لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

امروزه تلویزیون ها از نظرعملکرد، کیفیت و ویژگی پیشرفت ‌های بسیاری کرده اند، به طوری که هر کدام دارای فناوری ‌ها، امکانات و مشخصه های متفاوتی هستند. بنابراین قبل از انتخاب و خرید تلویزیون که سال‌ ها از آن استفاده خواهید کرد، لازم است با مطالعه برترین برندهای تلویزیون آسیا شرقی اطلاعات کافی در مورد عملکرد و ویژگی ‌های تلویزیون‌ ها کسب کنید.

تلویزیون سامسونگ

نمایشگر تلویزیون سامسونگ شامل موارد زیر می باشد:

نمایشگر LCD

نمایشگر Crystal 4K UHD

نمایشگر QLED

نمایشگر QD-OLED

نمایشگر Neo QLED

تلویزیون سامسونگ  HD

تا به حال فیلم و سریال با کیفیت P 720 تماشا کرده ‌اید؟ منظور از وضوح و رزولوشن HD کیفیت P 720 است. وضوح این نوع نمایشگرها در دنیای پیشرفته امروز پایین است اما اگر نیاز به تلویزیون مقرون به صرفه ‌ای برای اتاق خواب یا محل کار دارید، می ‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

تلویزیون سامسونگ  FHD

وضوح این نوع نمایشگرها با وضوح و کیفیت فیلم‌ های 1080 P برابری دارد. تنوع این نوع محصولات بیشتر از محصولات HD است و نسبت به محصولات K4 تنوع کمتری دارد. اگر توقع کیفیت مناسبی از این رزولوشن دارید بهتر است تلویزیونی بزرگتر از 40 اینچ نخرید.

تلویزیون سامسونگ K4

متنوع‌ ترین تولیدات سامسونگ با این کیفیت ساخته می ‌شوند. یکی از بهترین ویژگی‌ های محصولات رزولوشن K4 این است که با هر بودجه‌ای می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. از نظر کیفیت 4 برابر بهتر از نمایشگر فول اچ دی جزئیات را ارائه می ‌دهد.

تلویزیون سامسونگ K8

بهترین میزان وضوح را با هیچ وضوحی به جز K8 نمی ‌توایند تجربه کنید. رزولوشن K8 به قدری دقیق جزئیات را نمایش می‌ دهد که بیننده می‌تواند حتی نوع بافت یک لباس یا لک‌ های روی صورت بازیگران فیلم را تشخیص دهد. قیمت تلویزیون سامسونگ K8 بیشتر از هر محصول دیگری است و جزء پر فروش ترین ها به شمار می ‌رود.

تلویزیون سونی

یکی از مواردی که در خرید یک تلویزیون مورد توجه افراد قرار خواهد گرفت کیفیت تصویر آن است. این ویژگی بین سایر ویژگی‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است که بر قیمت تلویزیون سونی نیز تاثیر مستقیم دارد. شرکت سونی همواره در تلاش بوده است تا بتواند این نیاز مشتریان یعنی تولید یک تلویزیون با کیفیت تصویر مطلوب را در دستور کار خود قرار دهد، و مشاهده می­‌شود که تقریبا اکثر تلویزیون­‌های این برند از کیفیت تصویر مطلوبی برخوردار هستند.

در تلویزیون سونی با یک ریموت هوشمند همه دستگاه های خود را کنترل کنید.

کانال های خود و سایر دستگاه ها را از طریق HDMI به تلویزیون هوشمند سونی متصل کنید و همه آن ها را با استفاده از یک کانال هوشمند کنترل کنید. طراحی باریک و گردتر با میکروفون کنترل صوتی داخلی و طرح دکمه ای پیشرفته استفاده از آن را نیز بسیار آسان می کند. همچنین خانه هوشمند خود را به راحتی کنترل کنید. از صدای خود برای کنترل دستگاه های هوشمند خانه استفاده کنید. تنظیم روشنایی یا کنترل سایر دستگاه های متصل را به راحتی انجام دهید.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی