لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی

اخبار لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

تلویزیون های سونی به عنوان با کیفیت ترین و هوشمندترین تلویزیون های موجود در بازار به شمار می آیند. هر یک از مدل ‌ها و دسته بندی ‌های تلویزیون سونی  در ابعاد گوناگون طراحی و تولید شده و مخاطب می ‌تواند متناسب با ابعاد فضایی که قصد دارد که تلویزیون را در آن قرار دهد دستگاه متناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

تلویزیون‌ های LED و K4 سونی در سایزهای 49، 55، 65، 75 و 85 تولید شده و دستگاه های تلویزیون متفاوتی از انواع مدل ‌ها و سری‌ ها در این ابعاد تولید می ‌شوند. همچنین تلویزیون‌ های OLED سونی در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ و همچنین مدل‌ های مختلف تولید می ‌شوند و تلویزیون ‌های Full HD فقط در سایز 50 اینچ تولید و به بازار عرضه می شوند. تلویزیون‌ های K4 را با نام Ultra HD یا UHD نیز می‌ شناسند. تکنولوژی K4 برای وضوح و کیفیت تصاویر، نوعی فناوری نوظهور است و رزولوشنی برابر با 3840 در 2160 پیکسل و در مجموع 8 میلیون پیکسل دارد. بنابراین وضوح و شفافیت تصویر K4 در حدود 4 برابر بهتر از تصاویر Full HD است. نوع بلندگوها و اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون‌ های سونی Acoustic Multi-Audio  می ‌باشد. برخلاف اکثر اسپیکرهای تلویزیون، تصاویر و صدا در هماهنگی کامل از سراسر صفحه نمایش پخش می ‌شود و تجربه هیجان انگیزی را به وجود می ‌آورد و ما فقط می ‌توانیم در مورد کیفیت سونی بگوییم که واقعا فوق العاده است. تلویزیون های سونی دارای پردازنده های حرفه ای هستند که بیشتر موارد از پردازنده نوع XR استفاده کرده اند. این پردازنده ها در حال حاضر حرفه ای ترین نوع پردازنده در بازار می باشند که قدرت تحلیل بسیار عالی در داده های وارده را دارند. تلویزیون‌ های سونی به سیستم عامل Android TV مجهز شده ‌اند و امکانات و برنامه‌ های کاربردی بسیاری را پشتیبانی می ‌کنند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی