لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی که در تولید بخاری گازی بدون دودکش مورد استفاده قرار گرفته است عملکرد تولید شعله را بهینه سازی می کند. به ‌نحوی‌ که ترکیب اکسیژن و گاز به‌ تناسب انجام می ‌گیرد و برای تولید شعله کمترین میزان اکسیژن و گاز با یکدیگر ترکیب می‌ شوند و بیشترین شعله و حرارت ممکن تولید می‌شود و از آنجا که فرآیند سوخت کامل است مونواکسید کربن کمتری نیز تولید خواهد شد. میزان تولید این گاز در مقایسه با بخاری گازی دودکش دار کمتر است. بهتر است نوعی از بخاری گازی را خریداری نمایید که استاندارد بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

از مهم ‌ترین مزایای بخاری گازی بدون دودکش می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بخاری گازی بدون دودکش به‌ راحتی قابل جابجایی است و می ‌توان آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. این نوع از بخاری گازی ‌ها دارای کاربری مسکونی و تجاری است.
  • این نوع بخاری گازی می‌ تواند گرمای مطلوب و یکنواخت را در فضا ایجاد نماید.
  • هیچ‌ گونه نشتی هوای گرم در این نوع بخاری گازی وجود ندارد و تمام گرمای تولید شده از آن به فضا دمیده می ‌شود.
  • با استفاده از این نوع بخاری گازی ‌ها می ‌توان هزینه سوخت را تا حد قابل ‌توجهی کاهش داد.

سیستم ODS در بخاری بدون دودکش

  • بخاری بدون دودکش می بایست مجهز به سیستم ODS باشند. این سیستم به طور دائم میزان اکسیژن فضا را کنترل می کند و بر اساس آن، جریان گاز را در بخاری برقرار می کند. در صورتی که به هر دلیل میزان اکسیژن فضایی که بخاری در آن قرار دارد به کمتر از 18 درصد برسد، این سیستم به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و تا زمانی که محیط کاملاً تهویه و پاک نشده و همه چیز به حالت عادی برنگشته، اجازه روشن شدن بخاری را به کاربر نمی دهد.
  • ·         سیستم ترموکوپل در بخاری بدون دودکش
  • ترموکوپل قطعه ای است که برای امنیت بیشتر بخاری بسیار ضروری است. عملکرد این سیستم به این صورت است که به محض خاموش شدن شعله یا قطع و وصل شدن جریان گاز، گردش گاز به طور اتوماتیک متوقف شده و از این رو از نشت گاز در محیط جلوگیری کرده و خطر گاز گرفتگی یا انفجار محل به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
  • ·         برچسب انرژی  در بخاری بدون دودکش

رده انرژی بخاری با یک برچسب شفاف روی آن مشخص می ‌شود. روی این برچسب رده انرژی را با حروف انگلیسی نشان می ‌دهند که هرچه به ابتدای الفبای انگلیسی نزدیک ‌تر باشد، بازده خالص بخاری بیشتر و هرچه به حروف آخر الفبا نزدیک باشد، بازده خالص آن کمتر است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی