لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

نکته مهمی که در هنگام خرید بخاری برقی باید به آن توجه کنید، تناسب بخاری برقی با فضای شماست. بخاری‌ های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند، پس توجه کنید که بخاری مناسب گرمایش محیط شما باشد. در ادامه به مهم ‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید در نظر بگیرید می پردازیم.

المنت بخاری برقی: 

المنت ‌های بازار چند نوع مختلف دارند. المنت سرامیکی اگرچه در کوتاه مدت گرمای بیشتری تولید می‌ کند، اما سریع خراب می ‌شود و می ‌شکند. المنت شیشه ‌ای قیمت گران‌ تری دارد و شکننده است، اما گرمایش آن بهتر است و محیط را به طور یکنواخت‌ گرم می ‌کند، همچنین بیشتر عمر می ‌کند. از طرفی المنت ‌های هالوژنی از مدل‌ های دیگر گران ‌تر هستند، ولی کیفیت بالاتری دارند و از طرفی خاصیت درمانی هم دارند.

توان بخاری برقی: 

هر چه توان دستگاه بیشتر باشد، فضا و مساحت بیشتری را گرم می ‌کند. برای اتاق سی متری اگر قصد گرمایش کل اتاق را داشته باشید، حداقل به یک بخاری 3000 وات نیاز دارید. توان بخاری برقی با مصرف برق آن رابطه مستقیم دارد، بنابراین خرید بخاری برقی کم مصرف که تمامی انرژی دریافتی را به گرما تبدیل کند، مهم است. اگر اتاق بزرگی دارید، بهتر است از مدل‌های فن دار استفاده کنید تا گرما به نقاط دورتر هم منتقل شود.

مارک و استاندارد: 

از مهم‌ ترین نکات در خرید بخاری برقی، استاندارد بودن آن است. اگر سراغ مدل‌های ارزان و غیراستاندارد بروید، خطر آتش ‌سوزی با بخاری افزایش می ‌یابد.

یکی از امکانات ایمنی یک بخاری برقی باید کلید قطع کن خودکار باشد تا در زمان به هم خوردن تعادل، دستگاه به طور اتوماتیک، خاموش شود. از قابلیت های ایمنی دیگر می توانیم به داشتن ترموستات کنترل دما برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد بخاری و وجود میله های فلزی محافظ برای جلوگیری از تماس مستقیم با المنت های بخاری برقی اشاره کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی