لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

اغلب کاربران برای خرید تلویزیون علاوه بر امکانات تلویزیون سونی، به ظاهر آن نیز توجه می کنند تا جلوه ای زیبا به نشیمن منزل ببخشد. شرکت سونی تلویزیون های خود را در ابعاد 32 تا 85 اینچ طراحی و تولید می کند که می تواند برای هر محیطی مناسب و کاربردی باشد.

 از تلویزیون های اندازه کوچک برای اتاق خواب و ابعاد بزرگ برای پذیرایی و نشیمن استفاده می کنند. این تلویزیون ها دارای ظاهری زیبا و ضخامتی باریک بوده و قاب مشکی و براق برای آن ها طراحی شده است که می توانند به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شوند.

از جمله مواردی که در خرید تلویزیون باید به آن توجه ویژه نمود کیفیت تصویر تلویزیون است. کنتراست یا تضاد یکی از اصلی ترین بخش ‌های نمایش تصاویر در تلویزیون سونی است که توانایی صفحه نمایش تلویزیون در نشان دادن رنگ‌ های سفید و سیاه را ارزیابی می ‌کند. در واقع این کنتراست است که می ‌تواند نشان دهد روشن ‌ترین رنگ روشن و تیره‌ ترین رنگ تیره تلویزیون چیست.

در تلویزیون ‌های سونی شما می ‌توانید بلندی صدا را در محدوده گسترده ‌ای که مطابق میلتان است تغییر دهید. در تلویزیون‌ های سونی پخش صدا و پاسخ فرکانسی به گونه ‌ای مناسب و کمی بالاتر از استانداردهای معمول است. از این رو شما می ‌توانید با خرید تلویزیون ‌های سونی صداها را با بلندی کم یا حداکثر بلندی و در عین حال با تعادل و کیفیت مناسب بشنوید.

برخورداری از پردازنده Cognitive Processor XR در تلویزیون های سونی باعث افزایش کیفیت تصاویر در آن می شود و می تواند کاربران را با هر سلیقه ای راضی کند. این پردازنده که به عنوان یکی از اصلی ترین امکانات تلویزیون سونی شناخته می شود، قادر است رنگ تصاویر را بهبود ببخشد و با پردازش تصاویر و حذف طول موج های ضعیف، محتوای با رنگ طبیعی و بی نظیر ایجاد کند. همچنین در قابلیت های تلویزیون سونی می توان فناوری XR Color را نیز مشاهده کرد که باعث ایجاد رنگ های غنی و با کیفیت می شود. با کمک این فناوری رنگ ها با چشم انسان مطابقت پیدا می کنند و کارایی و عملکرد تلویزیون نیز افزایش می یابد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع مدل های تلویزیون سونی می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی