون های خود را با کیفیت های FULL HD،4K  و ULTRA HD به بازار عرضه میکند و می ‌توانید بسته به نیاز خود یکی از این پنل ها را سفارش دهید.

تلویزیون‌ های تی سی ال در چهار رده اصلی از نظر اندازه اینچی به 39 اینچ و کمتر، 40 تا 49 اینچ، 50 تا 59 اینچ و 06 اینچ یا بیشتر دسته‌ بندی می‌ شوند، که همین موضوع بر قیمت تلویزیون تی سی ال تاثیر مستقیم دارد.

همان طور که می دانیم دو مشخصه صدا و تصویر از مهم ترین معیارهای انتخاب یک تلویزیون به ‌شمار می‎ روند. از مهم ‌ترین مشخصات و ویژگی های تلویزیون تی سی ال که آن را تبدیل به برند محبوب سال کرده است، می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود، که در مقاله بهترین انتخاب بین تلویزیون های تی سی ال و سونی بیشتر آن را مورد بررسی قرار داده ایم:

  • فناوری  QLED تلویزیون تی سی ال
  • اتصال به اینترنت با تلویزیون تی سی ال
  • وجود حافظه داخلی در تلویزیون تی سی ال
  • طراحی بسیار باریک بدنه تلویزیون تی سی ال
  • وضوح تصویر بسیار بالا (ULTRA-HD-4K)  در تلویزیون تی سی ال
  • اتصال موس و کیبورد از دو طریق USB  و بلوتوث در تلویزیون تی سی ال

تلویزیون سونی

هر یک از مدل‌ ها و دسته بندی‌ های تلویزیون سونی در ابعاد گوناگون طراحی و تولید شده و شما می ‌توانید متناسب با ابعاد فضایی که قصد دارید تا تلویزیون را در آن قرار دهید و همچنین فاصله ‌ای که بینندگان در حال تماشای تلویزیون از آن خواهند داشت، دستگاه متناسبی را انتخاب و خریداری کنید. تلویزیون‌ های LED و 4K سونی در سایزهای 49، 55، 65، 75 و 85 تولید شده و دستگاه‌ های مختلفی از انواع مدل‌ ها و سری‌ ها در این ابعاد تولید می‌شوند، همچنین تلویزیون‌ های OLED سونی در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ و همچنین مدل‌ های مختلف تولید می‌شوند که قیمت تلویزیون سونی با توجه به هر مدل متفاوت می باشد و همچنین تلویزیون ‌های Full HD فقط در سایز 50 اینچ تولید و در دسترس هستند.

کیفیت تصویر 4K  تلویزیون سونی

تلویزیون‌ های 4K را با نام Ultra HD یا UHD نیز می‌شناسند. فناوری 4K برای وضوح و کیفیت تصاویر، نوعی فناوری نوظهور است و رزولوشنی برابر با 3840 در 2160 پیکسل و به طور کلی 8 میلیون پیکسل دارد. بنابراین وضوح و شفافیت تصویر 4K در حدود 4 برابر بهتر از تصاویر Full HD است. این وضوح بیشتر، رنگ و عمق بیشتری به تصاویر می ‌بخشد و تصاویر را بسیار زنده و شاداب می ‌سازد. توجه کنید که بهتر است این تصاویر را در تلویزیون‌ هایی با حداقل ابعاد 65 اینچ یا بزرگتر از آن مشاهده کرد. در این میان توجه به این نکته ضروری است که اگر تلویزیون‌ های LED سونی که از سری مدل‌های قدیمی‌ تری باشند، دارای کیفیت تصویر Full HD و مدل‌ های جدیدتر دارای کیفیت تصویر 4K هستند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی