لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

طراحی بی نظیر تلویزیون سونی 

اغلب کاربران برای خرید تلویزیون علاوه بر امکانات تلویزیون سونی، به ظاهر آن نیز توجه می کنند تا جلوه ای زیبا به نشیمن منزل ببخشد. تلویزیون های سونی را در ابعاد 32 تا 85 اینچ طراحی و تولید می کنند که می تواند برای هر محیطی مناسب و کاربردی باشد.

قابلیت سیستم عامل  Android TV

تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل محبوب Android TV  برای کاربران این سیستم عامل آماده شده اند. اندروید که اکنون به لطف استفاده بالا در گوشی های هوشمند، محبوبیت بالایی را در میان کاربران یافته ، سیستم عامل اصلی تلویزیون های سونی است. کاربران می توانند به راحتی توسط این سیستم عامل به وب گردی بپردازند و با تلویزیون هوشمندشان در تعامل باشند و از امکانات گنجانده شده در این تلویزیون ها سود ببرند چرا که کارایی این سیستم عامل برای مخاطب در قاب بزرگتر ، هیجان انگیزتر و دلپذیرتر می باشد.

قابلیت جستجوی صوتی

از قابلیت هایی که سیستم عامل اندروید برای کاربران ایجاد خواهد کرد ، امکان جستجو در اینترنت یا به عبارتی دیگر وبگردیست. در تلویزیون های هوشمند سونی این امکان فراهم شده تا به صورتی صوتی به سرچ مطالب پرداخت و این راحتی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. توسط ورودی صوتی این تلویزیون ها می توان در اسرع وقت ، مطالب مورد نظر را جستجو کرد.

Google play

لذت فیلم دیدن در نمایشگرهای کوچک موبایل ها و نمایشگرهای عریض تلویزیون ها بدون شک متفاوت است و کیفیتی که در نمایشگرهای تلویزیون هاست ، بسیار بالاتر است. از این رو بهره گیری تلویزیونهای سونی از Google Play و امکان استفاده از آن بر روی این تلویزیون ها و دانلود ویدئو ، از ویژگی های جذابیست که سونی در تلویزون هایش از آن سود برده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع مدل های تلویزیون سونی می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی