لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

کیفیت تلویزیون‌ های سونی شامل FULL HD، HD  و k4 و k8 می ‌شود. شما می ‌توانید هر یک از این کیفیت‌ ها را مشاهده و طبق سلیقه و توان مالی خودتان یکی را برگزینید. کیفیت k4 هم اکنون پرفروش ترین تلویزیون سونی در بازار هستند که مشتریان زیادی را جلب خود نموده ‌اند. همچنین دیگر توانایی آن پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید به حساب می ‌آید.

کمپانی سونی برای کیفیت تلویزیون ‌های خود از صفحه نمایش LED و OLED  استفاده کرده‌ است که قدرت نمایش بسیار بالا و درخشندگی بی ‌نظیری دارند. کیفیت تصویر 4K  و 8K  قادر به نشان دادن جزئی ‌ترین رنگ ‌ها و شفاف ‌ترین آن‌ ها هستند.

 از نکاتی که در انتخاب یک تلویزیون، مهم و حائز اهمیت است طراحی ظاهری و فریم تلویزیون است. مخصوصا برای کسانی که به دکوراسیون منزل اهمیت ویژه ای می دهند.  تلویزیون های سونی نیز دارای طراحی چشم نوازی هستند و توانسته با طراحی هایش مخصوصا در سری w  و x  هر سلیقه ای را مجذوب خود کند. سونی نامی معتبر و شناخته شده است و در بازار تلویزیون ایران و جهان به تلویزیونی با کیفیت تصویر فوق العاده شناخته شده است و همیشه بهترین ها را ارائه داده است. علاوه بر این در تلویزیون های سونی فناوری های منحصر به فردی برای پردازش تصویر بکار رفته تا بهترین تصویر را برای شما به نمایش بگذارد از جمله این فناوری ها می توان به مواردی همچون پردازنده تصویر X1 ، استفاده از نور پس زمینه Direct LED , Edge LED و Full Array LED و همچنین فناوری X-WIDE ANGLE اشاره کرد.

از بارزترین قابلیت های بهترین تلویزیون سونی این برند می ‌توان به توانایی اتصال به Wi-Fi  و بلوتوث و همچنین اتصال به مرورگرهای اینترنت اشاره نمود. امکان اتصال به اینترنت تقریبا برای تمامی مدل‌ های سونی وجود دارد. گوگل Android TV  در جدیدترین تلویزیون سونی اضافه شده‌ اند. یعنی سیستم عامل اندروید به امکانات این محصولات اضافه گردید. همچنین نمایشگرها از قابلیت Google Voice Search پشتیبانی می ‌کنند که توسط آن می ‌توانید حتی به‌ صورت صوتی سرچ نمایید.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی