لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون سونی

مشخصات تلویزیون سونی

از جمله ویژگی های تلویزیون های sony bravia می توان به کیفیت تصویر فوق العاده بالا اشاره کرد. رزولوشن تصویر فورکی یا همان k4 و k8 و همچنین حضور فناوری ها و تکنولوژی های مختلف تصویر موجب نمایش بی نظیر تصاویر بر روی صفحه نمایشگر شده است. قابلیت ضبط، گیرنده دیجیتال و تیونر داخلی، اشتراک گذاری بی سیم (بلوتوث و Chromecast) و قابلیت افزایش وضوح و حذف نویز و صداهای اضافی با clear voice از ویژگی های خوب بالاترین مدل تلویزیون سونی سری است.

کیفیت تصویر FULL HD ، k4 و k8

تلویزیون ها معمولا با کیفیت تصویر SD، HD، FULL HD، k4 و k8 تولید شده اند. کیفیت تلویزیون سونی SD امروزه دیگر به چشم نمی خورند و جای خود را به مدل هایی با کیفیت تصویر بالاتر داده اند. تلویزیون های HD هم بسیار نادر شده اند و اغلب مانیتور تلویزیون ها و برخی از مدل های 32 اینچ با این کیفیت تصویر ساخته می شوند. مدل های پایین رده و برخی از مدل های میان رده با کیفیت تصویر FULL HD تولید شده اند تا اقتصادی تر باشند. برخی از مدل های میان رده و مدل های بالا رده هم با کیفیت تصویر k4 تولید می شوند. در سال های اخیر شاهد حضور چندین مدل k8 هستیم. این مدل از جمله بهترین و ناب ترین تی وی های بازار هستند.

تنظیمات تصویر و بالا بردن کیفیت کیفیت تلویزیون سونی توسط پردازنده ها ممکن است. از جمله پردازنده تصویر می توان به X1 4K HDR Processor، X1™ Ultimate و Cognitive Processor XR و 4K HDR Processor X1™ Extreme اشاره کرد. پردازنده تصویر با الگوریتم های پیشرفته خود موجب کاهش نویز و افزایش شفافیت تصویر خواهد شد. بنابراین تصاویر با وضوح بالا و درخشندگی زیاد نمایش داده خواهند شد. از این رو شما شاهد نمایش زیبا و چشم گیر بر روی نمایشگر خواهید بود. این پردازنده های تصویر حتی محتوایی از منابع بی کیفیت را نیز بسیار زیباتر و با کیفیت تر نمایش می دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی