لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون سونی

تلویزیون های LED سونی از نظر دسته بندی در 7 سری از سری 3 تا 7 تولید و وارد بازار شده اند. هر چه سری این تلویزیون ها عدد بزرگ تری داشته باشد، بدین معناست که دارای امکانات و ویژگی های منحصربه فرد و بیش تری است و همین امر موجب افزایش قیمت تلویزیون سونی نیز می شود. شماره سری هر تلویزیون در مدل آن قید شده است و شما از این طریق می توانید بفهمید که دستگاه شما سری چند است. در مقاله با نسل جدید تلویزیون های ال ای دی بیشتر آشنا شویم در رابطه با تلویزیون ها بیشتر توضیح داده ایم.

ارائه و پخش تصاویر در تلویزیون های سونی با استفاده از نور پس زمینه edge LED ، Direct LED و Full Array LED صورت می گیرد. زاویه دید این تلویزیون ها به X-WIDE ANGLE معروف است، زیرا از هر زاویه ای به صفحه نمایش تلویزیون نگاه کنید، تصاویر را با یک کیفیت ثابت مشاهده خواهید کرد. این بدین معناست که کیفیت تصاویر از هر زاویه در این تلویزیون ها، با زمانی که از روبه رو به آن نگاه می کنید برابر است

سیستم عامل Android TV  و جستجوی صوتی (سرچ مطالب به صورت صوتی)

تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل محبوب Android TV برای کاربران این سیستم عامل آماده شده اند. اندروید که اکنون به لطف استفاده بالا در گوشی های هوشمند، محبوبیت بالایی را در میان کاربران یافته ، سیستم عامل اصلی تلویزیون های سونی است. کاربران می توانند به راحتی توسط این سیستم عامل به وب گردی بپردازند و با تلویزیون هوشمندشان در تعامل باشند و از امکانات گنجانده شده در این تلویزیون ها سود ببرند. بدون شک کارایی این سیستم عامل در قاب بزرگتر، هیجان انگیزتر و دلپذیرتر خواهد بود. از قابلیت هایی که سیستم عامل اندروید برای کاربران ایجاد خواهد کرد ، امکان جستجو در اینترنت یا به عبارتی دیگر وبگردیست. در تلویزیون های هوشمند سونی این امکان فراهم شده تا به صورتی صوتی به سرچ مطالب پرداخت و این راحتی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. توسط ورودی صوتی این تلویزیون ها می توان در اسرع وقت ، مطالب مورد نظر را جستجو کرد.

تلویزیون جی پلاس

اگر قصد خرید تلویزیون جی پلاس را دارید، لازم است که بدانید شرکت جی پلاس یکی از زیر مجموعه ‌های شرکت معروف گلدیران است که با ارائه‌ ی محصولاتی با کیفیت و طراحی به‌ روز، سعی دارد بخش عظیم بازار ایران و حتی برخی از کشورهای همسایه را در دست بگیرد. خط تولید جی پلاس شرکت گلدیران کار خود را با ساخت مدل ‌های متنوعی از تلویزیون چی پلاس شروع کرده و سعی بر این دارد که نیاز هر مصرف کننده ‌ای را با هر سلیقه ‌ای تامین کند. تلوزیون جی پلاس از پردازشگر تصویر بسیار خوبی برخوردارست که تصاویر را با کیفیت بالایی نشان می ‌دهد. تلویزیون ‌های مدل جی پلاس در سه سری یعنی power ،stellar  و style تولید و عرضه بازار می شوند.

تکنولوژی Time Shift و یا همان تکنولوژی جابجایی زمان، قابلیت تماشای مجدد برنامه‌ ی مورد نظر شما را فراهم خواهد کرد. در واقع این قابلیت کاربردی در تلویزیون جی پلاس به شما این امکان را می‌ دهد که در زمان تماشای برنامه‌ ها، به راحتی بتوانید تصویر را به چند دقیقه قبل برگردانید و مجددا بخش مورد نظر خود را تماشا کنید. همچنین قابلیت کاهش دهنده خودکار نویز تصاویر باعث می‌ شود که تصاویر دارای نویز و غیرشفاف به طور اتومات به تصاویر واضح و صاف تبدیل شوند. درگاه‌های ورودی و خروجی این مدل تلویزیون‌ های هوشمند جی پلاس دارای ورودی  USB HDMI، کامپوزیت، کامپوننت، وای فای، خروجی هدفون، بلوتوث و… می‌ باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی اسنوا تمامی محصولات این برند معتبر ایرانی را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکتی عرضه می نمایند. اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی