لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

بخاری گازی

یکی از خصوصیات و ویژگی‌ های بخاری‌ های استاندارد مجهز بودن به ترموکوپل است. هنگامی که بخاری خاموش می‌ شود ترموکوپل گاز را قطع می‌ کند و از جمع‌ شدن و نشتی گاز جلوگیری می ‌کند.

یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب بخاری گازی درنظر گرفتن متراژ خانه یا محلی است که قرار است بخاری گرما بخش آن جا باشد. بر این اساس، بخاری های گازی به دو دسته دیواری و زمینی دسته بندی می شوند که با توجه به نیاز خود می توانید نسبت به خرید بخاری از نوع دیواری یا زمینی اقدام کنید. بخاری دیواری در مقایسه با بخاری زمینی کوچک بوده و فضای کمتری را اشغال می کند و عمدتا برای مکان هایی طراحی شده است که متراژ پایینی دارند.

اهمیت ترموکوپل در بخاری های گازی

بخش مهم برای هر بخاری ترموکوبل محسوب می ‌شود و توصیه ما به شما این است به ‌هیچ ‌عنوان بخاری که دارای ترموکوبل نیست خریداری نکنید، زیرا گاز شهری یکی از مشتعل‌ ترین گازهای مصرفی محسوب می شود و باعث می ‌شود با حجم کم باعث انفجار شدیدی شود. هیچ موقع این ریسک را نکنید عدم وجود ترموکوپل باعث پایین بودن ایمنی دستگاه می ‌شود.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله بخاری گازی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی