لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

از جدیدترین سیستم های صوتی موجود در بازار دستگاه ساندبارها است. ساندبار یک سیستم صوتی جدید است که به منظور تقویت صدای تلویزیون طراحی شده و طی سال های اخیر محبوبیت زیای پیدا کرده است. ساندبار مانند سینمای خانگی ، یک سیستم صوتی است که برای شما این امکان را فراهم می کند به هنگام تماشای تلویزیون صدای با کیفیتی داشته باشید. این سیستم‌ های صوتی طوری طراحی شده ‌اند تا به راحتی در زیر یا بالای تلویزیون شما نصب شوند و با هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم‌ های صوتی، صدایی فوق‌ العاده طبیعی را به شما هدیه دهند.

برخی ساندبارها دارای صفحه نمایش و کنترل هستند که می‌ توانید تنظیمات صدا و سایر موارد را از راه دور کنترل کنید. ساندبارها معمولا به ‌صورت بی ‌سیم طراحی می ‌شوند و می  ‌توان به آن‌ ها وسیله‌ های مختلفی با استفاده از بلوتوث متصل کرد. حتی بسیاری از ساندبارها از حافظه فلش و کارت حافظه هم پشتیبانی می ‌کنند و به همین دلیل می‌ توانند موسیقی‌ های قرار گرفته روی هر حافظه ‌ای را هم پخش کنند.

اکثر ساندبارهای موجود در بازار از قابلیتی به نام صدای سینمایی (Cinema Sound) یا مووی ‌پلکس ساوند (Movieplex Sound)  بهره می ‌برند. این ساندبارها سعی می‌ کنند که صدای نزدیک به سینمای خانگی را شبیه‌ سازی کنند. در واقعیت این شبیه ‌سازی اندکی با تاخیر همراه است و شاید آن تجربه اصلی صدای سینمای خانگی را به کاربران منتقل نکند، اما این تکنولوژی برای اتاق ‌‌های بزرگ مناسب خواهد بود و می ‌تواند تجربه صوتی خوبی فراهم کند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی