لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید بخاری وسیله گرمایشی پرتابل (قابل حمل و جابجایی) می باشد و عموما برای استفاده، به تجهیزات خاصی نیاز ندارد. این وسیله پس از اتصال به منبع انرژی خود شروع به کار می کند، که این منبع انرژی می تواند برق، گاز طبیعی، نفت و ... باشد. یکی از اصلی ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان ها و منازل، بخاری های برقی و گازی می باشند.

ترموکوپل و سیستم ODS  در بخاری گازی

در بخاری های موجود می توان سیستم های حفاظتی مختلفی را مشاهده کرد. یکی از این تجهیزات حفاظتی ترموکوپل ها می باشد که در طرح های بسیار زیادی موجود می باشند. می توان ترموکوپل را به عنوان عمومی ترین وسیله حفاظتی موجود در انواع لوازم گاز سوز شناخت. در تمامی وسایل و تجهیزات گازسوز این قطعه می تواند عملیات قطع گاز را انجام داده و از خطرات متعددی جلوگیری کند. در صورت قطع گاز و یا سرد شدن ترموکوپل این قطعه عمل کرده و به سرعت گاز ورودی را قطع می کند. این قطعه بر پایه جیوه عمل کرده و بسیار دقیق می باشد. از دیگر وسایل و تجهیزات حفاظتی موجود در بخاری گازی می توان به ODS ها اشاره کرد. این ویژگی می تواند میزان اکسیژن موجود در محیط را شناسایی کرده و در صورت مشاهده تغییرات گاز را قطع نمایند. این سیستم در بخاری گازی کمک می کند تا در هنگام کاهش 18 درصدی اکسیژن محیط به این شکل تشخیص دهد که محل خروج گاز مسدود شده و در نتیجه بخاری را خاموش کند.

حفظ رطوبت در هوا با بخاری گازی بدون دودکش

در هنگام گرم شدن فضای مد نظر شما، رطوبتی که در محیط وجود دارد گرفته ‌شده و هوایی خشک خواهیم داشت که منجر به ایجاد مشکلات تنفسی می‌ شود. برای رفع این مشکل معمولا توصیه می‌ شود کتری را برروی بخاری قرار دهید تا رطوبت هوا تامین شود. در بخاری گازی بدون دودکش عملکرد سوخت کامل است و هیدروژن آزاد شده با اکسیژن محیط ترکیب‌ شده و رطوبت ملایمی ایجاد می ‌کند که مشکلات بخاری‌ گازی معمولی را مرتفع کرده و از مزیت‌ های این سیستم است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع بخاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع بخاری می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی