لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون سونی با توجه به کیفیت ساخت بالا، کیفیت تصویر فوق العاده و عمر مفید بسیار بالای صفحه‌ی پنل همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد

خرید تلویزیون سونی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد چون علاوه بر کیفیت بالای تلویزیون های سونی، امکانات و تکنولوژی های فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهند. سونی از جمله شرکت هایی است که تلویزیون های خود را در قیمت های مختلف ارائه داده تا برای هر بودجه ای مناسب باشند، البته قیمت تلویزیون های سونی نسبت به دیگر شرکت ها کمی بالاتر است و علت آن هم قطعات با کیفیتی است که در ساخت آن ها استفاده می شوند. جدیدترین تلویزیون اولد سونی دارای سیستم عامل اندروید به همراه دستیار صوتی گوگل Google Assistant و کروم کست Chromecast می باشد و جزء تلویزیون هوشمند به حساب می آید.

سونی تلویزیون‌های خود را در سایزهای بسیار متنوع از 43 اینچ تا 85 اینچ عرضه می کند اما تلویزیون هایی که اکثرا در ایران وارد می شود از سایز 55 اینچ تا 85 اینچ را در بر می گیرد.

چرا تلویزیون سونی؟

اگر اهل بازی کردن و فیلم دیدن هستید تلویزیون سونی بهترین انتخاب برای شماست چون حرکت و موشن را به بهترین نحو مدیریت می کند و اینپوت لگ بسیار پایین دارند. قابلیت بزرگنمایی تصویر یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون سونی می باشد که در آن موفق عمل کرده است و تصاویر تولید شده در آن فوق العاده واضح و روان هستند.  تلویزیون سونی برای اتصال به کنسول PS4 و ایکس باکس وان بهترین انتخاب است و کاملا با کنسول هماهنگ می شود و کیفیت تصاویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال کیفیت تصویر در تلویزیون هستید سونی Sony اولین و بهترین انتخاب شماست.

قابلیت لوکال دایمینگ

لوکال دایمینگ یکی از آیتم‌ هایی است که به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در تلویزیون‌ های سونی نیز از آن استفاده شده است. لوکال دایمینگ می‌ تواند با کم کردن میزان نور صفحه نمایش در مناطق تیره، رنگ ‌های تیره را با کیفیت بهتری به نمایش بگذارد. از این رو وجود این قابلیت در تلویزیون ‌های سونی موجب گشته تا فشار کم‌ تری به صفحه نمایش وارد شده و بخش‌های تیره با کیفیت مناسب ‌تری ارائه شوند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی