لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون سونی

شرکت سونی به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های ساخت محصولات صوتی و تصویری شناخته می شود. تلویزیون‌ LED  سونی از محصولات پرطرفدار این شرکت هستند که از لحاظ کیفیت و ساختار، با سایر برندها رقابت می کنند. شکل گیری رقابت بین برندهای مختلف، این کمپانی معتبر را بر آن داشته است که کیفیت مدل‌های تلویزیون ال ای دی سونی خود را بیش از پیش افزایش دهد. در این مقاله با نسل جدید تلویزیون های ال ای دی بیشتر آشنا شویم؟ را بیشتر بررسی کرده ایم.

تلویزیون های LED سونی از نظر دسته بندی در 7 سری از سری 3 تا 7 تولید و وارد بازار شده اند. هر چه سری این تلویزیون ها عدد بزرگ تری داشته باشد، بدین معناست که دارای امکانات و ویژگی های منحصربه فرد و بیش تری است و همین امر موجب افزایش قیمت تلویزیون سونی نیز می شود.

کیفیت تصویر K HDR4

مشاهده تصاویر K4 که از فناوری HDR  بهره می برد، نگاهی جدید را برای کاربران و مشاهده کنندگان تلویزیون های سونی به همراه خواهد آورد. وجود کنتراست بالا ، نمایش کامل جزئیات ، روشنایی تصویر وسیع ، پشتیبانی کامل از رنگ ها و … از ویژگی های مهم تلویزیون های مجهز به HDR است. این قابلیت در تلویزیون ها تصاویر را به صورت واقعی و با کیفیت و وضوحیت بالا به نمایش در خواهد آورد.

تلویزیون جی پلاس

تلویزیون ‌های مدل جی پلاس در سه سری یعنی power ،stellar و style تولید و عرضه بازار می شوند.

در بررسی تلویزیون جی پلاس برای هر مدل و سری دستگاه، کیفیت تصویر و شفافیت نمایش در زمان تماشای فیلم حتماً باید مورد توجه قرار گیرد. بهره ‌مندی از برخی فناوری ‌های مدرن و ضروری چون وجود پنل +A, IPS فناوری HDR, 4K  و… باعث شفافیت بالا و نمایش تصاویر با رنگ‌ های کاملا غنی و خالص با کنتراست بالا شده است.

تکنولوژی Time Shift و یا همان تکنولوژی جابجایی زمان، قابلیت تماشای مجدد برنامه‌ ی مورد نظر شما را فراهم خواهد کرد. در واقع این قابلیت کاربردی در تلویزیون جی پلاس به شما این امکان را می‌ دهد که در زمان تماشای برنامه‌ ها، به راحتی بتوانید تصویر را به چند دقیقه قبل برگردانید و مجددا بخش مورد نظر خود را تماشا کنید. همچنین قابلیت کاهش دهنده خودکار نویز تصاویر باعث می‌ شود که تصاویر دارای نویز و غیرشفاف به طور اتومات به تصاویر واضح و صاف تبدیل شوند. درگاه‌های ورودی و خروجی این مدل تلویزیون‌ های هوشمند جی پلاس دارای ورودی  USB HDMI، کامپوزیت، کامپوننت، وای فای، خروجی هدفون، بلوتوث و… می‌ باشد.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی