لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی بکار رفته در بخاری‌ های گازی بدون دودکش عملکرد تولید شعله را بهینه کرده به ‌طوری‌ که ترکیب اکسیژن و گاز به تناسبی انجام می ‌شود که در تولید شعله کمترین اکسیژن و گاز با هم ترکیب ‌شده و بیشترین شعله و حرارت ممکن را داریم و چون فرآیند سوخت کامل است مونوکسید کربن کمتری نیزتولید می‌ شود که میزان تولید این گاز در مقایسه با بخاری گازی دودکش دار بسیار ناچیز است.

در حالی‌ که در مدل‌ های دارای دودکش دار، این گاز به بیرون هدایت می‌ شود اما قسمتی از گاز مونوکسید کربن در فضا باقی‌ مانده و به مراتب خطرات بیشتری دارد در حالی‌ که در بخاری گازی بدون دودکش تولید گاز مونوکسید کربن به‌ مراتب بسیار کمتر از بخاری گازی دودکش دار است.

 بخاری های بدون دودکش می بایست مجهز به سیستم ODS باشند. این سیستم به طور دائم میزان اکسیژن فضا را کنترل می کند و بر اساس آن، جریان گاز را در بخاری گازی برقرار می کند. در صورتی که به هر دلیل میزان اکسیژن فضایی که بخاری در آن قرار دارد به کمتر از 18 درصد برسد، این سیستم به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و تا زمانی که محیط کاملا تهویه و پاک نشده و همه چیز به حالت عادی برنگشته، اجازه روشن شدن بخاری را به شما نمی دهد. به همین خاطر است که سیستم  ODSبخاری گازی بدون دودکش جذاب و کارآمد به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که بدانید، ترموکوپل از قطعاتی است که برای امنیت بیشتر بخاری بسیار ضروری است. عملکرد این سیستم به این شرح است که در صورت خاموش شدن شعله یا قطع و وصل شدن جریان گاز، گردش گاز به طور اتوماتیک متوقف می شود و از این رو از نشت گاز در محیط جلوگیری شده و خطر گاز گرفتگی یا انفجار محل به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع بخاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع بخاری می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی