لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون سامسونگ

به طور کلی تلویزیون های سامسونگ در ایران بر پایه ی سه فناوری عرضه می شوند که این موضوع به طور مستقیم بر قیمت تلویزیون سامسونگ تاثیر بسزایی دارد. در مقاله سامسونگ یا سام الکتریک کدام را انتخاب کنیم؟ بیشتر در رابطه با این دو محصول پر فروش صحبت کرده ایم.

تلویزیون LCD سامسونگ

تلویزیونLED  سامسونگ

تلویزیون QLED سامسونگ

تلویزیون هوشمند سامسونگ چیست؟

در کل تلویزیون های سامسونگ را به دو دسته هوشمند و غیر هوشمند تقسیم می کنیم. در تلویزیون های غیر هوشمند، شما با محدودیت های زیادی روبرو هستید و رابط کاربری نیز از امکانات کمتری برخوردار است. به همین دلیل شما در تلویزیون های غیر هوشمند، به کدک های کمتری برای پخش ویدئو دسترسی دارید. علاوه بر این امکان استفاده از اپلیکیشن های استریم و پخش آنلاین فیلم در این تلویزیون ها وجود ندارد. ضمن اینکه به علت محدودیت های کنترل، علی رغم امکان دسترسی به مرورگر در بسیاری از این تلویزیون ها، کاربری دشوار آن باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا نکنند. در مقابل در تلویزیون های هوشمند شما به انبوهی از امکانات دسترسی دارید. تلویزیون های هوشمند سامسونگ از یکی از محصول خود سامسونگ، سیستم عامل و رابط کاربری تایزن استفاده می کنند. شما در این سیستم عامل، به امکان گشت و گذار آن در صفحات وب، تماشای آنلاین فیلم در سایت ها و اپلیکیشن های استریم فیلم، امکان نصب اپلیکیشن های سرگرمی و بازی و کاربردی، پخش آنلاین و آفلاین موسیقی، پخش فرمت های مختلف فیلم با زیرنویس و امکان انتخاب صوت و زیرنویس هایس مختلف در فیلم، امکان انتقال و اشتراک گذاری تصویر از موبایل و کامپیوتر به تلویزیون، و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارید. لازم به ذکر است که تلویزیون های هوشمند سامسونگ اولین نمونه های Smart TV به شمار رفته و پس از عرضه این محصولات و استقبال کاربران، دیگر کمپانی ها نیز گام در این عرصه گذاشتند. تلویزیون هوشمند درست مثل تلفن هوشمند عمل می کند. این محصول قادر است سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربران ارائه دهند.

تلویزیون سام الکتریک

تلویزیون سام الکتریک به عنوان یک برند کاملا ایرانی با قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای موجود در بازار لوازم خانگی و صوتی تصویری به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه از نظر قیمت و مجهز به ویژگی های برتر محسوب می شود.

  • برخورداری از فناوری ماشین زمان یا Time Shift برای ضبط برنامه‌ های در حال پخش و به عقب برگرداندن زمان برنامه مورد نظر
  • پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید و امکان اتصال پوشی‌های موبایل هوشمند به تلویزیون
  • برخورداری از گیرنده‌های دیجیتال DVB-T۲ و پشتیبانی از شبکه‌های HD ایرانی
  • پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی
  • پشتیبانی از خروجی اپتیکال
  • پشتیبانی از سیستم بلوتوث
  • برخورداری از قفل کودک

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی